Itse olen sanonut ja kirjoittanut sinusta vaikka mitä kivaa, mutta sulta ei tule koskaan mitään kivoja sanoja. Aina vaan pelkkää arvostelua. 😞
Aina vaan morkkaamassa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en tietääkseni ole suoranaisesti morkannut ketään. Olen kirjoittanut siitä miten olen yleisesti kokenut asioita ja tilanteita.
- Anonyymi
tää oli hyvä, suoranaisesti .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää oli hyvä, suoranaisesti .
Ylempi kommentti on pelkkää trollausta.
- Anonyymi
Mulla ei oo ainakaan ollut aikaa kirjoittaa. Älä ota mitään negatiivista itsellesi, jooko? Ja voisitko lähestyä ikäväsi kohdetta irl, mikäli se on mitenkään mahdollista?
- Anonyymi
Kyllä hän on ihana.
Kyllä on - Anonyymi
Tähän pari kuolematonta lausahdusta:
Silence is golden.
But distance is platinum. - Anonyymi
Sama täällä, aina löytyy morkkaamista ja ilkeitä sanoja.
- Anonyymi
Kirjoittele hänen kanssaan oikeasti, äläkä palstalla omi jotain tuntemattomien viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740