Mielikuvitus-olento

Taika-Tuulia

Kaksosilla on tunnetusti vilkas mielikuvitus ja haluaisinkin tietää, että millaisia mielikuvitus-kavereita muilla kaksosilla on ollut lapsena?En usko, että olen ainoa lajissani, vaikkakin minulla niitä oli useita vuosien varrella.
Esimerkkinä voisin mainita "Birgitan", joka tuli aina hätiin, kun minulla oli vaikeaa. "Birgitta" oli rikkaasta perheestä ja matkustellut ympäri maailmaa. Eli minun vastakohtani, koska olin köyhästä perheestä ja me ei paljon matkusteltu. Kukaan muu ei "Birgittaa" nähnyt, mutta pyysin äitiä leipomaan jotain vierasvaraksi. Sitten katoin kahvipöydän kauniisti leikkimökkiin ja kutsuin "Birgitan" kylään. "Birgitta" esitteli minulle kuvia ulkomaanmatkoiltaan ja me keskustelimme kauan kaikenlaista. Eli höpötin itsekseni:)Kunnes tuli päivä, kun vanhemmat kertoivat, että "Pinki" muuttaa ulkomaille asumaan. Ensin sain shokin, koska olin varma ettei "Birgitta" hylkäisi minua. Niin vain kuitenkin kävi, "Pinki" ei palannut enää koskaan:(

Arvaatteko, mikä nimi tyttärelläni on :)

8

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen

      Kuulostaa varsin tutulta, minullakin oli lapsena parhaimmillaan kymmenisen mielikuvituskaveria. :) Olin kylläkin aika yksinäinen, mutta kun koulussa sai oikeitakin kavereita niin alkoivat mielikuvituskaveritkin kadota mielestä pikkuhiljaa. Kaikkien nimiä en millään muista, nimet saattoivat nimittäin vaihtuakin aika useasti. :) Mutta "Iira" taisi olla paras ystäväni, ainakin "hän" kävi meillä usein... :)
      Mutta täytyy kyllä todeta, että välillä tuntuu, ettei se vilkas mielikuvitus ole vähentynyt yhtään 20 vuoden aikana ;)

    • Satu

      Birgitta on varmaan kaunis ja kuuluisa tänään, olisikko ranskalaisten huonekalujen ystävä ? Ehkä hänellä on pohjoisesta oleva vaaliehdokas kavaljeerina. Ei ole "pirree näkynyt". Varmaan meni Kanadaan :))

    • Gemin

      Olihan minullakin sellainen, nimi oli Kimmo, leikimme aina päiväkodin läheisessä metsässä. Sitten tädit tulivat hakemaan minut pois metsästä, kun "yksikseni" siellä kävelin. Sitten tuli päivä, kun Kimmo kuoli, ja hautasin hänet kotimme pihalle, rasiaan.

      Surullinen päivä, seuraavana aamuna alkoi koulu, menin ensimmäiselle luokalle. Luulen, että se oli jonkinlainen lapsuuden päättymisen, ja aikuisuuden alkamisen kokemus. :)

    • Dru

      En ainakaan muista ihmishahmoista mielikuvitusystävää, mutta Hiiri minulla oli. Sille piti mm. jättää ruokapöydässä paikka. Kerran siskoni ompeli minulle sitten vanhoista korvaläpistä Hiiren "eläväksi" josta olin innoissani. Varmasti muillekkin helpotus kun hiiren näki, ettei istunut päälle ja aiheuttanut minulle kiukkukohtausta : )

    • huokaus

      kunpa se olisikin jäänyt vain lapsuuteen mutta kun jos jonkinmoista mielikuvitus? olentoa vilkkuu elämäni poluilla myös nyt (olen miltei 30)

    • Tulipisara

      Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia mielikuvitusystäviä, vaikkakin aika vilkas mielikuvitus. Ehkä pikkusiskot ja lemmikkieläimet antoivat riittävästi seuraa minulle, ettei mielikuvituskavereita tarvinnut.

      • MollyMalone

        Olihan minulla lapsena monenlaisiakin mielikuvitusystäviä, kun maalla asuin, eikä ollut liiemmälti leikkitovereita. En tosin muista koskaan niillä olleen nimiä.

        Mielenkiintoisen asiasta tekee se, että olen noin vuosi sitten oivaltanut olevani itse satuolento. :) Myönnän, että minulla on vintillä hiukan liikaa oravia, mutta kyllä helpotti, kun oivalsin, ettei minua oikeasti ole olemassakaan.


      • -tuttavasi-
        MollyMalone kirjoitti:

        Olihan minulla lapsena monenlaisiakin mielikuvitusystäviä, kun maalla asuin, eikä ollut liiemmälti leikkitovereita. En tosin muista koskaan niillä olleen nimiä.

        Mielenkiintoisen asiasta tekee se, että olen noin vuosi sitten oivaltanut olevani itse satuolento. :) Myönnän, että minulla on vintillä hiukan liikaa oravia, mutta kyllä helpotti, kun oivalsin, ettei minua oikeasti ole olemassakaan.

        kyllä Sinä olet olemassa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe