En pysty unohtamaan sua

Anonyymi

Olet mun rakkaus.

44

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sä tietäsit koko ihmisen taustan, kuten minä, niin et varmaan kaipaisi ja tulisit järkiisi.

• Anonyymi

Olet vain katkera ja kateellinen kun sua ei rakasta kukaan.

• Anonyymi

mitä sä siellä oikeen höriset? Mistä sä voit edes tietää ketä tuo ap on ja ketä hän ei voi unohtaa. Vai oletko asentanut kaikkien koneille jotkut seurantajärjestelmät. Jos on jiin horinoita, niin ei todellakaan kannata uskoa, vaan selvittää itse asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä sä siellä oikeen höriset? Mistä sä voit edes tietää ketä tuo ap on ja ketä hän ei voi unohtaa. Vai oletko asentanut kaikkien koneille jotkut seurantajärjestelmät. Jos on jiin horinoita, niin ei todellakaan kannata uskoa, vaan selvittää itse asiat.

Se on ikävää, että ihminen voi olla muuten ihana ja hurmaava, mutta työtehtävien yhteydessä voi törmätä sitten siihen ihmiselämän nurjaan puoleen, mistä hän ei tietenkään kerro. Totesin vain tämän itselleni.

• Anonyymi

Tuo "ketä tuo ap on" aaarrgh. KUKA tuo ap on!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ikävää, että ihminen voi olla muuten ihana ja hurmaava, mutta työtehtävien yhteydessä voi törmätä sitten siihen ihmiselämän nurjaan puoleen, mistä hän ei tietenkään kerro. Totesin vain tämän itselleni.

Kerro lisää kun kerran aloitit. T. Aloittaja

• Anonyymi

Antakaa ihmisen rakastaa. Se on positiivinen tunne. Se ei ole teiltä pois. Jumala on rakkaus eikä toivo ketään loukattavan.

• Anonyymi

Sitä on liikkeellä

• Anonyymi

Kuka on AP?

• Anonyymi

Anonyymi vain.

• Anonyymi

Jotkut aloitteen tekijät käyttävät ketjun kommenteissa lyhennettä AP eli ap. Se tulee sanasta AlkuPeräinen ja tarkoittaa juurikin aloittajaa. Kyseessä ei siis ole kenenkään todelliset nimikirjaimet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut aloitteen tekijät käyttävät ketjun kommenteissa lyhennettä AP eli ap. Se tulee sanasta AlkuPeräinen ja tarkoittaa juurikin aloittajaa. Kyseessä ei siis ole kenenkään todelliset nimikirjaimet.

Ei kyllä se AP tarkoittaa Anonyymiä Paskanjauhajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin että Anonyymit Pullon kallistajat (ABT lontooksi)

• Anonyymi

Mulla taitaa olla sama.

• Anonyymi

Säkin oot mun rakkaus 😍.

• Anonyymi

Varmasti olen, niin hyvin kuin tunnet minut, en siis millään tavoin.

• Anonyymi

Minäkään en pysty unohtamaan. Tästä päättelen, että taidan olla rakastunut suhun J.

• Anonyymi

Moniko on palstalla rakastunut Juhaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan puoli suomea kun ukko kyntänyt kaikkia. satoja lapsiakin jo tullut maailmaan. Samit on parempia miehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan puoli suomea kun ukko kyntänyt kaikkia. satoja lapsiakin jo tullut maailmaan. Samit on parempia miehiä

Sanopa muuta:) Sivusta tätä seuranneena täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanopa muuta:) Sivusta tätä seuranneena täällä.

Samit on sulosia nörttejä. Uskollisia, mutta punastelevia yhden naisen miehiä. Vähän nallukoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöh, ei ole Juha mielessä, eikä Janne, Jukka tai edes Jorma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöh, ei ole Juha mielessä, eikä Janne, Jukka tai edes Jorma.

Sä nyt olet se miestrolli, joka täällä kiusaa ihmisiä työkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie

• Anonyymi

Aika hauska sinänsä: tekotissi = putoava hissi.

• Anonyymi

Mansikki on mulle rakas. Mut mä en oo sille...😥

• Anonyymi

Olethan Urpo-Sonni 💋

• Anonyymi

Kiitos ! Tuli hyvä mieli 😀😍

• Anonyymi

Mua pisti miettimään tuo vastaus: jos sä tietäisit koko ihmisen taustan niin et varmaan kaipaisi. Miten kukaan ihminen voi etukäteen tietää mitä jokin asia eri ihmisiin vaikuttaa. Lisäksi tuolla periaatteella, että jollakin on jotain ikävää juttua takana ja sit jo etukäteen ajatellaan noin, niin eikö silloin olis parempi ampua kuula kalloon. Paskaakos siinä semmonen enää mitään yrittää. Sori, jos mä kuulostan karskilta tossa, mutta niin mä ajattelen, mutta toisaalta mä ajattelen myös niin, että aika vähän on semmosia asioita, joista ihminen voitaisiin loppuiäksi tuomita noin kelpaamattomaksi, toki joitain on. Mutta, toivon että saitte kiinni ajatuksestani. Lisäksi täytyy muistuttaa,että se mikä jollekin ihmiselle on kipe ja sopimatonta, ei välttämättä ole sitä jollekin toiselle. Me ihmiset ollaan erilaisia, erilaisine haavoinemme ja tarpeinemme.

• Anonyymi

Olen samoilla linjoilla kuin sä. Itseasiassa toisen ihmisen tuomitseminen taustan perusteella kertoo enemmän tuomitsijasta kuin hänen tuomitsemastaan, mitätöimästään tyypistä. Se joka kyseenalaistaa jonkun rakkauden toista kohtaan, voi kyllä katsoa peiliin ja miettiä, mikä saa itsessä tollasta aikaan.

• Anonyymi

Asiaa todellakin! Jokaisessa meissä on hyviä ja huonoja särmiä. Jokainen on tehnyt virheitä, mutta paljon myös hyvää. Jos jonkun kokemus on jokin, niin anna olla, se on hänen kokemuksensa, mutta älkää alkako mustamaalaamaan tai manipuloimaan koko kansakuntaa jota kuta vastaan omien kokemusten perusteella, jotka ovat aina kuitenkin subjektiivisia, varmasti paljon voi olla totta tai sitten ei, mutta jonkun toisen mielestä toisenlainen tosi on enemmän tosi kuin jonkun muun kokema tosi.

Ihmisillä on myös kyky muuttua ja oppia virheistään. Joskus ihminen voi olla vaikka niin ääriään myöten henkisesti kyormittunut, että voi senkin takia toimia aivan hullusti, mutta se ei tarkoita, että se olisi sen ihmisen vakio tai normitila. Ja sitä paitsi, aina tarvitaan kaksi osapuolta, jos puhutaan ihmissuhteista, aina.

Tähän niin sopii se, "että se joka on synnityön, heittäkööt ensimmäisen kiven".

• Anonyymi

A-mies on mun rakkaus..
      Se ei mee pois..
      En pysty unohtamaan kun en pysy edes ajatella unohtamista..

• pakkomielle johonkin ihmiseen, on sairaus!!

silloin,mikäli toinen ei tunne rakkauden tai ihastumisen tunnetta, on vaan unohdettava, päätettävä niin. sitä sattuu ja tapahtuu elämässä, ihan meille jokaiselle.

• Anonyymi

Se ei vain tapahdu kuin nappia painamalla jos on todellisista tunteista kyse..
        Eikä rakkaus ole ihan noin yksinkertaista.
        Mutta ei silti tarkoita sitä että olisi pakkomielle.
        Kerrottakoon sekin että varmasti jokainen kokee rakastumiset , pettymiset , eroamiset omalla tavallaan , toisilla kestää pidemmän aikaa selvitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei vain tapahdu kuin nappia painamalla jos on todellisista tunteista kyse..
        Eikä rakkaus ole ihan noin yksinkertaista.
        Mutta ei silti tarkoita sitä että olisi pakkomielle.
        Kerrottakoon sekin että varmasti jokainen kokee rakastumiset , pettymiset , eroamiset omalla tavallaan , toisilla kestää pidemmän aikaa selvitä.

joo, ei todellakaan tapahtu.
        siinä 20- vuotiaan olin yksipuolisesti ihastunut erääseen mieheen aika pitkäänkin.

mutta, jos ei vuosienkaan päästä pääse yli, tai vainoaa jne jne silloin se ei oo tervettä.

yksilöllistä, toisilla pidempään toisilla ei.

• Anonyymi

Ehhhehe, ap ei tietenkkän antanut mitään vihjettä kenestä on kysmys, että silleen, palstan perimmäinen olemus pähkinänkuoressa :D

• Anonyymi

Jännitystä pitää olla!

• Anonyymi

Tietääkö hän että on sinun rakkaus?

• Anonyymi

En tiiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä!

Tilanne voisi olla enemmän mieleen, jos tietäisi?

• Anonyymi

Samoin ajattelen eräästä miehestä. J -> T

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe