Tulin googlen kautta jotenkin tänne ja katselin näitä juttuja.. Äärgh mitä teinix pellejä ootte! Ekaks te vajakit luulette et IRC on irc-teinix-galleria, ja sit joku kyselee tääl et ''voi voi et mitäköhänne on siellä keskenään ne räppärit jutelleet...'' Varmaan joku juttelee jotain tärkeet irc-gallerias.. ku on IRC. Ja tiedoks vaan teille et noi teijän idolit on tai no varmaan ku oote biisesitäki huomannu vitun savupäitä ja pukkeja... Joku pikku g saanu niin paljon pesää että teinejä kauhistuttaa.. No älä pelkää kyl se salee suaki laittais =)
Olette Vajikisia..
6
473
Vastaukset
- emmi
mä oon jutellu skandaalin, mängimiehen, yor123:n, ezran, mas:n sophien, el:in, ezkimon ja apollon kans nyt ainaki näin äkkii ku miettii niit... kyl ne keskenää ihan tärkeitäi asioit siel juttelee!!! eli käy ite kattomas ennen ku sähellät tääl!!! apollo ja jan on tosi kivoi muute... :)
- hubzut
sit kertoo meillekki niitten nicit ku niin ostaat kehuskella!
- emmi
hubzut kirjoitti:
sit kertoo meillekki niitten nicit ku niin ostaat kehuskella!
apollo- skandaali yor123 magimzz mas sticky eL__ ezrawkus sophie ja muit en nyt muista...
- emmi
emmi kirjoitti:
apollo- skandaali yor123 magimzz mas sticky eL__ ezrawkus sophie ja muit en nyt muista...
ezkimo
- GlamS
No voi voi on se niin kuulii dissata Pikku G:tä, ja kaatuuko sun maailma oikeesti, jos joku nyt sattuu kutsumaan irc-galleriaa irciksi. Olet itse saletisti joku yläasteelta päässyt aikuista leikkivä 16-vuotias kakara tai sitten harvinaisen tyhmä parikymppinen.
Jos sulla on joku sairas tarve dissata jotain niin dissaa noita Popstars/Idols-formaatteja, siinä sulle kaupallista paskaa. Pikku G, joka kirjoittaa harvinaisen fiksuja biisejä 17-vuotiaaksi, on sympaattinen idoli nuoremmille ja sen touhuissa on sentään joku järki johonkin jenkkiperseenpyöritykseen verrattuna.
Nuorempana on helppo mennä massan mukana ja pitää paskasta, vanhempana on helppo mennä massan mukana ja pitää kaikkea paskana...
Joo, ja en kuuntele Pikku G:tä enkä ole teini. - hehehehe
"ootte teinix pellejä" NO JUST JOO.kuka siin kuule on savupää?pukista puhumattakaan.HAISTA VITTU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704