Olet mun rakkaus.
En pysty unohtamaan sua
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sä tietäsit koko ihmisen taustan, kuten minä, niin et varmaan kaipaisi ja tulisit järkiisi.
- Anonyymi
Olet vain katkera ja kateellinen kun sua ei rakasta kukaan.
- Anonyymi
mitä sä siellä oikeen höriset? Mistä sä voit edes tietää ketä tuo ap on ja ketä hän ei voi unohtaa. Vai oletko asentanut kaikkien koneille jotkut seurantajärjestelmät. Jos on jiin horinoita, niin ei todellakaan kannata uskoa, vaan selvittää itse asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sä siellä oikeen höriset? Mistä sä voit edes tietää ketä tuo ap on ja ketä hän ei voi unohtaa. Vai oletko asentanut kaikkien koneille jotkut seurantajärjestelmät. Jos on jiin horinoita, niin ei todellakaan kannata uskoa, vaan selvittää itse asiat.
Se on ikävää, että ihminen voi olla muuten ihana ja hurmaava, mutta työtehtävien yhteydessä voi törmätä sitten siihen ihmiselämän nurjaan puoleen, mistä hän ei tietenkään kerro. Totesin vain tämän itselleni.
- Anonyymi
Tuo "ketä tuo ap on" aaarrgh. KUKA tuo ap on!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ikävää, että ihminen voi olla muuten ihana ja hurmaava, mutta työtehtävien yhteydessä voi törmätä sitten siihen ihmiselämän nurjaan puoleen, mistä hän ei tietenkään kerro. Totesin vain tämän itselleni.
Kerro lisää kun kerran aloitit. T. Aloittaja
- Anonyymi
Antakaa ihmisen rakastaa. Se on positiivinen tunne. Se ei ole teiltä pois. Jumala on rakkaus eikä toivo ketään loukattavan.
- Anonyymi
Sitä on liikkeellä
- Anonyymi
Kuka on AP?
- Anonyymi
Anonyymi vain.
- Anonyymi
Jotkut aloitteen tekijät käyttävät ketjun kommenteissa lyhennettä AP eli ap. Se tulee sanasta AlkuPeräinen ja tarkoittaa juurikin aloittajaa. Kyseessä ei siis ole kenenkään todelliset nimikirjaimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut aloitteen tekijät käyttävät ketjun kommenteissa lyhennettä AP eli ap. Se tulee sanasta AlkuPeräinen ja tarkoittaa juurikin aloittajaa. Kyseessä ei siis ole kenenkään todelliset nimikirjaimet.
Ei kyllä se AP tarkoittaa Anonyymiä Paskanjauhajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että Anonyymit Pullon kallistajat (ABT lontooksi)
- Anonyymi
Mulla taitaa olla sama.
- Anonyymi
Säkin oot mun rakkaus 😍.
- Anonyymi
Varmasti olen, niin hyvin kuin tunnet minut, en siis millään tavoin.
- Anonyymi
Minäkään en pysty unohtamaan. Tästä päättelen, että taidan olla rakastunut suhun J.
- Anonyymi
Moniko on palstalla rakastunut Juhaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan puoli suomea kun ukko kyntänyt kaikkia. satoja lapsiakin jo tullut maailmaan. Samit on parempia miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan puoli suomea kun ukko kyntänyt kaikkia. satoja lapsiakin jo tullut maailmaan. Samit on parempia miehiä
Sanopa muuta:) Sivusta tätä seuranneena täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa muuta:) Sivusta tätä seuranneena täällä.
Samit on sulosia nörttejä. Uskollisia, mutta punastelevia yhden naisen miehiä. Vähän nallukoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh, ei ole Juha mielessä, eikä Janne, Jukka tai edes Jorma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh, ei ole Juha mielessä, eikä Janne, Jukka tai edes Jorma.
Sä nyt olet se miestrolli, joka täällä kiusaa ihmisiä työkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie
- Anonyymi
Aika hauska sinänsä: tekotissi = putoava hissi.
- Anonyymi
Mansikki on mulle rakas. Mut mä en oo sille...😥
- Anonyymi
Olethan Urpo-Sonni 💋
- Anonyymi
Kiitos ! Tuli hyvä mieli 😀😍
- Anonyymi
Mua pisti miettimään tuo vastaus: jos sä tietäisit koko ihmisen taustan niin et varmaan kaipaisi. Miten kukaan ihminen voi etukäteen tietää mitä jokin asia eri ihmisiin vaikuttaa. Lisäksi tuolla periaatteella, että jollakin on jotain ikävää juttua takana ja sit jo etukäteen ajatellaan noin, niin eikö silloin olis parempi ampua kuula kalloon. Paskaakos siinä semmonen enää mitään yrittää. Sori, jos mä kuulostan karskilta tossa, mutta niin mä ajattelen, mutta toisaalta mä ajattelen myös niin, että aika vähän on semmosia asioita, joista ihminen voitaisiin loppuiäksi tuomita noin kelpaamattomaksi, toki joitain on. Mutta, toivon että saitte kiinni ajatuksestani. Lisäksi täytyy muistuttaa,että se mikä jollekin ihmiselle on kipe ja sopimatonta, ei välttämättä ole sitä jollekin toiselle. Me ihmiset ollaan erilaisia, erilaisine haavoinemme ja tarpeinemme.
- Anonyymi
Olen samoilla linjoilla kuin sä. Itseasiassa toisen ihmisen tuomitseminen taustan perusteella kertoo enemmän tuomitsijasta kuin hänen tuomitsemastaan, mitätöimästään tyypistä. Se joka kyseenalaistaa jonkun rakkauden toista kohtaan, voi kyllä katsoa peiliin ja miettiä, mikä saa itsessä tollasta aikaan.
- Anonyymi
Asiaa todellakin! Jokaisessa meissä on hyviä ja huonoja särmiä. Jokainen on tehnyt virheitä, mutta paljon myös hyvää. Jos jonkun kokemus on jokin, niin anna olla, se on hänen kokemuksensa, mutta älkää alkako mustamaalaamaan tai manipuloimaan koko kansakuntaa jota kuta vastaan omien kokemusten perusteella, jotka ovat aina kuitenkin subjektiivisia, varmasti paljon voi olla totta tai sitten ei, mutta jonkun toisen mielestä toisenlainen tosi on enemmän tosi kuin jonkun muun kokema tosi.
Ihmisillä on myös kyky muuttua ja oppia virheistään. Joskus ihminen voi olla vaikka niin ääriään myöten henkisesti kyormittunut, että voi senkin takia toimia aivan hullusti, mutta se ei tarkoita, että se olisi sen ihmisen vakio tai normitila. Ja sitä paitsi, aina tarvitaan kaksi osapuolta, jos puhutaan ihmissuhteista, aina.
Tähän niin sopii se, "että se joka on synnityön, heittäkööt ensimmäisen kiven".
- Anonyymi
A-mies on mun rakkaus..
Se ei mee pois..
En pysty unohtamaan kun en pysy edes ajatella unohtamista.. pakkomielle johonkin ihmiseen, on sairaus!!
silloin,mikäli toinen ei tunne rakkauden tai ihastumisen tunnetta, on vaan unohdettava, päätettävä niin. sitä sattuu ja tapahtuu elämässä, ihan meille jokaiselle.- Anonyymi
Se ei vain tapahdu kuin nappia painamalla jos on todellisista tunteista kyse..
Eikä rakkaus ole ihan noin yksinkertaista.
Mutta ei silti tarkoita sitä että olisi pakkomielle.
Kerrottakoon sekin että varmasti jokainen kokee rakastumiset , pettymiset , eroamiset omalla tavallaan , toisilla kestää pidemmän aikaa selvitä. Anonyymi kirjoitti:
Se ei vain tapahdu kuin nappia painamalla jos on todellisista tunteista kyse..
Eikä rakkaus ole ihan noin yksinkertaista.
Mutta ei silti tarkoita sitä että olisi pakkomielle.
Kerrottakoon sekin että varmasti jokainen kokee rakastumiset , pettymiset , eroamiset omalla tavallaan , toisilla kestää pidemmän aikaa selvitä.joo, ei todellakaan tapahtu.
siinä 20- vuotiaan olin yksipuolisesti ihastunut erääseen mieheen aika pitkäänkin.
mutta, jos ei vuosienkaan päästä pääse yli, tai vainoaa jne jne silloin se ei oo tervettä.
yksilöllistä, toisilla pidempään toisilla ei.
- Anonyymi
Ehhhehe, ap ei tietenkkän antanut mitään vihjettä kenestä on kysmys, että silleen, palstan perimmäinen olemus pähkinänkuoressa :D
- Anonyymi
Jännitystä pitää olla!
- Anonyymi
Tietääkö hän että on sinun rakkaus?
- Anonyymi
En tiiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä!
Tilanne voisi olla enemmän mieleen, jos tietäisi?
- Anonyymi
Samoin ajattelen eräästä miehestä. J -> T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760