Ei tästä hissuttelusta tule mitään. Aion kertoa sulle etten osaa unohtaa, ja jos oot samoilla linjoilla, haluaisin koko maailman tietävän siitä. Kyllä ne siitä toipuu.
Haluan olla sun.
Kerrotaan kaikille
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vantaa S > P
Varatulta > varatulle
Ja sitten se ADIOS
Mikä on ässä eukon lemppari- Anonyymi
Adios ja El Rapido.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla kyllä 😊
- Anonyymi
Niin Te-Tali -Tintit tuppaatte olemaan.
Otahan kolmaris jostaki muualta ku toisten hyllyistä. ;)
- Anonyymi
Oliko naiselle?
- Anonyymi
Nähtävästi kieroilua jälleen. Yritätkö saada jonkun henkilön psyykkeen yhtä alas kuin omasikin on? Joku tarkoitusperä on.
- Anonyymi
Maailma on hyvin suvaitsevainen nykyään:)
- Anonyymi
Jaana ei ole. Se ku ei mahu kenenkään maailmaan.
Ei ainaka mun. ;)
- Anonyymi
Toivoisin miehen kirjoittavan juurikin noin. :) Tietysti toivoisin hänen myös kertovan tuon minulle. Sen hän jo tietääkin, että en unohda.
- Anonyymi
No tänne kirjoittamallako asia menee eteenpäin, yhdenkään vastauksella ei oo merkitystä.
- Anonyymi
Hus, hus, mene pois täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hus, hus, mene pois täältä.
Mikäs se sinä luulet oikein olevasi, sinun määräilyvaltasi ei ulotu palstoille.
- Anonyymi
No, mene menee jo.
- Anonyymi
Ei kaikki voi kirjoitella toisten harhoja tukevia kirjoituksia, että trolli imee ne separit vaan haitariinsa takaisin jos kerran on pakko kirjoitella julkiselle palstalle tämmöistä vedätysshittiä aamusta iltaan vrt aloitus ja ketjukilarit
- Anonyymi
Palstan ankeuttajille, voi tehdä oman palstan. Itsaria lähellä, tms?
- Anonyymi
On se kertakaikkisesti kauhiaa, ettei kaikki usko tuohon hattaraan, saunan taakse vaan
- Anonyymi
On se kertakaikkisesti kauhiaa, ettei kaikki ola norsunvittu päässä koko elämänsä, saunan taakse vaan
- Anonyymi
Eiköhän se ap pidä nyt ihan ensin ottaa ja kertoo sille ihmiselle itselleen asiat selviksi ja vasta sitten ajatella koko maailmaa.
- Anonyymi
Miksi laitoit tämän ensin tänne etkä kertonut asiaa suoraan hänelle.
- Anonyymi
Kerro. Mitään muuta en odotakaan.
- Anonyymi
Varmaan sen kantsii kertoo toi sille oikeelle ihmiselle.
- Anonyymi
Jos olisi sinulta, olisin todella onnellinen. Tottakai tiedät tunteeni, siksi pelkäänkin, ja olen lähes varma, että et ole sinä, vaikka niin sydämestäni toivoisin.
<3<3<3
nimim. minä vain- Anonyymi
Kummastuttaa se että olette sitä mieltä että hän tietää tunteesi / tunteenne niin miksi te sitten täällä seilaatte hölmöjä höpisemässä vieraille? Jos krran tunteet on selvillä oikeiden kesken.
- Anonyymi
Siksi kun vedättäminen ja jonkun höpöhöpösuhteen feikkaaminen on niin kivaa puuhaa trollien mielestä. Joillain miehillä voi jäädä sellainen anaalivaihde päälle, koko maailman pitää ihailla mitä sinne pottaan plötsähtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummastuttaa se että olette sitä mieltä että hän tietää tunteesi / tunteenne niin miksi te sitten täällä seilaatte hölmöjä höpisemässä vieraille? Jos krran tunteet on selvillä oikeiden kesken.
Ap mainitsee hissuttelun. Kaikilla ei ole elämä sellaista että pystyis kokoajan roikkumaan netissä tai puhelimessa chattaamassa, ei ehdi tai liikaa tarkkailijoita lähistöllä. Ehkä hän haluaa kertoa asiansa livenä, mutta juuri nyt se ei onnistu. Tänne voi helpottaa kaipuutaan. Toivottavasti saavat rakastavaiset toisensa ja maailma ympärillä sulattaa asian lopulta.
- Anonyymi
Vautsi tämmöinen meriselitys tällä kertaa😂😂😂
- Anonyymi
Ei vielä kultaseni. Sitten, kun ollaan yhdessä.
- Anonyymi
Ai että, aloittajako on nyt tällä kertaa sun kultanen :))
- Anonyymi
sama täälä tehkis mieli huutaa Kokko maailmalle kuin ihana hän on l alkava tyttö on. T:masa
- Anonyymi
Haluan kertoa koko maailmalle🤔
- Anonyymi
Katin kontit, kyllä se jää koko ketjulliselta kuin myös ap lta kertomatta, höveliä ollaan täällä mutta irl ollaan tuppisuita tuppukylästä.
- Anonyymi
Kyllä kultaseni!
- Anonyymi
Ei oikein onnistu kun on jotain minkä sinun annoin uskoa. Ja jos muut sen kuulisi olisi sinunkin vaikeaa elää. Et pystyisi enään esittämään. Ja vaikka kuinka kauan odottaisimme ei ne sitä hyväksy. Samoin järkyttyisit jos kuulisit sen mitä susta kerroin. Parempi on näin että sinä olet juuri se mitä kerroin. Joutuisin selittelemään useammalle ja jäisin kiinni sulle. Eikö sinustakin voitaisi jatkaa näin?
- Anonyymi
Oot oikeasti mennyt mustamaalaamaan jotain henkilöä päästäkseai itse helpommalla. Olet todella alhainen, en haluaisi uskoa kenestäkään moista. Toivottavasti ei ole mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot oikeasti mennyt mustamaalaamaan jotain henkilöä päästäkseai itse helpommalla. Olet todella alhainen, en haluaisi uskoa kenestäkään moista. Toivottavasti ei ole mulle.
sellaisia ne naiset ovat, omaavat kyyn eleitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872