🙂 👓 👜 onneksi kaikki nolot tilanteet eivät ole julkisia. Ja onneksi minulla on siivousapua omasta takaa. Mutta että kaksi rasiaa broilersuikaleita -siinä on jo Murphyn laki mukana. Olin saanut suikaleet päiväyksen takia paistettua pannulla ja siirtänyt ne muovirasiaan. Rasiaa kaappiin laittaessani se osui johonkin ja suikaleet tippuivat lattialle, Senverran jaksoin iltamyöhällä ajatella, että totesin niitä olevan liikaa kotieläimelle. Niinpä keräsin palasia lattialta takaisin rasiaan täksi päiväksi. Sitten menin pesemään kädet. Kun palasin keittiöön niin lattia oli jo siistitty. Rakas koirani oikein nuoli lattiamatostakin viimeiset maut suuhunsa.
Jos voisi valita, niin kyllä kaipauksen kohteen kanssa mieluummin puistossa kävelisin. Eikä hänen tarvitsisi lattioita siivota 😍
Mulle aina sattuu ja tapahtuu
3
54
Vastaukset
- Anonyymi
Pannun voi silti nuolla.
- Anonyymi
Mä lähden nyt löpään. heippulis
- Anonyymi
Kävellään hitaasti, liikutaan varovaisesti, kuten jope ruonansuun stressman-mekkomies-laulussa:
https://www.youtube.com/watch?v=Jqg4qeu3wSM
Jotta ei ruoatkaan tipahtele lattialle kiirehtiessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702497
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332018- 181426
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221