Missä iloinen äijä on ?

Anonyymi

No mutta kuulkaa nyt hei ! Missä iloinen äijä on ?

38

<50

Vastaukset

• missäs sen pitäis mielestäs olla,puuttuuko se jostain vai mitä kyselet?

• Ei varmaankaan ole joutunut putkaan.

• Ei toki, koska ei Naantalin porukka putkaan joudu, ei.

• Arvaamisen puolelle menee. Meinaatko nopeusvalvontaukkoa. On iloinen naama, kun noudattaa nopeusrajoitusta, mutta irvistää naama punaisena jos menee ylinopeuden puolelle. Saattaapi olla että sun pitäisi hellittää raskasta kaasumonoa, niin iloinen äijä pompahtaa taas esiin.

• Ne nopeusvalvontataulut ihan järkevä asia. Hillitsee niitä, jotka ajavat liian vauhdikkaasti.

• Niitä saisi olla enemmänkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niitä saisi olla enemmänkin.

On nopeusvalvontatauluilla jonkinlainen merkitys, mutta eivät kaikki autoilijat niistä välitä.

• Paikkakunnalla on monta iloista äijää. Myös iloisia naisia on paljonkin.

• Totta, paikkakunnalla näkee paljon iloisesti hymyileviä kasvoja.

• Hyväntuulisia kasvoja näkee Naantalissa hyvin usein, paljon useammin, kuin joissakin suurkaupungeissa.

• Iloiset ihmiset ovat Naantalin positiivinen asia.

• Vuon on minua tullunna ikävä.

• Kuka niistä iloisista äijistä on kyseessä?

• Vaikeaa tietää, koska iloisia äijiä näkee Naantalissa joka päivä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikeaa tietää, koska iloisia äijiä näkee Naantalissa joka päivä.

Kun saa asua Naantalissa, niin kyllä kelpaa olla iloinen.

• Jos Suomi saa jääkiekon maailmanmestaruuden, on paikkakunnalla monta iloista äijää.

• Hienoa ! Maailmanmestaruus tuli ! Nyt on monta iloista äijää.

• Ja iloisia naisia lienee likimäärin saman verran.

• Kun on päässyt eläkkeelle, jaksaa olla iloinen.

• Totta on. Eläkkeelle pääsy on yksi elämän parhaista asioista. Nyt on iloinen naama.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta on. Eläkkeelle pääsy on yksi elämän parhaista asioista. Nyt on iloinen naama.

Työelämässä ollessani oli usein kireä naama minulla, mutta nyt eläkkeellä ollessani on aihetta hymyilyyn, ainakin enimmäkseen.

• Kyllähän minä oisin vuon ilimottautunut, mutta ku en tiennynnä minne.

• Täältä ollaan tulossa! Ens viikolla. Toivottavasti on Naantalissa iloisia emäntiä....

• Yes, no jo on ladyt odotelleetkin. Siulla useampii paikkoja sit täällä. No nyt on niiiin levee hymy sinkkuladeilla.

• Iloisia kasvoja on Naantalissa kohtalaisen paljon, vaan Sveitsissä vielä enemmän.

• Naantalissa kuitenkin iloisempaa porukkaa kuin jossain Itä-Suomessa.

• Voihan Naantalissakin jodlata. Kuparivuoren kallio antaa hyvän kaikupohjan iloisten äijien jodlaus-harrastukselle. Vaihtoehtoisesti voi imitoida käkikelloa.
      Sveisiläisten iloisuus johtuu paksusta lompakosta. Tai sitten on niin että iloisuus luo varallisuutta.

• Sveitsiläisten iloisuus ei ehkä johdu paksusta lompakosta, vaan elämänmyönteisestä perusluonteesta.

• Yes- elämänmyönteisyys ratkaisee - ei lompakko niinkään.

• Iloinen naama on useimmiten , kun asennoituu myönteisesti, eikä turhaan ruikuta.

• Niitä turhan ruikuttajia olen joutunut kohtaamaan Itä-Suomessa. Vaan kun itselläni on reipas naantalilainen mieli, niin ei kiinnosta lähteä ruikuttajien ruikutukseen mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niitä turhan ruikuttajia olen joutunut kohtaamaan Itä-Suomessa. Vaan kun itselläni on reipas naantalilainen mieli, niin ei kiinnosta lähteä ruikuttajien ruikutukseen mukaan.

Onneksi meillä lounaissuomalaisilla on taito suhtautua ruikuttajien ruikutukseen niin, että hymyilemme, mutta emme ota kantaa ruikutukseen.

• Pyörähti justiinsa ulos ukkopekan liikenneympyrästä ja jatkoi hölkkäämistänsä Turkuun päin iloinen virne naamallansa. Semmonen pönäkkä ja naurava äijä. Ens kesänä sitten taas. https://www.youtube.com/watch?v=eh8eb_ACLl8

• Ai, että missä iloinen äijä on? Jos pitää arvioida ja olettaa, niin oletan, että mahdollisesti Merisalissa.

• Oli Merisalissa vähän porukkaa, mutta kyllä siellä sekä miehet että naiset vaikuttivat hyväntuulisilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli Merisalissa vähän porukkaa, mutta kyllä siellä sekä miehet että naiset vaikuttivat hyväntuulisilta.

Ei liene Merisali nyt talvella auki.

• Olenkohan minä se iloinen äijä? En ole varma, mutta... ehkä olen iloinen.

• Olen minäkin iloinen Naantalissa. Mutta tylsillä paikkakunnilla en ole yhtä iloinen, en.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    117
    5167
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    125
    782
  3. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    81
    550
  4. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    38
    527
  5. Näytit väsyneeltä tänään

Väsyneeltä, totiselta, kiireiseltä ja hiljaiselta. Näytät siltä, että kukaan ei pidä sinusta huolta En tiedä edes nimeäsi. Ehkä minun ei ole tarkoit
    Ikävä
    20
    496