Olen onnellinen vain

Anonyymi

sinun kanssasi. Et varmaan tajua, mutta niin se on. Jos vain ymmärtäisit. Vierelläsi, lähelläsi, kanssasi. Jakaisin elämäni, onneni ja murheeni kanssasi. Kaiken m>n.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nYYH , SNIIF.

ikävää. olet varattu ja nait eukkoosi silti. Mikä valehteleva sika!

• Anonyymi

Kerro tuo hänelle. Kuka tahansa haluaisi kuulla tuon.

• varmaan moni tuon tahtoisi kuulla...

aina ei elämässä saa mitä tahtoo...
      =/

• Anonyymi

Joskus saa, ei vain tiedä kuka kenet.

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus saa, ei vain tiedä kuka kenet.

joskus saa toisinaan sitten taas ei...

no joo, totta ei tiiä, et kuka saa, missä ja kenet
        =)

• Anonyymi

Ei olla oltu koskaan lähellä.

• Anonyymi

En minäkään.

• Anonyymi

Kuka sinä olet aloittajako?

• Anonyymi

Lähempänä oltais voitu olla.

• Anonyymi

Niin jos hän olet niin oltaisiin.

• Anonyymi

Jos oot aloittaja, ni sit tää ei ollu mulle. Ollaan oltu lähekkäin ja suudeltuki paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot aloittaja, ni sit tää ei ollu mulle. Ollaan oltu lähekkäin ja suudeltuki paljon.

No niinpä ollaan kyllä. Oli mukava kohtaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä ollaan kyllä. Oli mukava kohtaaminen.

No niinpä oli. Eikö se ollut laivalla. 30.11?

• Anonyymi

Niin...ajattelisipa hän samoin ..
      Tuntuu ettei sitä elämää oikeasti oikein ole ilman häntä..
      Ja ymmärrsinkö todella kaiken väärin..
      Ehkä se ajatus tuntuu niin pahalta ettei sitä asiaa ole oikein vielä pystynyt mielessään käsittelemään..

• Anonyymi

Kaunista ja syvällistä. Jos olisit hän, tuntisin samoin sinua kohtaan. Ymmärsit minut väärin menneisyydessä, kantamani salaisuuden takia. Hän oli ainoa mies elämässäni, joka sai minut todella henkiin. Syvä yhteys ja kemia. Kaikki toimi täydellisesti. Aivan kun olisimme olleet toistemme kadonneet puolikkaat. Kaipaukseni on syvä ❤ja ajatukset kulkevat häneen päivittäin. Hänet menetin elämänvirran pyörteisiin...

• Anonyymi

Mitä teille tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teille tapahtui?

Kantamani salaisuus repi meidät erilleen. Rikoin hänen sydämen, riistin häneltä toivon ja uskon. Julmuuteni jätti jälkeensä pelkän tyhjän ja katkeruuden täyttämän kuoren. Hän vihaa minua koko sydämestä. Hänen viha minua kohtaan on oikeutettu. Nyt ymmärrän miten hän kärsii hiljaa, kenenkään kuulematta sitä.
        Jos hän antaisi, parantaisin hänen haavansa, eheyttäisin hänen sielunsa. Paljastaisin koko totuuden kantamani salaisuuden takaa.
        Elämä on julma, kohtaloaan ei voi tietää ennen kuin sen elää.

• Anonyymi

Samoin tunnen eräästä miehestä. *k

• Anonyymi

Samoin eräästä naiseta.V

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin eräästä naiseta.V

En kaipaa ketään V-kirjaimella alkavaa. *k

• Anonyymi

Oikeassa elämässä en ole itse tuonut tunteita ilmi kuin katseissa. En siis arvostele. Hän tietää sen katseista varmaan myös, mutta on varmaan jo luovuttanut . Näen hetkittäin surua ja turhautumista, tosin en tiedä liittyykö se meihin vai muuhun. En uskaltanut ajoissa. Hän on kuitenkin saanut minut tajuamaan ettei vanhassa rakkaudettomassa suhteessani kannata jatkaa ja erokeskustelutkin on käynnissä.

Kun ap osaat sanoa sen noin kauniisti, noin avoimesti, noin aidosti, noin rakastavasti, nuo sanat kannattaisi antaa myös hänelle. Ei mitään selityksiä, vain nuo sanat. Jos on kyse erosta, hän ehkä tajuaa, että olet valmis tekemään kaikkesi. Jos taas on kyse uudesta rakkaudesta, tuo kertoo että olet tosissasi. Moni alkava suhde, ihastus tai tapailu kaatuu epävarmuuteen. Tuon jälkeen poistat epävarmuuden taakan häneltä.

Hän voi tajuta, et vain tiedä sitä. Tarvitsisitte toisianne löytääksemme yhteisen uskon tulevaisuuteen yhdessä. t. SeJokuIkävöi

• Anonyymi

Jos kerta olet varattu, niin kannattaisi varmaan itse toimia. Ei kukaan täysjärkinen vikittele varattua, jos varatulla on vain katseet...

• Anonyymi

Mulla rupesi käymään rinta lihakseen kipeää toivottavasti ei kovene tuo kipu.

• Anonyymi

On vaikea tajuta ja ymmärtää . . .

Ilkeys ja pahat sanat eivät kerro halusta yhteiseen elämään
      ja yhteiseen onneen.

Ja kun muuta mitään ei ole ollut . . .

• Anonyymi

No mitenkäs ap olet tämän asian hänen tietoonsa saattanut vai oletko nyhverömies joka murjotat netin takana suuttomana ja santtomana olettaen että tämä riittää kyllä . Kuitenkin on vaikea ymmärtää jos ei tiedä mitään.

• Anonyymi

Kukaan ei taida vieläkään olla ajatustenlukija.

• Anonyymi

Minäkin tunnen näin häntä kohtaan. Voin hyvin olla yksin, jos ei, kuten olen lähes koko elämäni ollutkin.

• Anonyymi

Miksi hän ei sitten tiedä / ymmärrä tilannetta ?

• Anonyymi

Mikä asiassa mättää.

• Anonyymi

Tämä. Olisin onnellinen nainen jos hän tuntisi näin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Minäkin olisin onnellinen yhden tietyn vieressä. M->N

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe