Haluan jäseneksi

Anonyymi

Miten pääsen ske en jäseneksi? Kenelle pitää ilmoittaa jäsenhakemuksen? Mihin voin maksaa jäsenmaksun? Kuka on tällä hetkellä puheenjohtaja tai rahastonhoitaja?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ske on toimeenpanokiellossa ja ei voi tällä hetkellä registeröidä uusia jäseniä.

      • Anonyymi

        Köhöm saanen huomauttaa elämänkoululaista että oikea sanamuoto on rekisteröidä...


    • Anonyymi

      Yämän palstan kautta jäseneksi pääsy onnistuu hyvin.

    • Anonyymi

      Onko kaikki uudet jäsenet mitätöity käpylän kokouksesta lähtien?Jos on niin mites eurovaaliehdokkaat??Meneekö ääni hukkaan?

      • Anonyymi

        Onhan se sula mahdottomuus 0.052% prosentin kannatuksella päästä läpi.


      • Anonyymi

        Eikös sitä jytkyä muka taaskaan tule??


      • Anonyymi

        Käpylän kokouspäivänä pari Marcon kaveria maksoi jäsenmaksunsa, toinen puoluesihteerinä. Eivät ole laillisessa jäsenrekisterissä.


      • Anonyymi

        Luin sen samaisen maksukuitin, kun joku ihminen oli laittanut sen avoimeen saatavuuteen!.

        Se oli päivätty juuri siksi päiväksi kun he kokousti eli 29.12.2018 klo sanotaanko aamupäivällä klo 10:00

        Joten oli se "Olli Juntunen puolueen jäsen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin sen samaisen maksukuitin, kun joku ihminen oli laittanut sen avoimeen saatavuuteen!.

        Se oli päivätty juuri siksi päiväksi kun he kokousti eli 29.12.2018 klo sanotaanko aamupäivällä klo 10:00

        Joten oli se "Olli Juntunen puolueen jäsen"

        Niin mitä sitten?? Maksu oli kuitenkin maksettu,joten mikä siinä nyt riipoo?


    • Anonyymi

      muutatko samantien omakylään missä hinataan innokkaasti ylämäkeen

    • Anonyymi

      Kukahan se hyväksyi Olli Juntusen jäseneksi juuri Käpylän kokouspäivänä ja oliko menettely laillinen.... Jäsenrekisteri? Myös Mustonen kuuluu samaan porukkaan, jäseneksi Käpylän kokouspäivänä... Jäsenrekisteri?

      • Anonyymi

        Mitä sitten pääasia että hyväksyi,pitääkö joka asiasta nillittää? Mene töihin


      • Anonyymi

        No kun sä tiedät niin työnteosta kaiken, niin osaatko kertoa kun ne kerran kokousti siellä Kempeleessä niin voiko selläkin joku liittyä samaan aikaa SKE jäseneksi, tämä vain siksi kun sinä tiedät tästä työnteosta kaiken. Ihmettelen kuitenkin sitä kun sinä vain menet töihin minne vaan niin mihin sinä sitä työnantajaa tarvitset?. Jos sitä töihin vain mennään ja ollaan töissä!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun sä tiedät niin työnteosta kaiken, niin osaatko kertoa kun ne kerran kokousti siellä Kempeleessä niin voiko selläkin joku liittyä samaan aikaa SKE jäseneksi, tämä vain siksi kun sinä tiedät tästä työnteosta kaiken. Ihmettelen kuitenkin sitä kun sinä vain menet töihin minne vaan niin mihin sinä sitä työnantajaa tarvitset?. Jos sitä töihin vain mennään ja ollaan töissä!.

        Työnantaja on siitä hyvä olla että se maksaa kuussa ihan mukavan summan tilille josta voi sitten maksella elämisensä. Ei tarvi kerjätä netissä nut tarvittais sitä ja nyt tota. Eikä myöskään kirjotella korvaushakemuksia. Kannattaa kokeilla ehdottamasti.


      • Anonyymi

        Täälläkin pienellä paikkakunnalla nämä paremmat työmiehet menee sinne Uudenkaupungin autotehtaan linjalle kokoamaan niitä Mersuja, ne on jo kokoamassa niitä jos niiden puheisiin saa on olla uskominen " ne menee vain töihin ja ne saa rahaa paljon miltei sen mitä ilkeä pyytää" tuollainen on yksikin joka lähentelee jo 80 vuotias ja on jo Uudenkaupungin autotehtaan la töissä.......

        Näitähän riittää joka paikkakunnalla..


        Nehän vain menee..
        Ja on töissä!.


      • Anonyymi

        Siihen ei auta mitään, mitä siihen sanoo "työnantaja tai hänen edustajansa työnjohtaja päättää kuka pääsee töihin"

        Ne vaan menee ja ovat töissä....


    • Anonyymi

      Jäsen hakemukset dosentti bacmannille tai putkoselle kumpikin on mielikuvitusvallan donetskin kuvernöörejä,ja kumpikin tulee vastaamaan rikoksistaan haagin sotarikostuomio istuimessa

      • Anonyymi

        Älähän nyt! Ilja Janitskin oli Marcon, Bäckmanin ja Putkosen presidenttiehdokas! Iljasta tuli sitten petturi. Kyllä vielä kadut, kun Marcosta tulee presidentti ja Donetskin tasavallan suurlähettiläs Bäckmanista ulkoministeri! Savukosken kasvatusleiriille tarvitaan työntekijöitä.


    • Anonyymi

      "Mihin voin maksaa jäsenmaksun?" Ryyppää vaikka nekin rahat mieluummin; menee parempaan tarkoitukseen, josta itsellesikin on pientä iloa!

    • Anonyymi

      Jäsenhakemukset liitteineen (= jäsenmaksut ja muut puolueavustukset) on lähetettävä käteisenä ruskeassa kirjekuoressa puolueen puheenjohtajakaksikolle, mitenkään muuten skeidapuolueen jäseneksi ei ole mahdollista liittyä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe