Voitaisiin harjoitella pitkään.
Kuka tekis mun kanssa vauvan?
7
<50
Vastaukset
Kumpaa sukupuolta olet ja missä päin Suomea? Naisena sinulla olisi paremmat mahdollisuudet tuohon ehdottamaasi?
- Anonyymi
jos harjoittelee liianpitkään, voi tulla ikä vastaan. Lapset olisi hyvä tehdä alle 40vuotiaana. Ei vanhat jaksa lapsia, koska ne valvottavat.
Alottaja on ransu homo.
- Anonyymi
Mää voisin tehdä, muttei harjoitella liian pitkään, mullon ikää 46 v.
- Anonyymi
Mä voisin harjoitella sun kaa mut skidit saat tehä jonkun muun ukon kaa. Siis jos nainen olet aloittaja.
- Anonyymi
Jos haluat säilyttää onnellisuutesi ei kannata tehdä ihmisen kanssa joka ei se arvosta sua ja kohtele tasa-arvoisena ihmisenä. Siitä ei hyvää seuraa.
- Anonyymi
Ei sinun kanssa kukaan halua lasta, Olet vajakki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865