Kahdenvälistä

Anonyymi

Kiinnostat minua. mieheltä%naiselle ja kieltämättä kahdenkeskeiset asiat on niitä mitä haluaisin kanssasi toteuttaa.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo mut sä et kiinnosta mua yhtään 🥳

    • Anonyymi

      Jos oot S, kiinnostaa kyllä

      • Anonyymi

        Olen S.


      • Anonyymi

        Ketä kaipaat?


      • Anonyymi

        Kiinnostaa niinkuin hevonpaska:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa niinkuin hevonpaska:)

        Sinulta tuskin kysyttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta tuskin kysyttiin.

        S kun S, tähän voi kommentoida kuka tahansa, myös se joka ei ikävöi. Hän kun yrittää tätä kautta vain trollata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S kun S, tähän voi kommentoida kuka tahansa, myös se joka ei ikävöi. Hän kun yrittää tätä kautta vain trollata.

        Niin yrittää vain kiillottaa kilpeensä, kun on niin huomionhakuinen ja narsku persoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S kun S, tähän voi kommentoida kuka tahansa, myös se joka ei ikävöi. Hän kun yrittää tätä kautta vain trollata.

        Voihan tähän kommentoida kuka tahansa mutta tämä on ikävä palsta! Silloin kommentoidaan jos ikävöidään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tähän kommentoida kuka tahansa mutta tämä on ikävä palsta! Silloin kommentoidaan jos ikävöidään.

        Sen voi myös tänne kirjoittaa, jos ei ikävöi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi myös tänne kirjoittaa, jos ei ikävöi.

        Tietysti jos itse olet S niin voit kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti jos itse olet S niin voit kommentoida.

        Itseäsikö ikävöit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäsikö ikävöit?

        En kun ikävöin S miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kun ikävöin S miestä.

        Missä tämä S mies vaikuttaapi ?


    • Anonyymi

      Naisena voin sanoa eräästä miehestä samaa. Lähipäivinä aion myös ottaa selvää onko hän samoilla ajatuksilla. Ei siinä mitään menetettävääkään ole. Jos vaikka käy niin ettei häntä kiinnosta, niin kyllä sitä varmasti itsellekin löytyy joku muukin kiinnostava jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        Samaa eräästä naisesta. %


      • Anonyymi

        No menkää jo metsään kukkimaan 100:n kohdalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa eräästä naisesta. %

        Mitä toi prosentin- merkki tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toi prosentin- merkki tarkoittaa?

        Ei mitään muuta kuin, että nuo muutama minun kirjoittamani%


    • Anonyymi

      Minulla ote kravatissasi , kaikki mitä nyt kerrot, voidaan käyttää aseena sinua vastaan! 1 1 sääntö

      • Anonyymi

        Jos jätkä ei käytä skragaa, on otettava kiinni jostain muualta. Tiukasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jätkä ei käytä skragaa, on otettava kiinni jostain muualta. Tiukasti.

        Säikähtää poloinen ikihyväksi. Hennon otteen kanssa kunnon mies uskoo sanaa ja vihjettä.


      • Anonyymi

        Minusta jos ei pysy paikoillaan muuta kuin kiinni pitelemällä niin joutaa mennä. En halua mitään kertakäyttösuhdetta ja pidemmässä suhteessa täytyy voida luottaa siihen, että toinen ei häviä ensimmäisen lumisateen tullessa.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mutta jos kyse on pettämisestä, niin suhde loppuu kuin seinään jo ensimmäisestä hiutaleesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta jos ei pysy paikoillaan muuta kuin kiinni pitelemällä niin joutaa mennä. En halua mitään kertakäyttösuhdetta ja pidemmässä suhteessa täytyy voida luottaa siihen, että toinen ei häviä ensimmäisen lumisateen tullessa.

        Kiinnipitämisestä seuraa ahdistus ja ahdistuksesta tylsiintyminen, joka aiheuttaa masennusta, joka neutroloi molemmat kyvyttömiksi keskustelemaan aikuistasolla. Ei toimi kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mutta jos kyse on pettämisestä, niin suhde loppuu kuin seinään jo ensimmäisestä hiutaleesta.

        Aivan!


    • Anonyymi

      Kiinnostat säkin mua...kahdenvälisesti.

      • Anonyymi

        No way Hani. Antaa heittää, ei tuu ikävä.


    • Anonyymi

      Abauttiarallaa vimosia rivejä viedään. Pistettä vailla alkaa olla tämä jutska. Me tiedetään tämä jo ja tiedetään jopa molemmat miten tässä tulisi käymään, jos tarina jatkuisi. Joten parempi lopettaa tähän. Ja hei, mullakin on ylpeyteni, siksi haluan onnitella teitä jo nyt ja toivottaa hyvää, onnellista ja kestävää yhteiseloa. Jostain syystä tuntuu kuin olisin mammasi ja hän sinun suloinen tyttöystäväsi. Mutta uskon, että olet oikeilla raiteilla joka tapauksessa, joten ihan aidosti toivotan sulle onnea ja kaikkea hyvää.

      • Anonyymi

        Kiitos Merja-mamma.


      • Anonyymi

        Halaus ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Merja-mamma.

        Myös mamma-Sarilla on mummovuodet edessä, ei riitä enää vagisanikaan tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös mamma-Sarilla on mummovuodet edessä, ei riitä enää vagisanikaan tähän.

        Sari ei kuulu elämääsi,ymmärrätkös?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe