sinun kanssasi. Et varmaan tajua, mutta niin se on. Jos vain ymmärtäisit. Vierelläsi, lähelläsi, kanssasi. Jakaisin elämäni, onneni ja murheeni kanssasi. Kaiken m>n.
Olen onnellinen vain
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
nYYH , SNIIF.
ikävää. olet varattu ja nait eukkoosi silti. Mikä valehteleva sika! - Anonyymi
Kerro tuo hänelle. Kuka tahansa haluaisi kuulla tuon.
varmaan moni tuon tahtoisi kuulla...
aina ei elämässä saa mitä tahtoo...
=/- Anonyymi
Joskus saa, ei vain tiedä kuka kenet.
Anonyymi kirjoitti:
Joskus saa, ei vain tiedä kuka kenet.
joskus saa toisinaan sitten taas ei...
no joo, totta ei tiiä, et kuka saa, missä ja kenet
=)
- Anonyymi
Ei olla oltu koskaan lähellä.
- Anonyymi
En minäkään.
- Anonyymi
Kuka sinä olet aloittajako?
- Anonyymi
Lähempänä oltais voitu olla.
- Anonyymi
Niin jos hän olet niin oltaisiin.
- Anonyymi
Jos oot aloittaja, ni sit tää ei ollu mulle. Ollaan oltu lähekkäin ja suudeltuki paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot aloittaja, ni sit tää ei ollu mulle. Ollaan oltu lähekkäin ja suudeltuki paljon.
No niinpä ollaan kyllä. Oli mukava kohtaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä ollaan kyllä. Oli mukava kohtaaminen.
No niinpä oli. Eikö se ollut laivalla. 30.11?
- Anonyymi
Niin...ajattelisipa hän samoin ..
Tuntuu ettei sitä elämää oikeasti oikein ole ilman häntä..
Ja ymmärrsinkö todella kaiken väärin..
Ehkä se ajatus tuntuu niin pahalta ettei sitä asiaa ole oikein vielä pystynyt mielessään käsittelemään.. - Anonyymi
Kaunista ja syvällistä. Jos olisit hän, tuntisin samoin sinua kohtaan. Ymmärsit minut väärin menneisyydessä, kantamani salaisuuden takia. Hän oli ainoa mies elämässäni, joka sai minut todella henkiin. Syvä yhteys ja kemia. Kaikki toimi täydellisesti. Aivan kun olisimme olleet toistemme kadonneet puolikkaat. Kaipaukseni on syvä ❤ja ajatukset kulkevat häneen päivittäin. Hänet menetin elämänvirran pyörteisiin...
- Anonyymi
Mitä teille tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teille tapahtui?
Kantamani salaisuus repi meidät erilleen. Rikoin hänen sydämen, riistin häneltä toivon ja uskon. Julmuuteni jätti jälkeensä pelkän tyhjän ja katkeruuden täyttämän kuoren. Hän vihaa minua koko sydämestä. Hänen viha minua kohtaan on oikeutettu. Nyt ymmärrän miten hän kärsii hiljaa, kenenkään kuulematta sitä.
Jos hän antaisi, parantaisin hänen haavansa, eheyttäisin hänen sielunsa. Paljastaisin koko totuuden kantamani salaisuuden takaa.
Elämä on julma, kohtaloaan ei voi tietää ennen kuin sen elää.
- Anonyymi
Samoin tunnen eräästä miehestä. *k
- Anonyymi
Samoin eräästä naiseta.V
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin eräästä naiseta.V
En kaipaa ketään V-kirjaimella alkavaa. *k
- Anonyymi
Oikeassa elämässä en ole itse tuonut tunteita ilmi kuin katseissa. En siis arvostele. Hän tietää sen katseista varmaan myös, mutta on varmaan jo luovuttanut . Näen hetkittäin surua ja turhautumista, tosin en tiedä liittyykö se meihin vai muuhun. En uskaltanut ajoissa. Hän on kuitenkin saanut minut tajuamaan ettei vanhassa rakkaudettomassa suhteessani kannata jatkaa ja erokeskustelutkin on käynnissä.
Kun ap osaat sanoa sen noin kauniisti, noin avoimesti, noin aidosti, noin rakastavasti, nuo sanat kannattaisi antaa myös hänelle. Ei mitään selityksiä, vain nuo sanat. Jos on kyse erosta, hän ehkä tajuaa, että olet valmis tekemään kaikkesi. Jos taas on kyse uudesta rakkaudesta, tuo kertoo että olet tosissasi. Moni alkava suhde, ihastus tai tapailu kaatuu epävarmuuteen. Tuon jälkeen poistat epävarmuuden taakan häneltä.
Hän voi tajuta, et vain tiedä sitä. Tarvitsisitte toisianne löytääksemme yhteisen uskon tulevaisuuteen yhdessä. t. SeJokuIkävöi- Anonyymi
Jos kerta olet varattu, niin kannattaisi varmaan itse toimia. Ei kukaan täysjärkinen vikittele varattua, jos varatulla on vain katseet...
- Anonyymi
Mulla rupesi käymään rinta lihakseen kipeää toivottavasti ei kovene tuo kipu.
- Anonyymi
On vaikea tajuta ja ymmärtää . . .
Ilkeys ja pahat sanat eivät kerro halusta yhteiseen elämään
ja yhteiseen onneen.
Ja kun muuta mitään ei ole ollut . . . - Anonyymi
No mitenkäs ap olet tämän asian hänen tietoonsa saattanut vai oletko nyhverömies joka murjotat netin takana suuttomana ja santtomana olettaen että tämä riittää kyllä . Kuitenkin on vaikea ymmärtää jos ei tiedä mitään.
- Anonyymi
Kukaan ei taida vieläkään olla ajatustenlukija.
- Anonyymi
Minäkin tunnen näin häntä kohtaan. Voin hyvin olla yksin, jos ei, kuten olen lähes koko elämäni ollutkin.
- Anonyymi
Miksi hän ei sitten tiedä / ymmärrä tilannetta ?
- Anonyymi
Mikä asiassa mättää.
- Anonyymi
Tämä. Olisin onnellinen nainen jos hän tuntisi näin.
- Anonyymi
- Anonyymi
Minäkin olisin onnellinen yhden tietyn vieressä. M->N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756