Sellainen kysymys, että mikäli moottoripyörän käsittelykoe menee läpi, mutta inssi ei menisi, joutuuko seuraavalla kerralla jälleen suorittamaan käsittelyn ennen inssiä? Tätä tietoa en löytänyt mistään? Entä saako inssin mahdollisesti epäonnistuessa harjoitusluvan, jolla voi harjoitella kolme kuukautta itsenäisesti?
Kiitos.
https://ajokortti-info.fi/ajokortin-hankkiminen/moottoripyoran-ajokortin-hankkiminen/moottoripyoran-harjoituslupa
Kysymys A-kortin suorittamisesta
Anonyymi
1
179
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hyvä kysymys johon minulla ei valitettavasti ole suoraan vastausta, mutta ajoin itse A kortin muutamia vuosia sitten jolloin inssi oli heti käsittelykokeen jälkeen. Käsittelykokeelle ja inssille ei siis varattu minun kohdallani erillisiä aikoja, muta pitäisin luonnollisena että pelkän inssin voi uusia tarvittaessa.
Voi tosin olla että täällä Kekkoslovakiassa mennään edelleen perse edellä puuhun byrokratian kukkasten kanssa, joten soita johonkin autokouluun (jos et käy sellaisessa) ja kysy sieltä. Vastaus pitäisi saada Trafilta, mutta se voi kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591220
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571148Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7990- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27741- 44734
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669