millisia kokemuksia kubotan dieseleistä? moottori on jostain 90 luvun alusta ja 4 pyttyinen.
vanha kubota hyvä moottori?
3
118
Vastaukset
Vahva ja kestävä perusmoottori, kestävyys riippuu sitten siitä kuka sen on varustellut venekäyttöön.
- Anonyymi
no jos sen on varustellut nanni, onko hyvä? kestääkö hurthin hbw 100 kytkin kovaa käyttöä sen jatkeena? mitä arvioisit paukuttavan menemään tunteja hyvin öljyt vaihdettuina tuollisella kubotalla? tiedän yhden joka oli myynnissä ja kehuttiin että on hyväkuntoinen vaikka 8000h tunteja ja ei koneremonttia tehtynä.
- Anonyymi
Kestäviä peruskoneita. Varaosat puoli-ilmaisia verrattuna Volvoihin ja Yanmareihin. Meidän kone on 21 heppainen Nanni-Kubota vuodelta 1986. Alkaa kyllä jo antautua, joten lienee aika päästää vanha rouva eläkepäiville. Tuosta saa vaikka hienon pöydänjalan man caveen. Kansiremonttia huutais pikkuhiljaa, jota en taida enää tehdä kun remppa maksaa kuitenkin liki puolet uuden koneen hinnasta, joka tulee kyllä kans olemaan Kubota. Väri pitää sitten vielä valita, että onko sininen (Nanni) vai punainen (Beta). Betaan näyttäis saavan enemmän erilaisia optionaalijuttuja ja jopa hybridiversion joten valinta saattaa kääntyä värin vaihtoon. Riippuu ehkä myös vähän maahantuojien asiakaspalveluhenkisyydestä. Tapimerista (Nanni) ei oo kyllä pahaa sanottavaa. Veneakselistosta (Beta) ei ole kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755