Ainakun yritän mennä chattiin sisälle, tulee vaan erroria. Voiko ongelman ratkaista, kokeilin kaikkia niitä, mitä sen lisätiedoissa luki.
Suomi24 chat ei toimi
7
237
Vastaukset
Googlen kautta voi ysittää mutta ei toimi yritän tehdä parhaani ongelmanratkimiseksi piituoda vain simaa enempi että asjtusluistaa. ps; ylläpito on perseestä ;)
- Anonyymi
Tarkistahan estääkö koneesi virusturva Suomi24. chat sivulle pääsysi.
en pääse minäkään. Olisiko laajempi vika
- Anonyymi
Kyllä vika on Suomi 24 Chatissa.
Omiin kytkentöihin ei tule koskea. Koska ne ovat toimineet aikaisemminkin. - Anonyymi
Suomishatti laitetaan ilmeisesti aina vapuksi kiinni. Näin oli viime vuonnakin . Se lienee jotain suojeun tapaista , koska ihmisten itsesuojeluvaisto ei vappuna pelaa. Tulee ekana tämä mieleen .
Monena muunakin juhlapäivänä on suljettu . Pari päivää vieroitusta suomi24 tarjoaa ihmiseille ihan ilmatteeks .
Ei huono idea ja osaavat toteuttaa . Ei tarvitse pelätä edes että asiakkaat hylkää palvelun . Aina palataan . Noin homma pelaa kun sen osaa …. - Anonyymi
eurosinkut sätti toimii :) sielähän sitä ennenki on oltu evakossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488