Sellainen kysymys, että mikäli moottoripyörän käsittelykoe menee läpi, mutta inssi ei menisi, joutuuko seuraavalla kerralla jälleen suorittamaan käsittelyn ennen inssiä? Tätä tietoa en löytänyt mistään? Entä saako inssin mahdollisesti epäonnistuessa harjoitusluvan, jolla voi harjoitella kolme kuukautta itsenäisesti?
Kiitos.
https://ajokortti-info.fi/ajokortin-hankkiminen/moottoripyoran-ajokortin-hankkiminen/moottoripyoran-harjoituslupa
Kysymys A-kortin suorittamisesta
Anonyymi
1
115
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys johon minulla ei valitettavasti ole suoraan vastausta, mutta ajoin itse A kortin muutamia vuosia sitten jolloin inssi oli heti käsittelykokeen jälkeen. Käsittelykokeelle ja inssille ei siis varattu minun kohdallani erillisiä aikoja, muta pitäisin luonnollisena että pelkän inssin voi uusia tarvittaessa.
Voi tosin olla että täällä Kekkoslovakiassa mennään edelleen perse edellä puuhun byrokratian kukkasten kanssa, joten soita johonkin autokouluun (jos et käy sellaisessa) ja kysy sieltä. Vastaus pitäisi saada Trafilta, mutta se voi kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066