Täällä oli asiasta aloitus vielä tuossa aikaisemmin niin mihin mahtoi kadota? Miksi asiasta ei saisi puhua? Sen verran vakavasta asiasta kyse
Lapsen sieppaamisesta ei ilmeisesti saa puhua
19
99
Vastaukset
- Anonyymi
Tapahan se tämäkin saada Haapaveden väkiluku nousuun!
- Anonyymi
Kuuluukohan kantaväestöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa, epäilen ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko matuihin tai mustalaisiin.
- Anonyymi
Kyllä hame on heilahtanut
- Anonyymi
Saatat syyllistyä Vihapuheeseen,jos puhut.
- Anonyymi
Onkohan siellä syrjäseuduilla jotain vikaa juomaveden laadussa.
Se voisi olla osasyy siihen, että siellä tuntuu olevan runsaasti monenlaisia hörhöjä sekä hihhuleita. Normaalit ihmiset taitavat olla siellä vähemmistönä.
- Anonyymi
Taas sai Hoopola ilmaisen msinoksen koko maahan leviää, tämä on niin turvallinen paikka asua ja elää:)
- Anonyymi
Millä mittarilla katsottuna? kerro se.
Siellähän tehdään ilkivaltaa "työkavereille" omaisuudelle ! ja tekeydytään ettei ole tehnyt mitään väärää.
- Anonyymi
on kymmeniä vuosia siittä kun väkiluku on eellisen kerran noussu. nyn se taas lähtee laskuun.
- Anonyymi
Matujen kanssa ollaan kusessa - kovat otteet käyttöön ja omankäden oikeus kunniaan kun saavat tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
Tässä tapauksessa ei kyllä ole mitään tekemistä ”matujen” kanssa. Että en tiedä kommenttisi tarkoitusta?
- Anonyymi
Tekotapana vaikuttaa harvinaiselta, jos lapsen kidnappaus olisi kantasuomalaisens tekemä. Enemmänkin vaikuttaa näiden Suomen kunniakansalaisten teolta. Kun siskokin on ollut avustamassa vauvan sieppauksessa.
Ihmetyttää, kuinka vauvan sieppaaminen keskussairaalasta on onnistunut, mutta matut ovat tunnetusti aika viekkaita tällaisissa asioissa. Olisiko taas perheen "kunniasta" kyse? Onko lapsen äiti suomalainen, kun media kirjoitti oletetusta lapsen isästä!
Haapavedellä varmasti tiedetään, keitä tekijät ovat, mutta täällä toimii kova sensuuri tosiasioiden kertomisen suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekotapana vaikuttaa harvinaiselta, jos lapsen kidnappaus olisi kantasuomalaisens tekemä. Enemmänkin vaikuttaa näiden Suomen kunniakansalaisten teolta. Kun siskokin on ollut avustamassa vauvan sieppauksessa.
Ihmetyttää, kuinka vauvan sieppaaminen keskussairaalasta on onnistunut, mutta matut ovat tunnetusti aika viekkaita tällaisissa asioissa. Olisiko taas perheen "kunniasta" kyse? Onko lapsen äiti suomalainen, kun media kirjoitti oletetusta lapsen isästä!
Haapavedellä varmasti tiedetään, keitä tekijät ovat, mutta täällä toimii kova sensuuri tosiasioiden kertomisen suhteen.Oo ihan samaa mieltä, on se vaan hyvä että jotkut edes alkaa ymmärtään kuinka kieroo sakkia matut on
- Anonyymi
En osaa sanoa, saako tätä sanoa. (sanahirviöitä)
Kuitenkin, mahtavaa ja oletan, että vaikeaa saada näitäkin kotoutettua siten, että olisivat työntekijäreservinä tarvitseville yrityksille. Ne on veroeurot tiukassa ja pohjaa olisi hyvä laajentaa. Vielä kun kunnan talous on tilassa, missä on.
Olihan tarpeeksi varovasti sanottu, ettei vahingossa loukkaa ketään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016