Ikäpoikkeusluvalla B-ajokortin menetys

Anonyymi

Eli mitä oikein tapahtuu ja monestako ylinopeus sakosta kortti lähtee? Ei oikein löydy mitään tietoa ja tuleeko jotain lisäkoulutusta, siirtyykö kortti siihen kunnes täyttää 18, meneekö inssi uusiksi??

15

16126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähä sama määki haluaisi vastauksia että lähteekö mulla nyt kortti ko ajoin 60kmh alueella mittarin mukaan 80kmh kameraan ja se välähti

• Anonyymi

Lähtikö?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mitenhän tossa oli pienestä lähteny? Suomen korkein nopeusrajoitus on 120km/h kesänopeuksilla ja talvella 100km/h ja yleinen määritelmä on että 25km/h ylitys vie kortin ja tossa pihutaan 177km/h nopeudesta. Toi henkilö sai luultavasti sakot jo törkeestä piittaamattomuudesta kuten mäkin ku satasen alueel ajoin 140 sivarin ohi.

• Anonyymi

Pienestä? Poikkeuslupia ei pitäisi lainkaan myöntää, kun ymmärrys on tuota tasoa, eli sitä ei ole.

• Anonyymi

Itsellä lähti kortti luisuttelusta/linttailusta mitä nyt ikään onkaan... Katsotaan miten käy, kun kortin oon saanu kans 17-vuotiaana.

Joutuukohan täs ny jotain lisäopetuksia jne. Suorittamaan?

• Anonyymi

no paljonko tuli

• Anonyymi

Hyvä että lähteekin kortti jos heti alkaa joku järjetön kouhotus kun pääsee rattiin.

• Anonyymi

Hyvä vaan että linttailee. Siin kunno oppii miten autoa hallitaan kun lähtee peräirti

• Anonyymi

Sitä mäkin oon ny miettiny kun ajoin 70 kympin alueella 85 kameraan nii lähteekö tästä ny kortti ja kuinka pitkäksi aikaa

• Anonyymi

Lähtikö kortti?

• Anonyymi

Lähtikö

• Anonyymi

Voi teitä nassikoita. Minulla on ollut kortti jo yli 50 vuotta, eikä ole yhtään ylinopeussakkoa, saati kortin menetystä. Yleiset tiet eivät ole kuin yleiselle liikenteelle, Menkää radalle, jos haluatte kokeilla auton rajoja. Niin olen minäkin tehnyt.

• Anonyymi

ite ajoin 97km/h 60 alueella tutkaan ja siitä lähti varmuusvähennys pois eli 94km/h eikä kortti lähteny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      406
      2728
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      17
      2148
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      111
      2135
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      107
      1679
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      232
      1511
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1210
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1151
    8. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      193
      1149
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1053
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1050
    Aihe