Kokemuksia Kainuunmeren työterveydestä?
Kokemuksia Kainuunmeren työterveydestä
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Onkoha yrittäjää, yritystä tai muutakaa mitä täällä suomi24 sivustolla ei julkisesti käsiteltäisi.
Menkää itse käymää ja ottakaa selvää.
Ps. On asiallista palvelua. Piste.- Anonyymi
Ainakin he ovat kuuluisia asiakkaidensa valikoimisesta. Kaikki samankaan työpaikan työntekijät eivät ole yhdenvertaisia.
- Anonyymi
Missä täältä Merta aavaa rannatonta löytyy väärä' nimi on kyllä SYÖPÄ OLIS PAREMPI TAI KAINUUN ELÄKE onkin 66% eläkeläisii kainuussa.
- Anonyymi
kerran haisi pieru siinä aulassa, kenen on vastuu, kysynpä vaan
- Anonyymi
Sinun, iliman muuta, senkin suolistikaasutalebaani!
- Anonyymi
Ai että sääntöjenvastainen kirjoitus,eikö koko rimpsu ole?ha kuka akka on suoltanut tollaisen talebaanin mailmaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011