kenkäfetissi

Anonyymi

Mitenhän yleistä on? Ite oon 50 ja ollut kauan tuo fetissi...Löytyyköhän naisia joilla tuo fetissi enkä tarkoita kenkäfriikkejä vaan oikein fetissinä. Myös ns.tyttöilijät kiinnostaa jos korkoja pitävät ;)...

10

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse ainakin ihan koukussa korkokenkiin.

      • Anonyymi

        Pidän korkkareita ja muita naisten vaatteita ....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...


      • Anonyymi

        Olen täysin hulluna naisten piikkikorkoihin ja pidän niitä jalassani.


      • Anonyymi

        Olen aloittaja..keskustelun miten/missä vois jutella paremmin asiasta? Eikös tuosta aloituksesta nyt käynyt selväksi asiani..mielestäni pitäisi. En itse vaan muut käyttää...


    • Anonyymi

      Ja minä kumppareihin.
      Muutaman päivän ku syö pastaa hyvin paksulla sulatejuustokuorrutuksella ja iltapalaksi keittää pussin pari italianpataa, jättäen hitusen raakaksi. Sitte iskee ummetus, mutta taas italianpata herneineen ja papuineen aiheuttaa tavattoman pierupaineen. Iltaisin on mukava piereskellä samalla ku telkkaria kattelee saappaat jalassa.
      Mutta että parasta on se, että kun ummetusta on jatkunut muutaman päivän... Puet päällesi kumiset sadehousut ja lahkeen suut teipaat jesarilla kontioiden varsiin päälypuolelle siis. Ja vyö vyötäisille ihan turvallisuussyistä. Ja sitte mojova ryyppy risiiniöljyä. Ja ootellaan...
      Kun alkaa tuntua siltä, että paska tulee väkisin, ja et jaksa taistella sulkijalihaksen kanssa, niin vetäset keuhkot niin täyteen ilmaa ku jaksat. Sitte hönkäset täydella hyökillä ilmat pihalle ja samalla löysäät sulkijalihasta ja annat paskan tulla paineella. Kohtapa alkaa tapahtuun... Kurathan ei pääse karkuun. Tulee sellanen kelluva olo ku housut ja kumisaappaat on täynnä kuumaa paskaa. Siihen sekaan kun päästelee kunnolla pierua, niin olo on kuin wanhanmallisella keskimoottorisella kalastajapaatilla: Papatus käy keskeltä, väliin posahtelee iloisesti.

    • En nyt välttämättä ymmärtänyt aloitusta...
      Siis käytätkö itse,vai haluatko,että ne on naisen jalassa ja nainen nauttii ja kiihottuu siitä?
      Olen myös 50 ja hesalainen ukm,ja naisten korkkarit, pitkävartiset nahka- ja kumisaappaat kiihottaa,vaimoni tietää sen,ja on myös suostunut laittamaan jalkaansa ja pitämään niitä sänky/seksitouhuissa ( kuten myös nahka- ja pvc-asuja) vaikka ei niistä varmaankaan muuta kiksejä,kun minun kiihottumiseni,saa...

      • Anonyymi

        Painoitkos liian nopeesti Lähetä, ku jäi juttu kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painoitkos liian nopeesti Lähetä, ku jäi juttu kesken.

        En tiedä mitä tapahtui,kun noin jäi...
        Mutta kyllä,tulee aina liian nopeasti,varsinkin jos vaimo asuissa ja saappaissa : (


    • Anonyymi

      kenkäfetissi tulee helposti väärin ymmärretyksi. Helppoa on sivullisten vinoilla kenkä fetissi ihmisille. Suomi onkin joustamattomien sarvikuonojen ja ronskien ronsoneiden maa. Jos joku vaikuttaa jollain tavoin poikkeavalta se jyrätään helposti matalaksi. Ei ole ihme jos tulee suomessa tälläisessä ilmapiirissä on henkisiä ongelmia. Mikä se sitten on sitä oikeaa sääntöjen mukaista seksiä. Eikö jokainen ole yksilöllinen ihminen, ei ketään ole ihan sammalaista ihmistä eikä täydellistä. Se on makuasia kuka mistäkin tykkää. Fetissiin voi ehkä vaikuttaa lapsuuden aikaiset kokemukset, niille ei voi mitään. Tälläisen asian kanssa on kuitenkin pärjättävä elämässä. Jokut fetissit ovat päätyneet itsemurhaan kovien ihmisten tuomioden alla. Lähimmäiset ovat vastuussa siitä mitä ovat fetissi ihmisille aiheuttaneet.

    • Anonyymi

      Mitä saarnaat. Se ei sulle kuulu jos minullakin on fetissi. Paskon sillon ku huvittaa kenkiini ja piereskelen samalla.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe