Mitenhän yleistä on? Ite oon 50 ja ollut kauan tuo fetissi...Löytyyköhän naisia joilla tuo fetissi enkä tarkoita kenkäfriikkejä vaan oikein fetissinä. Myös ns.tyttöilijät kiinnostaa jos korkoja pitävät ;)...
kenkäfetissi
10
141
Vastaukset
Itse ainakin ihan koukussa korkokenkiin.
- Anonyymi
Pidän korkkareita ja muita naisten vaatteita ....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...
- Anonyymi
Olen täysin hulluna naisten piikkikorkoihin ja pidän niitä jalassani.
- Anonyymi
Olen aloittaja..keskustelun miten/missä vois jutella paremmin asiasta? Eikös tuosta aloituksesta nyt käynyt selväksi asiani..mielestäni pitäisi. En itse vaan muut käyttää...
- Anonyymi
Ja minä kumppareihin.
Muutaman päivän ku syö pastaa hyvin paksulla sulatejuustokuorrutuksella ja iltapalaksi keittää pussin pari italianpataa, jättäen hitusen raakaksi. Sitte iskee ummetus, mutta taas italianpata herneineen ja papuineen aiheuttaa tavattoman pierupaineen. Iltaisin on mukava piereskellä samalla ku telkkaria kattelee saappaat jalassa.
Mutta että parasta on se, että kun ummetusta on jatkunut muutaman päivän... Puet päällesi kumiset sadehousut ja lahkeen suut teipaat jesarilla kontioiden varsiin päälypuolelle siis. Ja vyö vyötäisille ihan turvallisuussyistä. Ja sitte mojova ryyppy risiiniöljyä. Ja ootellaan...
Kun alkaa tuntua siltä, että paska tulee väkisin, ja et jaksa taistella sulkijalihaksen kanssa, niin vetäset keuhkot niin täyteen ilmaa ku jaksat. Sitte hönkäset täydella hyökillä ilmat pihalle ja samalla löysäät sulkijalihasta ja annat paskan tulla paineella. Kohtapa alkaa tapahtuun... Kurathan ei pääse karkuun. Tulee sellanen kelluva olo ku housut ja kumisaappaat on täynnä kuumaa paskaa. Siihen sekaan kun päästelee kunnolla pierua, niin olo on kuin wanhanmallisella keskimoottorisella kalastajapaatilla: Papatus käy keskeltä, väliin posahtelee iloisesti. En nyt välttämättä ymmärtänyt aloitusta...
Siis käytätkö itse,vai haluatko,että ne on naisen jalassa ja nainen nauttii ja kiihottuu siitä?
Olen myös 50 ja hesalainen ukm,ja naisten korkkarit, pitkävartiset nahka- ja kumisaappaat kiihottaa,vaimoni tietää sen,ja on myös suostunut laittamaan jalkaansa ja pitämään niitä sänky/seksitouhuissa ( kuten myös nahka- ja pvc-asuja) vaikka ei niistä varmaankaan muuta kiksejä,kun minun kiihottumiseni,saa...- Anonyymi
Painoitkos liian nopeesti Lähetä, ku jäi juttu kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painoitkos liian nopeesti Lähetä, ku jäi juttu kesken.
En tiedä mitä tapahtui,kun noin jäi...
Mutta kyllä,tulee aina liian nopeasti,varsinkin jos vaimo asuissa ja saappaissa : (
- Anonyymi
kenkäfetissi tulee helposti väärin ymmärretyksi. Helppoa on sivullisten vinoilla kenkä fetissi ihmisille. Suomi onkin joustamattomien sarvikuonojen ja ronskien ronsoneiden maa. Jos joku vaikuttaa jollain tavoin poikkeavalta se jyrätään helposti matalaksi. Ei ole ihme jos tulee suomessa tälläisessä ilmapiirissä on henkisiä ongelmia. Mikä se sitten on sitä oikeaa sääntöjen mukaista seksiä. Eikö jokainen ole yksilöllinen ihminen, ei ketään ole ihan sammalaista ihmistä eikä täydellistä. Se on makuasia kuka mistäkin tykkää. Fetissiin voi ehkä vaikuttaa lapsuuden aikaiset kokemukset, niille ei voi mitään. Tälläisen asian kanssa on kuitenkin pärjättävä elämässä. Jokut fetissit ovat päätyneet itsemurhaan kovien ihmisten tuomioden alla. Lähimmäiset ovat vastuussa siitä mitä ovat fetissi ihmisille aiheuttaneet.
- Anonyymi
Mitä saarnaat. Se ei sulle kuulu jos minullakin on fetissi. Paskon sillon ku huvittaa kenkiini ja piereskelen samalla.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602