🙂 👓 👜 onneksi kaikki nolot tilanteet eivät ole julkisia. Ja onneksi minulla on siivousapua omasta takaa. Mutta että kaksi rasiaa broilersuikaleita -siinä on jo Murphyn laki mukana. Olin saanut suikaleet päiväyksen takia paistettua pannulla ja siirtänyt ne muovirasiaan. Rasiaa kaappiin laittaessani se osui johonkin ja suikaleet tippuivat lattialle, Senverran jaksoin iltamyöhällä ajatella, että totesin niitä olevan liikaa kotieläimelle. Niinpä keräsin palasia lattialta takaisin rasiaan täksi päiväksi. Sitten menin pesemään kädet. Kun palasin keittiöön niin lattia oli jo siistitty. Rakas koirani oikein nuoli lattiamatostakin viimeiset maut suuhunsa.
Jos voisi valita, niin kyllä kaipauksen kohteen kanssa mieluummin puistossa kävelisin. Eikä hänen tarvitsisi lattioita siivota 😍
Mulle aina sattuu ja tapahtuu
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Pannun voi silti nuolla.
- Anonyymi
Mä lähden nyt löpään. heippulis
- Anonyymi
Kävellään hitaasti, liikutaan varovaisesti, kuten jope ruonansuun stressman-mekkomies-laulussa:
https://www.youtube.com/watch?v=Jqg4qeu3wSM
Jotta ei ruoatkaan tipahtele lattialle kiirehtiessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780