Jos Windows 10:tä ei voi päivittää tulevaan versioon, jäävät käyttäjät edellisen October 2018 Updaten (versio 1809) varaan. Microsoft tukee sen koteihin tarkoitettua Home-versiota 12. toukokuuta 2020 asti. Sen jälkeen versiolle ei ole luvassa tietoturvakorjauksia. Sama päivämäärä pätee Pro- ja Pro for Workstation -versioihin.
Windows happanee nopeasti
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Verrattuna esimerkiksi Win 7 happanemisaikaan (vieläkin tulee päivityksiä) on W10 vanhenemisajat aika surkea esitys. Microsoft siirtyi ajattelussaan W10 kohdalla kvartaalitaloudesta tuntihotelliksi ja käyttis on asiakkaalla enää lyhytaikaisesti vuokrattuna.
- Anonyymi
Päivittäminen hidastaa koneen, joten W10 tuhoo kokeesi.
- Anonyymi
Linux on kova happanemaan
- Anonyymi
taas valehtelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas valehtelet
Enhän minä koskaan valhettele, puhu perättömiä, pehmoisia, paikkansapitämättömiä enkä mitään totuudenvastaista. Parhaan tietämykseni mukaan Linux on tosikova happanemaan. Tämä on niin tosi kuin vesi ja pitää kuin seula!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä koskaan valhettele, puhu perättömiä, pehmoisia, paikkansapitämättömiä enkä mitään totuudenvastaista. Parhaan tietämykseni mukaan Linux on tosikova happanemaan. Tämä on niin tosi kuin vesi ja pitää kuin seula!
Linux voi olla kova happanemaan, mutta ei Linux Mint, eikä Ubuntu. (Sellaista käyttistä ei olekkaan kuin Linux)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linux voi olla kova happanemaan, mutta ei Linux Mint, eikä Ubuntu. (Sellaista käyttistä ei olekkaan kuin Linux)
Mattihan se siellä ihan itse henkoht. Huomenta Matti!
Mutta kaikki mihin Linux liittyy on tositositosikova happanemaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mattihan se siellä ihan itse henkoht. Huomenta Matti!
Mutta kaikki mihin Linux liittyy on tositositosikova happanemaan!Kova poika valehteleen
- Anonyymi
Kutsu windowsin poistaja
- Anonyymi
Kernel panic on ilmoitus käyttöjärjestelmän ytimen kaatumisesta eli BSoD aiheutetaan Windows NT -ytimen funktiolla KeBugCheckEx
- Anonyymi
"Jos Windows 10:tä ei voi päivittää tulevaan versioon"
No onpa sitten hyvä asia, että sen voi päivittää. Ei edes tarvitse tehdä mitään itse, kun se päivittää ihan itse itsensä.'
Mikähän tämänkin aloituksen syy taas oli?- Anonyymi
Paska Windows 10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451