Onko se täysin kiellettyä

Anonyymi

Että laittaa viestin, vaikka tietää, että toinen on varattu?

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en saa viestiä, vaikka oon sinkku!

      • Anonyymi

        Pointsit sulle :D


    • Anonyymi

      Ei kait kukaan voi ketään toista ihmistä omistaa..

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä se olisi kiellettyä? Kyllä menee elämä köyhäksi, jos vain sinkuille saa lähettää viestejä!

      • Anonyymi

        Moraalisi on kuin löysä spagetti.


    • Anonyymi

      Nooo, mä tunnustan, että viestin lähetyksessä on taatusti takaa-ajatuksia. Vaikka itse teksti olis niitä näitä. Ap

    • Anonyymi

      Ei jeeeesuuuuuus! oikeeeeestiiii! Tyhmiä kysellään.

      ainahan sitä saa laittaa, tää on vapaa maa, mutta omalla vastuulla.


      Itse sain joskus joltain jätkältä yöllisen läähätys pilapuhelun kun olin avoliitossa. Jotain "mitä sulla on nyt päällä" -tyylinen.


      Mä nyt oon yleensäkin unikiukku jos mut kesken unien herätetään ja mä sitten unisena vastasin ja exäni heräsi vieressäni ja kun se ei ollut kovinkaan tavanomaista että saan yöllisiä puheluita.


      se katsoi kummastuneena kun mun juttelua puhelimeen että "kuka sä oot..? .. jne"


      Mä sitten hiukan unisena kylläistyin huonoon vitsiin keskellä yötä ja sanoin: "mun poikaystävä näyttää siltä et se haluu jatkaa tästä..." ja ojensin puhelimeni exälleni itse kaatuen suoraan unille uudelleen. Nukahdin samantein enkä kuullut mitä exäni sinne puhelimeeni höpötti.


      Itsellä useimmiten tyyli tuollainen on jos ei muuten tajuu. Pyydän mieheltäni apuja.

      • Anonyymi

        "jos ei muuten tajuu" :DDDD hitto mä putosin ja pahasti tälle! Siis oikeesti todella pahasti! Sä oot kyllä idiootti ihminen :DDD mä olisin ainaki lyöny vaa luurin korvaa ja laittanu puhelimen "älä häiritse" tilaan.


      • Anonyymi

        Onneksi en ole sinun nyxä enkä exä :DDD saisin hävetä silmät päästäni kummassakin tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jos ei muuten tajuu" :DDDD hitto mä putosin ja pahasti tälle! Siis oikeesti todella pahasti! Sä oot kyllä idiootti ihminen :DDD mä olisin ainaki lyöny vaa luurin korvaa ja laittanu puhelimen "älä häiritse" tilaan.

        Ai vuonna 2006? ei silloin ollut älypuhelimia. Ja missä sun aivot on? vitun tyhmä et vissiin tajua ettei uninen ajattele kauheasti kun on unessa osittain. Vittu mikä ääliö!

        Mene kouluun stana!

        Toisekseen mun mies halusi luurin käteensä joten se sai sen käteensä. sillä oli niille asiaa. joten. anti palaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en ole sinun nyxä enkä exä :DDD saisin hävetä silmät päästäni kummassakin tapauksessa.

        Minun mielestäni toi oli paras ratkaisu. Jos ei puhelu kiinnosta, niin antaa toiselle tilaisuuden. Luultavasti läähättälle meni viesti niin hyvin perille, että ei jäänyt tyhmemmällekään epäselväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vuonna 2006? ei silloin ollut älypuhelimia. Ja missä sun aivot on? vitun tyhmä et vissiin tajua ettei uninen ajattele kauheasti kun on unessa osittain. Vittu mikä ääliö!

        Mene kouluun stana!

        Toisekseen mun mies halusi luurin käteensä joten se sai sen käteensä. sillä oli niille asiaa. joten. anti palaa vaan.

        Kyllä puhelimet pystyi laittamaan äänettömälle jo vuonna 2006. Ja herätyskello silti soitti ja piti meteliä vaikka laittoi sen nokian 3210 äänettömälle. Tiedän koska minulla oli puhelin jo tuolloin.

        Tarinasi ei alunperin kertonut tuota että miehesi vaati saada puhelimen käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni toi oli paras ratkaisu. Jos ei puhelu kiinnosta, niin antaa toiselle tilaisuuden. Luultavasti läähättälle meni viesti niin hyvin perille, että ei jäänyt tyhmemmällekään epäselväksi

        Miksi ihmisellä on noin idiootteja exiä? Ei voi olla muu kuin idiootti kyseessä kun on seurustellut sellaisen kanssa joka ei tajua vastaamattomuudesta sitä ettei toista kiinnosta. Fiksumalle exälle ainakin toimisi tuo vastaamattomuus... toisaalta fiksummalla ihmisellä tuskin on sellaista exää joka tuollai yhtäkkiä soittelee läähätyspuheluita.


      • Anonyymi

        Fiksu nainen ei tarvitse miestä sitä varten että voi pyytää siltä apuja. Fiksulla naisella on mies sitä varten että haluaa vain olla sen kanssa.

        P.S. Toivottavasti sinä et harkitse lisääntymistä tässä maailmassa.


      • Anonyymi

        Oletpas herkkäuninen kun heräät pelkkään värinään... ei voi kun kuvitella mitä sinä olet unissasi nähnyt kun kännykkä on värissyt.... varmaankin olit pettynyt kun heräsit? :'D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas herkkäuninen kun heräät pelkkään värinään... ei voi kun kuvitella mitä sinä olet unissasi nähnyt kun kännykkä on värissyt.... varmaankin olit pettynyt kun heräsit? :'D

        Mun poikaystävä heräs siihen myös ja siis tosiaan oltiin parikymppisiä nuoria. Vuosi sitteb muutettu vanhempiemme luota yhteiseen asuntoomme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas herkkäuninen kun heräät pelkkään värinään... ei voi kun kuvitella mitä sinä olet unissasi nähnyt kun kännykkä on värissyt.... varmaankin olit pettynyt kun heräsit? :'D

        Olimme siis toistemme ensimmäiset seurustelukumppanit, ja se puhelinsoitto ei ollut tavanomaista koska en ollut tavanomainen nuori, Minä en liikkunut nuorisojengeissä, ryypännyt tai käyttänyt mitään muitakaan päihteitä.


        minulla oli muutama hyvä kaveri jotka kaikki tyttöjä ja hekin samanlaisia kanssani. Päihteettömiä ja mikään jengeissä kaupungilla sekoilu ei kuulunut heidänkään harrasteisiin. Exäni tunsi kaikki ja näki niitä meillä välillä.


        elämäni oli sellaista ettei siinä ollut syytä olettaa että kukaan soittaisi yöllä muuta kuin äärimmäisessä hätätilanteessa


    • Anonyymi

      Ei se ole kiellettyä, mutta oletko valmis kantamaan vastuun, jos siitä seuraakin jotain?

    • Anonyymi

      Olen joskus historiassa, itse sinkkuna, tunnustanut tunteeni varatulle. Tiesin ettei heillä ollut parisuhde ihan parhain, mutta kuitenkin tyydyttävä. Sanoin, että minulla on sisäinen pakko kertoa, enkä tiedä mitä sitten. Luultavasti ei mitään. Ja kerroin myös, että koin huonoa omaa tunteista, koska tiedän hänen tilanteensa.

      Hän ei halunnut minusta muuta kuin ystävyyttä, silti tunnustus kannatti. Ystävyys ei muuttunut tunnustuksesta, mutta pääsin itse tekemään surutyötä.

    • Anonyymi

      Ei sitä missään ole kielletty, jos kestää seuraukset mitä siitä mahdollisesti tulee. Mutta toisaalta todennäköisesti ainoa mitä seuraa on joko jonkin sortin vastaus tai sitten hiljaisuus. Joku voi myös jakaa eteenpäin ja sekottaa muita mukaan, mikä jo pahempi juttu. Riippuu henkilöstä. Itse laitoin kerran ja ainoa mitä siitä seurasi oli pidempiaikainen hiljaisuus. Nykyään edelleen kuitenkin moikataan kun nähdään (joskin viime kerrasta aikaa), ja monesti hänen aloitteesta, joten ei kai sitä sitten mitenkään huonollakaan lopulta ottanut.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti ei lähetetä mitään varatuille.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on, pitää olla kunnioitusta häntä ja hänen parisudetta kohtaan. Jossakin vaiheessa viestit voi olla kotirauhan rikkomista jos niitä ei haluta ottaa vastaan. Lähestymiskieltojakin voidaan antaa jos viestein tai muulla tapaa luvatta häiritään.


    • Anonyymi

      Saahan sitä kertoa tunteensa, jos ei ala vehtaamaan.

    • Anonyymi

      Ainakin typerää, kuka nyt tieten tahtoen alkaisi kakkoseksi?

    • Anonyymi

      Kyllä voi lähettää ei siinä ole mitään pahaa.

    • Anonyymi

      Niin, en todellakaan mitään sivusuhdetta meinaa alkaa tai muuta sellaista. Ajattelinpa kertoa fiilikseni vaan. Eivät ole naimisissa, eivätkä asu yhdessä. AP

      • Anonyymi

        No niin onneksi olkoon satusetä, onko nyt mukavaa kun sait hämmennettyä ja närkästytettyä jengiä taas. Ja näin se tarina taas muuttuu lennosta


    • Anonyymi

      mitä asiaa sulla ois varatulle? ängetä sinne toisten suhteeseen? en suosittele....en tykkäis olla toinen nainen,vaikka se varattu mies ois kuinka houkutteleva.....

    • Anonyymi

      hyi sinua

    • Anonyymi

      Ei se noin päin käy. Toisin päin on sopivaa.

    • Anonyymi

      Tuntuu olevan suosittu aihe tämä kun historiaa muistelen.

    • Anonyymi

      Kannattaa kunnioittaa toisten parisuhdetta, ja lopettaa itsensä tyrkyttely. Näin kun teet, niin kunnioitat myös itseäsi.

      • Kai sitä nyt jonkun ympäripyöreän sähköpostin voi lähettää. Jos vastausta ei kuulu, niin sitten ei kannata liikaa ahdistella vaan kaipailee palstalla.


      • Anonyymi

        Tottakai voi lähettää viestejä, vaikkapa sähköposteja. Pommittaa varattuja suoraan tai epäsuorasti.
        Tästä kaikesta pitää vain kantaa se vastuu ja siitä aiheutuvat ongelmat.
        Miksi häiritä ihmistä jonka tarkoitusperistä ja tunteista ei todellisuudessa ei tiedä.
        Ystävätkään ei halua olla häiritsemässä pariskuntia jatkuvasti. Olisi todella hirveää, jos puoliso seurustelisi sähköpostien kautta kotona salasuhteen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi lähettää viestejä, vaikkapa sähköposteja. Pommittaa varattuja suoraan tai epäsuorasti.
        Tästä kaikesta pitää vain kantaa se vastuu ja siitä aiheutuvat ongelmat.
        Miksi häiritä ihmistä jonka tarkoitusperistä ja tunteista ei todellisuudessa ei tiedä.
        Ystävätkään ei halua olla häiritsemässä pariskuntia jatkuvasti. Olisi todella hirveää, jos puoliso seurustelisi sähköpostien kautta kotona salasuhteen kanssa.

        Oliskin exällä jäänyt pelkkiin sähköposteihin.


    • Anonyymi

      Sinne vaan jonon jatkoksi lähettelemään postia. Kaikki on kaupan.

    • Anonyymi

      Oletko sellainen ihminen joka ei uskalla itse mitään vaan elää sen mukaan mitä nettipalstalla sanotaan?

      • Anonyymi

        Ei varmaan kukaan ole sellainen ihminen, etteikö uskaltaisi viestejä laittaa ihmiselle jonka tuntee hyvin. Kysymys on varmaan trollauksesta tai henkilöstä joka ei ole edes puhunut kyseisen henkilön kanssa.
        Kyllä me nykyään viestitellään, kun se on helppoa kaikilla välineillä, mutta uskallatteko kohdata ihmisen aidosti kasvotusten ja kertoa tunteenne, vaikkakin ette saisi vastakaikua.
        Ei kaikki parisuhteissa elävät ole samallaisia kuin nämä palstan vehtaajat, seksin ja suurten tunteiden perässä juoksijat. Monelle parisuhde on kuin pesä, jossa saa olla rauhassa.


      • Anonyymi

        Minä en näe täällä mitään muuta vehtausta kun mainitsemasi trollauksen, sen perusteella ei kannata tuhlata aikaa mihinkään kehäpäätelmiin. Samaa hevonpaskaa ja satuhahmoja, esimerkiksi minä voisin alkaa kirjoitella vsikks tänne kronikkaa suhteestani hjallis harkimoon ja joku hölmö vielä ostaisi tämän väitteen. Jod minä sanon olevani Hjallis, olenko minä sitä välttämättä?


      • Anonyymi

        Kyllä hevonpaskaa ja satuhahmoja ja niitä trolleja on palstalla liikkeellä.
        Aihe kiinnosti kuitenkin monia, joten tällaista se elämä oikeastikin on. Eikö niin.


      • Anonyymi

        Eli puolustuksesi näille sepustuksillesi on, että näin minä nämä asiat koen, illuminati on jo oven takana


      • Anonyymi

        No ei kait sentään mitään salaliittoteoria juttuja. Mielipiteeni on oikeasti, että on sopivaa viestittelyä ja ei sopivaa. Tietysti kaikilla pitää olla myös yksityisyyskin, myös parisuhteessa😄


    • Anonyymi

      Ei ole kiellettyä, mutta itsesi nolaat.

    • Anonyymi

      On täysin kiellettyä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3591
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      263
      2046
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      98
      1435
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1299
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1187
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      1006
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe