Olisi kiva miettiä millaiset ihmiset ajavat millaisilla autoilla eli vastauksiin:
-Bruttovuositulo (ennen veroja)
-Ammatti / työnimike
-Autosi merkki, malli ja vuosi
-(Ostitko uutena)
Bruttovuositulosi vs. auotmallisi
9
63
Vastaukset
- Anonyymi
Avataan peli:
-Bruttovuositulo (ennen veroja): 80k€
-Ammatti / työnimike: insinööri
-Autosi merkki, malli ja vuosi: Volvo V70 -12
-(Ostitko uutena): Kyllä - Anonyymi
Brutto:75k€
Volvo S60 -14
Käytetty vähän ajettu. - Anonyymi
Ammattikoulutus, ikää 35v. Savolaisessa pienessä kylässä
Maksan itselleni palkan, eli teen bisnestä.
Tilillä 6 numeroinen summa, tulot 50-100 000 verojen jälkeen, vaihtelee vuosittain.
Auto 14K, 2013 ostettu käteisellä, uutena n 45k auto.- Anonyymi
Lisätään että omistan 3 kpl sijoitusasuntoja, yksi niistä ensimmäinen oma asuntoni johon otin lainan 19vuotiaana.
Kesällä olen lomalla sen 2kk, loppukesästä bisnestä sitten normaalimmin. - Anonyymi
Kiva. Nyt ei vaan kysytty sun varallisuutta. Oli tarkoitus puhua AUTOMALLISTA vs. TULOISTA
- Anonyymi
Ammattikoulussa ei taidettu opettaa brutto-sanaa!
- Anonyymi
35 000€
Asentaja
Volvo 240 '89
Käytettynä 600€ - Anonyymi
Kovasti Suolen mielenterveyspastalla on hyväpalkkaisia tyyppejä, hihii kukahan uskoo?
- Anonyymi
Todellakin, luulisi kirjoituksista että täällä ei loisi kuin yhteiskunnan elätit pääosin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820