Nolottaako muita isot dildot?

Anonyymi

Otsikossa se olennainen jo tulikin, eli miten muilla, nolottaako lelujen koko silloin kun asia tulee jotenkin ilmi uuden miehen kanssa? Tuntuu että jotkut miehet ovat niin herkkiä tässä asiassa, että sitä ei kehtaa ainakaan pamauttaa ihan suoraan.. -n31

25

2796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin pitää määrittää mitä ovat isot dildot ? Voihan se miehen mieltä rassata jos itellä on katkarapu housuissa ja naisystävä vetää esille heinänsyöjän vehkeen veroisen gummikavaljeerin.

    • Anonyymi

      Ei se sitten häiritsisi jos pääsisi näkemään kun vaimo käyttää niitä dildoja orgasmiin asti.

    • Anonyymi

      Dildon koolla ja peniksen koolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Mä ainakin kiihotun ihan hitosti jos nainen haluaa käyttää isoa dildoa melkein venytyksen saakka... Sellaisen jälkeen kun pääsee naisen sisälle niin saa sellaiset kyydit että huh huh.. ja itsellä ihan normi kokoa oleva kalu..

      • Anonyymi

        Olet oikeassa.. itse saan paikat isolla dildolla herkäksi ja mies saa tosiaankin tuntea sekä nauttia heti täysillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa.. itse saan paikat isolla dildolla herkäksi ja mies saa tosiaankin tuntea sekä nauttia heti täysillä..

        Mä tiedän täysin mistä puhut... Seurustelin aikanaan naisen kanssa joka nautti isoista leluista.. onnellinen sun mies saa olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän täysin mistä puhut... Seurustelin aikanaan naisen kanssa joka nautti isoista leluista.. onnellinen sun mies saa olla!

        Olen yksin asuva nainen ja seksi kumppanit vaihtuu välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksin asuva nainen ja seksi kumppanit vaihtuu välillä.

        Sä oletkin sitten sen suhteen aika nautiskelija👍👍toivottavasti miehet osaa sitä arvostaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksin asuva nainen ja seksi kumppanit vaihtuu välillä.

        Voisin tulla ’apumieheksi’ sun sauvaleikkeihin😉sauvaa/sauvoja
        ja kieltä tai sormia... ei välttämättä
        muuta... t.um53Hesasta,sinä tietysti
        jossain kaukana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oletkin sitten sen suhteen aika nautiskelija👍👍toivottavasti miehet osaa sitä arvostaa..

        Nautin seksistä tosi paljon ja keskustelen suoraan asioista ennen yhdyntää jos mies eka kertaa kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautin seksistä tosi paljon ja keskustelen suoraan asioista ennen yhdyntää jos mies eka kertaa kanssani.

        Niin mä arvelinkin että niin teet.. niin nauttii seksistä paljon enemmän ja voi olla huomattavasti rennompi.. ja silloinhan molemmat tietää mistä toinen oikeasti pitää! Trv. T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla ’apumieheksi’ sun sauvaleikkeihin😉sauvaa/sauvoja
        ja kieltä tai sormia... ei välttämättä
        muuta... t.um53Hesasta,sinä tietysti
        jossain kaukana...

        Mikä ettei olen vapaa ja tällä hetkellä ei vaki kaveria. Tykkään kielestä jos mies osaa käyttää sitä. Olen Hyvinkään lipeillä, oletko varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei olen vapaa ja tällä hetkellä ei vaki kaveria. Tykkään kielestä jos mies osaa käyttää sitä. Olen Hyvinkään lipeillä, oletko varattu?

        Minäkin olisin vapaa😉harmi vaan että olen vähän kauempaa... Ja nautin kyllä todella paljon kun saa nuolla... ja olis kiihottavaa katsella kun iso dildo avaa tietänsä sun sisään....Trv. T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olisin vapaa😉harmi vaan että olen vähän kauempaa... Ja nautin kyllä todella paljon kun saa nuolla... ja olis kiihottavaa katsella kun iso dildo avaa tietänsä sun sisään....Trv. T

        Tykkään katsella peilistä itse myös kun aluksi näyttää ettei mahdu sisääni millään mutta kun kiihotun ja hieron aluksi niin paikat aukeaa. Paras tunne kun saan hitaasti paksun dildon kokonaan sisääni, yleensä orgasmi tulee saman tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään katsella peilistä itse myös kun aluksi näyttää ettei mahdu sisääni millään mutta kun kiihotun ja hieron aluksi niin paikat aukeaa. Paras tunne kun saan hitaasti paksun dildon kokonaan sisääni, yleensä orgasmi tulee saman tien.

        Se on niin kiihottava näköistä!!! Ihanaa jos saa nuolla ensin ja hiplata glitorista että oikein kiihottuu ja sitten.... Mitä isompi sen kiihottavanpi näky kun alkaa upota ihanaan pimppaan.... Trv.T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei olen vapaa ja tällä hetkellä ei vaki kaveria. Tykkään kielestä jos mies osaa käyttää sitä. Olen Hyvinkään lipeillä, oletko varattu?

        Moikka.Täällä 50v mies Hyvinkäältä.Voisin tulla antamaan kieli hoitoa sulle,miksei muutakin jos haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään katsella peilistä itse myös kun aluksi näyttää ettei mahdu sisääni millään mutta kun kiihotun ja hieron aluksi niin paikat aukeaa. Paras tunne kun saan hitaasti paksun dildon kokonaan sisääni, yleensä orgasmi tulee saman tien.

        Onko ollut iso nyt käytössä 😉t.T


    • Ei sillä ole mitään merkitystä, se on vaan seksi lelu

    • Minua ei nolota ainakaan. Ja miksi miesten pitäisi saada tietää, että minkä kokoista dildoa tai tekokullia mä käytän? Voihan sen jättää kertomatta.

      • Anonyymi

        Kai kysyjän mieliteko liittyykin siihen että haluaa niitä käytettävän kun rakastelee miehen kanssa. Haluaa lisäkiihokkeena niitä käyttää. Eri asia on sitten mitä yksin tekee ei kai niistä pidä numeroa tehdä 😋


      • Anonyymi

        Ei välttämättä kertoa,mutta olisi ainakin ajatuksena mahtava katsoa(no,vaikka itseä runkatekkin😏) katsella nuoremman naishenkilön sauvaleikkejä😉-isommalla tai pienemmällä sauvalla/dildolla...
        T.um53Hki


    • Anonyymi

      Isot lelut on tosi kiihottavia käyttää seksileikeissä. Samoin fistaus...
      M54 Vantaalta...

      • Onko se fistaus niin kivaa muuten kuin miesten puolelta? Miehellä kun on vähän paksumpi käsi, niin ainakin mulla on alapää sellaisen käsittelyn jälkeen kaikkea muuta kuin kivassa kunnossa vähän aikaa kunnes siitä ehtii palautua.


      • Anonyymi
        Elli_pupu kirjoitti:

        Onko se fistaus niin kivaa muuten kuin miesten puolelta? Miehellä kun on vähän paksumpi käsi, niin ainakin mulla on alapää sellaisen käsittelyn jälkeen kaikkea muuta kuin kivassa kunnossa vähän aikaa kunnes siitä ehtii palautua.

        Varovasti....Varovasti...t.M54


      • Anonyymi
        Elli_pupu kirjoitti:

        Onko se fistaus niin kivaa muuten kuin miesten puolelta? Miehellä kun on vähän paksumpi käsi, niin ainakin mulla on alapää sellaisen käsittelyn jälkeen kaikkea muuta kuin kivassa kunnossa vähän aikaa kunnes siitä ehtii palautua.

        Pyydät vain miehiltä kunnon käsittelyä. Mitä enemmän sä annat fistata, sitä nopeammin sä siihen totut. Eikä palautumisaikaa tarvitse niin paljoa kun olet valmis jo uuteen käsittelyyn.


    • Anonyymi

      Pysyn erossa kaikista isoista dildoista ja säästän paikkani miehen kalulle. Sitä paitsi itseäni kiihottaa enemmän klitan, välilihan ja anusaukon hyväily kuin lelun tunkeminen sisääni.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe