Kannattaisko käydä kii

Anonyymi

jos näkee mieleisensä , ( mieheltä naiselle )

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Ja millainen sinusta on miehen mieleinen? Sinun näköinenkö?

• Anonyymi

Jos joku alkaa tuijottelee kauankin eiköhän ne merkit oo siinä. Silmän ruokaahan on aina kiva katsella.

• Anonyymi

Ei kuulu mun tapoihin. Kyllä siinä molemman pitää toisesta tykätä ja tulla vastaan toista, jotta suhde kestää. Musta ei ole palvojaksi, että, jos sellaista etsit, niin olet hakoteillä. Minä en palvo ketään.

• Anonyymi

Mies, ei sitä palvontaa ansaita haukkumalla ja ajattelemalla vain omaa parasta koko ajan. Siinä palvontahalut lakkaa.

• Anonyymi

Jos yhtään kokee että voi ja rohkenee lähestyä, toki kannattaa yrittää :) Itsellä ainakin menee usein aloitteen tekemiseen ihan liikaa miettimistä. Tilanne kerkeää mennä ohi ja mieleinen kadota.

• Anonyymi

Voi vittu.. NÄIN SE HOMMA EI ETENE.

Minua häiritsee miehissä sellainen tahdottomuus. Just sellainen ettei ole mitään omaa näkemystä, mielipdettä eikä tunteita. Nainen kun nainen vie ja mies vikisee kun miehellä ei ole mitään mielipidettä siihenkään kenet se haluaa. Kaikki käy jotka suostuu huoliin.

Itsellä menee maku sellaisiin miehiin. Mitä järkeä sen kanssa on mihkään alkaa kun ei se tunne mitään aitoa. se haluaa vaan että joku. ihan kuka vain, vie hänet ja alkaa paapoon ja huolehtiin kuin lapsesta joka pitää adoptoida omaan hoivaan kotio…

Miehen kuuluu tietää mitä tahtoo eikä jokaisen mukaan suostu sen mukaan kuka nainen nyt käskyttää että sinä olet minun ja piste. koska minä nyt tahdon niin!

en minäkään suostu jokaisen miehen kanssa sellaiseen ja tappelu tulee heti jos joku mies uskaltaa alkaa sillai mua käskemään omakseen,

• Anonyymi

niin kyllä mustakin mieheltä pitäis omaa tahtoa löytyä ja näyttää,että tuon naisen haluan eikä vaan odottaa,että nainen tulee ja käy kiinni....

• Anonyymi

vittu sinun kanssa ei tule lasta eikä paskaa, aika vain kuluu pelkkää puhetta, oletkin jo mummo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kyllä mustakin mieheltä pitäis omaa tahtoa löytyä ja näyttää,että tuon naisen haluan eikä vaan odottaa,että nainen tulee ja käy kiinni....

Oma tahto otetaan pois jo peruskoulussa ja armeijassa jos ei muutenkaan saa vapaana elää niin miksi nyt sitten olisi mahdollisuus ja vapaus valita. Onhan upseerin kunnioittaminen ja palvominen paljon tärkeämpää kuin jonkun yksittäisen arvottoman miehen elämä jolla ei minkäänlaista päätäntävaltaa omaan elämään. Veroja on vapaus maksaa jotta saatananpalvojat voi jatkossakin huutaa taaksepoistua hyvillä eduilla. Nussikoon muitakin naisia oman lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vittu sinun kanssa ei tule lasta eikä paskaa, aika vain kuluu pelkkää puhetta, oletkin jo mummo

onneks lapsia ei oo pakko tehdä jos ei haluu.....voi elää parisuhteessa ilman lapsia...hankkii vaikka koiran tai ei sitäkään :)

• Anonyymi

Ei kannata yllyttää😉

• Anonyymi

Nössö oot kuitenkin 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nössö oot kuitenkin 😏

En muute oo😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muute oo😀

🙄 Niinkö meinaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙄 Niinkö meinaat?

Näyttöä löytyy😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttöä löytyy😜

Kuka nyt menneitä muistelis 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttöä löytyy😜

Minkälainen ihminen käyttää hymiöitä 🙄🙄🙄🤪🤪🤪 vajuki

• Anonyymi

Ei mun ihastus ainakaan nössö ole vaan tosi MIES:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen ihminen käyttää hymiöitä 🙄🙄🙄🤪🤪🤪 vajuki

Näköjään sä😛

• Anonyymi

Milä sä?

• Anonyymi

Ootko sä mun ihastus😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä mun ihastus😋

Ehkä☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä☺️

mää oon jannika perseet olalla. KUKAA SÄÄ OOOT

*PRÖÖÖÖÖÖÖÖT*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mää oon jannika perseet olalla. KUKAA SÄÄ OOOT

*PRÖÖÖÖÖÖÖÖT*

Mä oon mä ja mua ei kiinnosta kuka sä oot☺️

• Anonyymi

Mä oon kans mä ja ihan selvinpäin. :)

• Anonyymi

Tykkään mies vie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2150
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      180
      1931
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1352
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      859
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      792
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe