Olette Vajikisia..

äähh...!!

Tulin googlen kautta jotenkin tänne ja katselin näitä juttuja.. Äärgh mitä teinix pellejä ootte! Ekaks te vajakit luulette et IRC on irc-teinix-galleria, ja sit joku kyselee tääl et ''voi voi et mitäköhänne on siellä keskenään ne räppärit jutelleet...'' Varmaan joku juttelee jotain tärkeet irc-gallerias.. ku on IRC. Ja tiedoks vaan teille et noi teijän idolit on tai no varmaan ku oote biisesitäki huomannu vitun savupäitä ja pukkeja... Joku pikku g saanu niin paljon pesää että teinejä kauhistuttaa.. No älä pelkää kyl se salee suaki laittais =)

6

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmi

mä oon jutellu skandaalin, mängimiehen, yor123:n, ezran, mas:n sophien, el:in, ezkimon ja apollon kans nyt ainaki näin äkkii ku miettii niit... kyl ne keskenää ihan tärkeitäi asioit siel juttelee!!! eli käy ite kattomas ennen ku sähellät tääl!!! apollo ja jan on tosi kivoi muute... :)

• hubzut

sit kertoo meillekki niitten nicit ku niin ostaat kehuskella!

• emmi
        hubzut kirjoitti:

sit kertoo meillekki niitten nicit ku niin ostaat kehuskella!

apollo- skandaali yor123 magimzz mas sticky eL__ ezrawkus sophie ja muit en nyt muista...

• emmi
        emmi kirjoitti:

apollo- skandaali yor123 magimzz mas sticky eL__ ezrawkus sophie ja muit en nyt muista...

ezkimo

• GlamS

No voi voi on se niin kuulii dissata Pikku G:tä, ja kaatuuko sun maailma oikeesti, jos joku nyt sattuu kutsumaan irc-galleriaa irciksi. Olet itse saletisti joku yläasteelta päässyt aikuista leikkivä 16-vuotias kakara tai sitten harvinaisen tyhmä parikymppinen.

Jos sulla on joku sairas tarve dissata jotain niin dissaa noita Popstars/Idols-formaatteja, siinä sulle kaupallista paskaa. Pikku G, joka kirjoittaa harvinaisen fiksuja biisejä 17-vuotiaaksi, on sympaattinen idoli nuoremmille ja sen touhuissa on sentään joku järki johonkin jenkkiperseenpyöritykseen verrattuna.

Nuorempana on helppo mennä massan mukana ja pitää paskasta, vanhempana on helppo mennä massan mukana ja pitää kaikkea paskana...

Joo, ja en kuuntele Pikku G:tä enkä ole teini.

• hehehehe

"ootte teinix pellejä" NO JUST JOO.kuka siin kuule on savupää?pukista puhumattakaan.HAISTA VITTU.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      422
      5489
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1898
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      362
      1835
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1074
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      918
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      815
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      72
      791
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      704
    Aihe