Voitaisiin harjoitella pitkään.
Kuka tekis mun kanssa vauvan?
7
<50
Vastaukset
Kumpaa sukupuolta olet ja missä päin Suomea? Naisena sinulla olisi paremmat mahdollisuudet tuohon ehdottamaasi?
- Anonyymi
jos harjoittelee liianpitkään, voi tulla ikä vastaan. Lapset olisi hyvä tehdä alle 40vuotiaana. Ei vanhat jaksa lapsia, koska ne valvottavat.
Alottaja on ransu homo.
- Anonyymi
Mää voisin tehdä, muttei harjoitella liian pitkään, mullon ikää 46 v.
- Anonyymi
Mä voisin harjoitella sun kaa mut skidit saat tehä jonkun muun ukon kaa. Siis jos nainen olet aloittaja.
- Anonyymi
Jos haluat säilyttää onnellisuutesi ei kannata tehdä ihmisen kanssa joka ei se arvosta sua ja kohtele tasa-arvoisena ihmisenä. Siitä ei hyvää seuraa.
- Anonyymi
Ei sinun kanssa kukaan halua lasta, Olet vajakki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078