Ainakun yritän mennä chattiin sisälle, tulee vaan erroria. Voiko ongelman ratkaista, kokeilin kaikkia niitä, mitä sen lisätiedoissa luki.
Suomi24 chat ei toimi
7
147
Vastaukset
Googlen kautta voi ysittää mutta ei toimi yritän tehdä parhaani ongelmanratkimiseksi piituoda vain simaa enempi että asjtusluistaa. ps; ylläpito on perseestä ;)
- Anonyymi
Tarkistahan estääkö koneesi virusturva Suomi24. chat sivulle pääsysi.
en pääse minäkään. Olisiko laajempi vika
- Anonyymi
Kyllä vika on Suomi 24 Chatissa.
Omiin kytkentöihin ei tule koskea. Koska ne ovat toimineet aikaisemminkin. - Anonyymi
Suomishatti laitetaan ilmeisesti aina vapuksi kiinni. Näin oli viime vuonnakin . Se lienee jotain suojeun tapaista , koska ihmisten itsesuojeluvaisto ei vappuna pelaa. Tulee ekana tämä mieleen .
Monena muunakin juhlapäivänä on suljettu . Pari päivää vieroitusta suomi24 tarjoaa ihmiseille ihan ilmatteeks .
Ei huono idea ja osaavat toteuttaa . Ei tarvitse pelätä edes että asiakkaat hylkää palvelun . Aina palataan . Noin homma pelaa kun sen osaa …. - Anonyymi
eurosinkut sätti toimii :) sielähän sitä ennenki on oltu evakossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706