Kerrotaan kaikille

Anonyymi

Ei tästä hissuttelusta tule mitään. Aion kertoa sulle etten osaa unohtaa, ja jos oot samoilla linjoilla, haluaisin koko maailman tietävän siitä. Kyllä ne siitä toipuu.

Haluan olla sun.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vantaa S > P

Varatulta > varatulle

Ja sitten se ADIOS

Mikä on ässä eukon lemppari

• Anonyymi

Adios ja El Rapido.

• Anonyymi

Samoilla linjoilla kyllä 😊

• Anonyymi

Niin Te-Tali -Tintit tuppaatte olemaan.
        Otahan kolmaris jostaki muualta ku toisten hyllyistä. ;)

• Anonyymi

Oliko naiselle?

• Anonyymi

Nähtävästi kieroilua jälleen. Yritätkö saada jonkun henkilön psyykkeen yhtä alas kuin omasikin on? Joku tarkoitusperä on.

• Anonyymi

Maailma on hyvin suvaitsevainen nykyään:)

• Anonyymi

Jaana ei ole. Se ku ei mahu kenenkään maailmaan.
        Ei ainaka mun. ;)

• Anonyymi

Toivoisin miehen kirjoittavan juurikin noin. :) Tietysti toivoisin hänen myös kertovan tuon minulle. Sen hän jo tietääkin, että en unohda.

• Anonyymi

No tänne kirjoittamallako asia menee eteenpäin, yhdenkään vastauksella ei oo merkitystä.

• Anonyymi

Hus, hus, mene pois täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hus, hus, mene pois täältä.

Mikäs se sinä luulet oikein olevasi, sinun määräilyvaltasi ei ulotu palstoille.

• Anonyymi

No, mene menee jo.

• Anonyymi

Ei kaikki voi kirjoitella toisten harhoja tukevia kirjoituksia, että trolli imee ne separit vaan haitariinsa takaisin jos kerran on pakko kirjoitella julkiselle palstalle tämmöistä vedätysshittiä aamusta iltaan vrt aloitus ja ketjukilarit

• Anonyymi

Palstan ankeuttajille, voi tehdä oman palstan. Itsaria lähellä, tms?

• Anonyymi

On se kertakaikkisesti kauhiaa, ettei kaikki usko tuohon hattaraan, saunan taakse vaan

• Anonyymi

On se kertakaikkisesti kauhiaa, ettei kaikki ola norsunvittu päässä koko elämänsä, saunan taakse vaan

• Anonyymi

Eiköhän se ap pidä nyt ihan ensin ottaa ja kertoo sille ihmiselle itselleen asiat selviksi ja vasta sitten ajatella koko maailmaa.

• Anonyymi

Miksi laitoit tämän ensin tänne etkä kertonut asiaa suoraan hänelle.

• Anonyymi

Kerro. Mitään muuta en odotakaan.

• Anonyymi

Varmaan sen kantsii kertoo toi sille oikeelle ihmiselle.

• Anonyymi

Jos olisi sinulta, olisin todella onnellinen. Tottakai tiedät tunteeni, siksi pelkäänkin, ja olen lähes varma, että et ole sinä, vaikka niin sydämestäni toivoisin.
      <3<3<3
      nimim. minä vain

• Anonyymi

Kummastuttaa se että olette sitä mieltä että hän tietää tunteesi / tunteenne niin miksi te sitten täällä seilaatte hölmöjä höpisemässä vieraille? Jos krran tunteet on selvillä oikeiden kesken.

• Anonyymi

Siksi kun vedättäminen ja jonkun höpöhöpösuhteen feikkaaminen on niin kivaa puuhaa trollien mielestä. Joillain miehillä voi jäädä sellainen anaalivaihde päälle, koko maailman pitää ihailla mitä sinne pottaan plötsähtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummastuttaa se että olette sitä mieltä että hän tietää tunteesi / tunteenne niin miksi te sitten täällä seilaatte hölmöjä höpisemässä vieraille? Jos krran tunteet on selvillä oikeiden kesken.

Ap mainitsee hissuttelun. Kaikilla ei ole elämä sellaista että pystyis kokoajan roikkumaan netissä tai puhelimessa chattaamassa, ei ehdi tai liikaa tarkkailijoita lähistöllä. Ehkä hän haluaa kertoa asiansa livenä, mutta juuri nyt se ei onnistu. Tänne voi helpottaa kaipuutaan. Toivottavasti saavat rakastavaiset toisensa ja maailma ympärillä sulattaa asian lopulta.

• Anonyymi

Vautsi tämmöinen meriselitys tällä kertaa😂😂😂

• Anonyymi

Ei vielä kultaseni. Sitten, kun ollaan yhdessä.

• Anonyymi

Ai että, aloittajako on nyt tällä kertaa sun kultanen :))

• Anonyymi

sama täälä tehkis mieli huutaa Kokko maailmalle kuin ihana hän on l alkava tyttö on. T:masa

• Anonyymi

Haluan kertoa koko maailmalle🤔

• Anonyymi

Katin kontit, kyllä se jää koko ketjulliselta kuin myös ap lta kertomatta, höveliä ollaan täällä mutta irl ollaan tuppisuita tuppukylästä.

• Anonyymi

Kyllä kultaseni!

• Anonyymi

Ei oikein onnistu kun on jotain minkä sinun annoin uskoa. Ja jos muut sen kuulisi olisi sinunkin vaikeaa elää. Et pystyisi enään esittämään. Ja vaikka kuinka kauan odottaisimme ei ne sitä hyväksy. Samoin järkyttyisit jos kuulisit sen mitä susta kerroin. Parempi on näin että sinä olet juuri se mitä kerroin. Joutuisin selittelemään useammalle ja jäisin kiinni sulle. Eikö sinustakin voitaisi jatkaa näin?

• Anonyymi

Oot oikeasti mennyt mustamaalaamaan jotain henkilöä päästäkseai itse helpommalla. Olet todella alhainen, en haluaisi uskoa kenestäkään moista. Toivottavasti ei ole mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot oikeasti mennyt mustamaalaamaan jotain henkilöä päästäkseai itse helpommalla. Olet todella alhainen, en haluaisi uskoa kenestäkään moista. Toivottavasti ei ole mulle.

sellaisia ne naiset ovat, omaavat kyyn eleitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe