Kiinnostat minua. mieheltä%naiselle ja kieltämättä kahdenkeskeiset asiat on niitä mitä haluaisin kanssasi toteuttaa.
Kahdenvälistä
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mut sä et kiinnosta mua yhtään 🥳
- Anonyymi
Jos oot S, kiinnostaa kyllä
- Anonyymi
Olen S.
- Anonyymi
Ketä kaipaat?
- Anonyymi
Kiinnostaa niinkuin hevonpaska:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa niinkuin hevonpaska:)
Sinulta tuskin kysyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta tuskin kysyttiin.
S kun S, tähän voi kommentoida kuka tahansa, myös se joka ei ikävöi. Hän kun yrittää tätä kautta vain trollata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S kun S, tähän voi kommentoida kuka tahansa, myös se joka ei ikävöi. Hän kun yrittää tätä kautta vain trollata.
Niin yrittää vain kiillottaa kilpeensä, kun on niin huomionhakuinen ja narsku persoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S kun S, tähän voi kommentoida kuka tahansa, myös se joka ei ikävöi. Hän kun yrittää tätä kautta vain trollata.
Voihan tähän kommentoida kuka tahansa mutta tämä on ikävä palsta! Silloin kommentoidaan jos ikävöidään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan tähän kommentoida kuka tahansa mutta tämä on ikävä palsta! Silloin kommentoidaan jos ikävöidään.
Sen voi myös tänne kirjoittaa, jos ei ikävöi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi myös tänne kirjoittaa, jos ei ikävöi.
Tietysti jos itse olet S niin voit kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti jos itse olet S niin voit kommentoida.
Itseäsikö ikävöit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäsikö ikävöit?
En kun ikävöin S miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kun ikävöin S miestä.
Missä tämä S mies vaikuttaapi ?
- Anonyymi
Naisena voin sanoa eräästä miehestä samaa. Lähipäivinä aion myös ottaa selvää onko hän samoilla ajatuksilla. Ei siinä mitään menetettävääkään ole. Jos vaikka käy niin ettei häntä kiinnosta, niin kyllä sitä varmasti itsellekin löytyy joku muukin kiinnostava jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Samaa eräästä naisesta. %
- Anonyymi
No menkää jo metsään kukkimaan 100:n kohdalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa eräästä naisesta. %
Mitä toi prosentin- merkki tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toi prosentin- merkki tarkoittaa?
Ei mitään muuta kuin, että nuo muutama minun kirjoittamani%
- Anonyymi
Minulla ote kravatissasi , kaikki mitä nyt kerrot, voidaan käyttää aseena sinua vastaan! 1 1 sääntö
- Anonyymi
Jos jätkä ei käytä skragaa, on otettava kiinni jostain muualta. Tiukasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jätkä ei käytä skragaa, on otettava kiinni jostain muualta. Tiukasti.
Säikähtää poloinen ikihyväksi. Hennon otteen kanssa kunnon mies uskoo sanaa ja vihjettä.
- Anonyymi
Minusta jos ei pysy paikoillaan muuta kuin kiinni pitelemällä niin joutaa mennä. En halua mitään kertakäyttösuhdetta ja pidemmässä suhteessa täytyy voida luottaa siihen, että toinen ei häviä ensimmäisen lumisateen tullessa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Mutta jos kyse on pettämisestä, niin suhde loppuu kuin seinään jo ensimmäisestä hiutaleesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta jos ei pysy paikoillaan muuta kuin kiinni pitelemällä niin joutaa mennä. En halua mitään kertakäyttösuhdetta ja pidemmässä suhteessa täytyy voida luottaa siihen, että toinen ei häviä ensimmäisen lumisateen tullessa.
Kiinnipitämisestä seuraa ahdistus ja ahdistuksesta tylsiintyminen, joka aiheuttaa masennusta, joka neutroloi molemmat kyvyttömiksi keskustelemaan aikuistasolla. Ei toimi kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Mutta jos kyse on pettämisestä, niin suhde loppuu kuin seinään jo ensimmäisestä hiutaleesta.
Aivan!
- Anonyymi
Kiinnostat säkin mua...kahdenvälisesti.
- Anonyymi
No way Hani. Antaa heittää, ei tuu ikävä.
- Anonyymi
Abauttiarallaa vimosia rivejä viedään. Pistettä vailla alkaa olla tämä jutska. Me tiedetään tämä jo ja tiedetään jopa molemmat miten tässä tulisi käymään, jos tarina jatkuisi. Joten parempi lopettaa tähän. Ja hei, mullakin on ylpeyteni, siksi haluan onnitella teitä jo nyt ja toivottaa hyvää, onnellista ja kestävää yhteiseloa. Jostain syystä tuntuu kuin olisin mammasi ja hän sinun suloinen tyttöystäväsi. Mutta uskon, että olet oikeilla raiteilla joka tapauksessa, joten ihan aidosti toivotan sulle onnea ja kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Kiitos Merja-mamma.
- Anonyymi
Halaus ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Merja-mamma.
Myös mamma-Sarilla on mummovuodet edessä, ei riitä enää vagisanikaan tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös mamma-Sarilla on mummovuodet edessä, ei riitä enää vagisanikaan tähän.
Sari ei kuulu elämääsi,ymmärrätkös?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429