kenkäfetissi

Anonyymi

Mitenhän yleistä on? Ite oon 50 ja ollut kauan tuo fetissi...Löytyyköhän naisia joilla tuo fetissi enkä tarkoita kenkäfriikkejä vaan oikein fetissinä. Myös ns.tyttöilijät kiinnostaa jos korkoja pitävät ;)...

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse ainakin ihan koukussa korkokenkiin.

      • Anonyymi

        Pidän korkkareita ja muita naisten vaatteita ....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...


      • Anonyymi

        Olen täysin hulluna naisten piikkikorkoihin ja pidän niitä jalassani.


      • Anonyymi

        Olen aloittaja..keskustelun miten/missä vois jutella paremmin asiasta? Eikös tuosta aloituksesta nyt käynyt selväksi asiani..mielestäni pitäisi. En itse vaan muut käyttää...


    • Anonyymi

      Ja minä kumppareihin.
      Muutaman päivän ku syö pastaa hyvin paksulla sulatejuustokuorrutuksella ja iltapalaksi keittää pussin pari italianpataa, jättäen hitusen raakaksi. Sitte iskee ummetus, mutta taas italianpata herneineen ja papuineen aiheuttaa tavattoman pierupaineen. Iltaisin on mukava piereskellä samalla ku telkkaria kattelee saappaat jalassa.
      Mutta että parasta on se, että kun ummetusta on jatkunut muutaman päivän... Puet päällesi kumiset sadehousut ja lahkeen suut teipaat jesarilla kontioiden varsiin päälypuolelle siis. Ja vyö vyötäisille ihan turvallisuussyistä. Ja sitte mojova ryyppy risiiniöljyä. Ja ootellaan...
      Kun alkaa tuntua siltä, että paska tulee väkisin, ja et jaksa taistella sulkijalihaksen kanssa, niin vetäset keuhkot niin täyteen ilmaa ku jaksat. Sitte hönkäset täydella hyökillä ilmat pihalle ja samalla löysäät sulkijalihasta ja annat paskan tulla paineella. Kohtapa alkaa tapahtuun... Kurathan ei pääse karkuun. Tulee sellanen kelluva olo ku housut ja kumisaappaat on täynnä kuumaa paskaa. Siihen sekaan kun päästelee kunnolla pierua, niin olo on kuin wanhanmallisella keskimoottorisella kalastajapaatilla: Papatus käy keskeltä, väliin posahtelee iloisesti.

    • En nyt välttämättä ymmärtänyt aloitusta...
      Siis käytätkö itse,vai haluatko,että ne on naisen jalassa ja nainen nauttii ja kiihottuu siitä?
      Olen myös 50 ja hesalainen ukm,ja naisten korkkarit, pitkävartiset nahka- ja kumisaappaat kiihottaa,vaimoni tietää sen,ja on myös suostunut laittamaan jalkaansa ja pitämään niitä sänky/seksitouhuissa ( kuten myös nahka- ja pvc-asuja) vaikka ei niistä varmaankaan muuta kiksejä,kun minun kiihottumiseni,saa...

      • Anonyymi

        Painoitkos liian nopeesti Lähetä, ku jäi juttu kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painoitkos liian nopeesti Lähetä, ku jäi juttu kesken.

        En tiedä mitä tapahtui,kun noin jäi...
        Mutta kyllä,tulee aina liian nopeasti,varsinkin jos vaimo asuissa ja saappaissa : (


    • Anonyymi

      kenkäfetissi tulee helposti väärin ymmärretyksi. Helppoa on sivullisten vinoilla kenkä fetissi ihmisille. Suomi onkin joustamattomien sarvikuonojen ja ronskien ronsoneiden maa. Jos joku vaikuttaa jollain tavoin poikkeavalta se jyrätään helposti matalaksi. Ei ole ihme jos tulee suomessa tälläisessä ilmapiirissä on henkisiä ongelmia. Mikä se sitten on sitä oikeaa sääntöjen mukaista seksiä. Eikö jokainen ole yksilöllinen ihminen, ei ketään ole ihan sammalaista ihmistä eikä täydellistä. Se on makuasia kuka mistäkin tykkää. Fetissiin voi ehkä vaikuttaa lapsuuden aikaiset kokemukset, niille ei voi mitään. Tälläisen asian kanssa on kuitenkin pärjättävä elämässä. Jokut fetissit ovat päätyneet itsemurhaan kovien ihmisten tuomioden alla. Lähimmäiset ovat vastuussa siitä mitä ovat fetissi ihmisille aiheuttaneet.

    • Anonyymi

      Mitä saarnaat. Se ei sulle kuulu jos minullakin on fetissi. Paskon sillon ku huvittaa kenkiini ja piereskelen samalla.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe