Miksi ei voi sitten unohtaa kokonaan.

Anonyymi

Ollaan unohtavinaan muttei kuitenkaan. Jätä minut rauhaa. Kiitos!

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä tavoin häiriköi sinua?

• Anonyymi

Sellaista se on houkkien elämä. Toisaalla sitä huudetaan, että jätä rauhaan ja toisaalla liehitellään ja tarjoillaan houkutuksia. Vähemmästäkin menee pää pyörälle. Turha siis ainakaan soitella petetylle, ettei hänen puoliso jätä rauhaan, jos itse on ollut houkutuslintuna. Ja muuten puoliso ei ole mikään vanginvartija omalle puolisolleen, vain houkka ajattelee tuolla tavalla.

• Anonyymi

Olisko vaikka semmoinen, ettei unohtaminen onnistu. Itselläni sellainen tilanne. En silti häiriköi mitenkään, tai kirjoittele täällä hänestä. Käyn lueskelemassa aina joskus. Usein täällä tulee kuitenkin vastaan tämän kaltaisia viestejä, joita ihmettelen. Jos joku ihminen ajattelee sinua, onko se sinulta pois?

• Anonyymi

Anteeksi, että olen välillä vähän töykeä. Loukkaan sinua jo.
      Yritän nyt miettiä, mitä tässä pitäisi tehdä. Jotenkin tämä ei tunnu oikealta tilanteelta sitten kuitenkaan.
      Toivoisin, että vastaisit rehellisesti, mitä ajattelet. Onko sinulla tunteita minua kohtaan? Se auttaisi minua päättämään ja pääsisimme edes jotenkin eteenpäin. Minä olen ollut ihastunut mutta ihastumiseni on vähän jo laimentunut.

• Anonyymi

Loukkaat kyllä, jos olisit hän. On minulla lämpimiä tunteita.

• Anonyymi

Jos olisit hän sanoisin minulla olevan positiivisia ajatuksia kuka hän on ihmisenä. Ei muuten. Uskon hänen pääsevän eteenpäin tässä asiassa jos kerran minäkin olen päässyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän sanoisin minulla olevan positiivisia ajatuksia kuka hän on ihmisenä. Ei muuten. Uskon hänen pääsevän eteenpäin tässä asiassa jos kerran minäkin olen päässyt.

Hän on päässyt eteenpäin ja kirjoittaa nyt ensimmäistä viestiä tänne, pitkiin aikoihin. Hymyillään taas, kun tavataan.

• Anonyymi

Jos olisit kaipaamani nainen, joka olet myös rakas ystäväni, sanoisin sinulle, että en ole millään muotoa kokenut, että olisit töykeä minua kohtaan, saati että olisit loukannut. Kysymykseesi siitä, että onko minulla tunteita sinua kohtaan, vastaan: Sinä tiedät kyllä varsin hyvin, että minulla on sinua kohtaan tunteita, tunteiden laadunkin uskoisin sinun ymmärtävän, vaikken ehkä suoraan ole koskaan suomeksi sanonutkaan "minä rakastan sinua". Olen kyllä kaikin muin tavoin yrittänyt sitä sinulle viestittää.

• Anonyymi

Miksi kukaan selvittäisi yhtään mitään täällä? Ei ihme että tunteet haalistuu kun pelleillään täällä tärkeillä asioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit kaipaamani nainen, joka olet myös rakas ystäväni, sanoisin sinulle, että en ole millään muotoa kokenut, että olisit töykeä minua kohtaan, saati että olisit loukannut. Kysymykseesi siitä, että onko minulla tunteita sinua kohtaan, vastaan: Sinä tiedät kyllä varsin hyvin, että minulla on sinua kohtaan tunteita, tunteiden laadunkin uskoisin sinun ymmärtävän, vaikken ehkä suoraan ole koskaan suomeksi sanonutkaan "minä rakastan sinua". Olen kyllä kaikin muin tavoin yrittänyt sitä sinulle viestittää.

Sivusta kommentoin, että kirjoitat hyvin rakastavasti ja ymmärtäen hänelle. Milloin olette nähneet tämän naisen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kommentoin, että kirjoitat hyvin rakastavasti ja ymmärtäen hänelle. Milloin olette nähneet tämän naisen kanssa?

Viimeksi näimme ystäväni (kaipaamani naisen) kanssa viime lauantaina.

• Anonyymi

minä en ainakaan ole oikeassa elämässä häiriköinnyt ketään. Toisin, kuin eräät.

• Anonyymi

Anteeksi edelleen. Sinun kanssasi on kuin olisi norsunluutornissa myönteisellä tavalla. Olet henkisesti niin paljon edellä minua, että loukkaukset tuntuvat varmaan jo fyysisiltä sinusta.
      Kun teen vaikean päätökseni, niin hyväksytkö sinä sen vai yrität käännyttää minua jompaankumpaan suuntaan. Minun olisi oltava varma siitä, että päätökseni otetaan vastaan oikein. Onko sinulla oma kanta? Ymmärrätkö sen, että minä teen tässä lopullisia päätöksiä?

• Anonyymi

ota vaan yhteyttä, eihän se haittaaa

• Anonyymi

Jos olisit kaipaamani nainen, joka olet myös rakas ystäväni, niin ihmettelisin suuresti kirjoituksiasi. Kysyisin, että mistä pyydät anteeksi? Et ole loukannut minua mitenkään. Sen sijaan tuot elämääni niin paljon. Haluan kiittää sinua suuresti siitä, että olet elämässäni ystävänäni. Elämäni olisi aivan erilaista, jos en olisi sinua tavannut, luultavasti suorastaan toivotonta. Se että olet ystäväni tekee minut todella onnelliseksi. Ainoastaan se, että kertoisit haluavasi alkaa seurustelemaan kanssani, voisi tehdä minut vielä onnellisemmaksi. Itse asiassa, se tekisi minusta maailman onnellisimman miehen. En myöskään ole yrittänyt painostaa sinua tekemään päätöstäsi suuntaan tai toiseen. Se ei ainakaan ole ollut tarkoitukseni. Päinvastoin: Jos on pienikin mahdollisuus, että haluat vielä joskus alkaa kanssani seurustelemaan, niin toivon, että et sulje sitä mahdollisuutta pois. Olen täysin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen tällä hetkellä ja myös tulevaisuudessa, jos toivoa vain on. Yksinkertaisemmin sanottuna: Toivon, ettet tee mitään lopullisia päätöksiä, ellei sinun ole aivan pakko.

• Anonyymi

jos kaipaamani nainen niin me ei olla ystäviä oot vaan seksy, heart want what hart want, meidän parisuhde olis sellaista päivittäistä riitelyä niin kuin mun vanhemmillakin oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit kaipaamani nainen, joka olet myös rakas ystäväni, niin ihmettelisin suuresti kirjoituksiasi. Kysyisin, että mistä pyydät anteeksi? Et ole loukannut minua mitenkään. Sen sijaan tuot elämääni niin paljon. Haluan kiittää sinua suuresti siitä, että olet elämässäni ystävänäni. Elämäni olisi aivan erilaista, jos en olisi sinua tavannut, luultavasti suorastaan toivotonta. Se että olet ystäväni tekee minut todella onnelliseksi. Ainoastaan se, että kertoisit haluavasi alkaa seurustelemaan kanssani, voisi tehdä minut vielä onnellisemmaksi. Itse asiassa, se tekisi minusta maailman onnellisimman miehen. En myöskään ole yrittänyt painostaa sinua tekemään päätöstäsi suuntaan tai toiseen. Se ei ainakaan ole ollut tarkoitukseni. Päinvastoin: Jos on pienikin mahdollisuus, että haluat vielä joskus alkaa kanssani seurustelemaan, niin toivon, että et sulje sitä mahdollisuutta pois. Olen täysin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen tällä hetkellä ja myös tulevaisuudessa, jos toivoa vain on. Yksinkertaisemmin sanottuna: Toivon, ettet tee mitään lopullisia päätöksiä, ellei sinun ole aivan pakko.

Ja niin aitoriitasta kuoriutui aitoreijo. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niin aitoriitasta kuoriutui aitoreijo. ;)

Sen verran olen palstaa seurannut, että aitoriitta on kyllä tuttu nimimerkki, mutta voin vakuuttaa, että itse en ole kertaakaan kyseistä nimimerkkiä käyttänyt. Joskus olen saattanut hänelle tosin vastata.

• Anonyymi

Mansikki Liinu jos oot. Tiiät miten muhun saa yhteyttä. Mä oon yrittäny

• Anonyymi

Minä teen päätökseni jossakin vaiheessa ja haluan siinä ajatella eniten sitä, miltä minusta tuntuu? Kenen kanssa tunnen olevani ja mikä tuntuu parhaalta?
      Ilmoitan sinulle, kun olen päätökseni tehnyt heti.
      Olet sanonut, että ystävyyttä et minun kanssani halua, joten se on kerrasta poikki. Olen iloinen, että tähän saadaan päätös!
      Toisaalta nyt tuolla sanoit, että olen rakas ystäväsi. Mietin sitäkin. Sinä olet aina edellä minua. Et halua ystävyyttä ihastuneen kanssa...?

• Anonyymi

Pyydän anteeksi vastauksiani kirjoituksiisi. Nyt on käynyt varmastikin niin, etten ole se keneksi minua kuvittelet, etkä sinä ole se kenelle kirjoitin. Me nimittäin olemme minun kaipaamani naisen kanssa oikeasti ystäviä ja tämä ei myöskään tule muuttumaan, tuli meistä paria tai ei.

• Anonyymi

Minä tein jo päätöksen. Haluan miehen mieheksi ja sinut rakkaaksi ystäväksi. Sopisiko se sinulle?
      Kun nyt näin kirjoitan, taakka laskeutuu pois hartioilta. En halua tehdä muuta päätöstä.

• Anonyymi

Tuo kuulostaa siltä mitä olen toivonut. Toivottavasti olet hän ja haluat minut.

• Anonyymi

Ajattelen tämän samalla tavalla. Ystävyys on hieno asia kaikin puolin. Silloin kun asiat ovat selvät on helppo todeta painolastin olevan poissa.

• Anonyymi

On ihanaa tehdä oikea päätös😁

• Anonyymi

Mikäs se on sitten?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs se on sitten?🤔

Kirjanpitäjän Väärin ruksaama tilkkari. Tilinpäätös. ;)
        T. Pääsky-Säären Hellas -Pollari

• Anonyymi

En ikinä voisi tehdä miehelleni mitään kurjaa. Sinä ja hän olette maailman parhaat ihmiset. Niin ajattelen.

• Anonyymi

Voi härreguud kattokaa nyt tätäkin ketjua, niin vaa tehää lopullisia päätöksiä tietämättä vastaajista tuon taivaallista. Jatkakaa vain idiotismianne, tämä on toisaalta sangen viihdyttävää seurata sekoiluanne..

• Anonyymi

Miksi kirjoitat monikossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitat monikossa?

Ai tää onki yksinpuheluketju, ok

• Anonyymi

Taitaa aitoriitta kirjoitella anonyyminä _DDDDDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe