Olen onnellinen vain

Anonyymi

sinun kanssasi. Et varmaan tajua, mutta niin se on. Jos vain ymmärtäisit. Vierelläsi, lähelläsi, kanssasi. Jakaisin elämäni, onneni ja murheeni kanssasi. Kaiken m>n.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nYYH , SNIIF.

ikävää. olet varattu ja nait eukkoosi silti. Mikä valehteleva sika!

• Anonyymi

Kerro tuo hänelle. Kuka tahansa haluaisi kuulla tuon.

• varmaan moni tuon tahtoisi kuulla...

aina ei elämässä saa mitä tahtoo...
      =/

• Anonyymi

Joskus saa, ei vain tiedä kuka kenet.

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus saa, ei vain tiedä kuka kenet.

joskus saa toisinaan sitten taas ei...

no joo, totta ei tiiä, et kuka saa, missä ja kenet
        =)

• Anonyymi

Ei olla oltu koskaan lähellä.

• Anonyymi

En minäkään.

• Anonyymi

Kuka sinä olet aloittajako?

• Anonyymi

Lähempänä oltais voitu olla.

• Anonyymi

Niin jos hän olet niin oltaisiin.

• Anonyymi

Jos oot aloittaja, ni sit tää ei ollu mulle. Ollaan oltu lähekkäin ja suudeltuki paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot aloittaja, ni sit tää ei ollu mulle. Ollaan oltu lähekkäin ja suudeltuki paljon.

No niinpä ollaan kyllä. Oli mukava kohtaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä ollaan kyllä. Oli mukava kohtaaminen.

No niinpä oli. Eikö se ollut laivalla. 30.11?

• Anonyymi

Niin...ajattelisipa hän samoin ..
      Tuntuu ettei sitä elämää oikeasti oikein ole ilman häntä..
      Ja ymmärrsinkö todella kaiken väärin..
      Ehkä se ajatus tuntuu niin pahalta ettei sitä asiaa ole oikein vielä pystynyt mielessään käsittelemään..

• Anonyymi

Kaunista ja syvällistä. Jos olisit hän, tuntisin samoin sinua kohtaan. Ymmärsit minut väärin menneisyydessä, kantamani salaisuuden takia. Hän oli ainoa mies elämässäni, joka sai minut todella henkiin. Syvä yhteys ja kemia. Kaikki toimi täydellisesti. Aivan kun olisimme olleet toistemme kadonneet puolikkaat. Kaipaukseni on syvä ❤ja ajatukset kulkevat häneen päivittäin. Hänet menetin elämänvirran pyörteisiin...

• Anonyymi

Mitä teille tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teille tapahtui?

Kantamani salaisuus repi meidät erilleen. Rikoin hänen sydämen, riistin häneltä toivon ja uskon. Julmuuteni jätti jälkeensä pelkän tyhjän ja katkeruuden täyttämän kuoren. Hän vihaa minua koko sydämestä. Hänen viha minua kohtaan on oikeutettu. Nyt ymmärrän miten hän kärsii hiljaa, kenenkään kuulematta sitä.
        Jos hän antaisi, parantaisin hänen haavansa, eheyttäisin hänen sielunsa. Paljastaisin koko totuuden kantamani salaisuuden takaa.
        Elämä on julma, kohtaloaan ei voi tietää ennen kuin sen elää.

• Anonyymi

Samoin tunnen eräästä miehestä. *k

• Anonyymi

Samoin eräästä naiseta.V

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin eräästä naiseta.V

En kaipaa ketään V-kirjaimella alkavaa. *k

• Anonyymi

Oikeassa elämässä en ole itse tuonut tunteita ilmi kuin katseissa. En siis arvostele. Hän tietää sen katseista varmaan myös, mutta on varmaan jo luovuttanut . Näen hetkittäin surua ja turhautumista, tosin en tiedä liittyykö se meihin vai muuhun. En uskaltanut ajoissa. Hän on kuitenkin saanut minut tajuamaan ettei vanhassa rakkaudettomassa suhteessani kannata jatkaa ja erokeskustelutkin on käynnissä.

Kun ap osaat sanoa sen noin kauniisti, noin avoimesti, noin aidosti, noin rakastavasti, nuo sanat kannattaisi antaa myös hänelle. Ei mitään selityksiä, vain nuo sanat. Jos on kyse erosta, hän ehkä tajuaa, että olet valmis tekemään kaikkesi. Jos taas on kyse uudesta rakkaudesta, tuo kertoo että olet tosissasi. Moni alkava suhde, ihastus tai tapailu kaatuu epävarmuuteen. Tuon jälkeen poistat epävarmuuden taakan häneltä.

Hän voi tajuta, et vain tiedä sitä. Tarvitsisitte toisianne löytääksemme yhteisen uskon tulevaisuuteen yhdessä. t. SeJokuIkävöi

• Anonyymi

Jos kerta olet varattu, niin kannattaisi varmaan itse toimia. Ei kukaan täysjärkinen vikittele varattua, jos varatulla on vain katseet...

• Anonyymi

Mulla rupesi käymään rinta lihakseen kipeää toivottavasti ei kovene tuo kipu.

• Anonyymi

On vaikea tajuta ja ymmärtää . . .

Ilkeys ja pahat sanat eivät kerro halusta yhteiseen elämään
      ja yhteiseen onneen.

Ja kun muuta mitään ei ole ollut . . .

• Anonyymi

No mitenkäs ap olet tämän asian hänen tietoonsa saattanut vai oletko nyhverömies joka murjotat netin takana suuttomana ja santtomana olettaen että tämä riittää kyllä . Kuitenkin on vaikea ymmärtää jos ei tiedä mitään.

• Anonyymi

Kukaan ei taida vieläkään olla ajatustenlukija.

• Anonyymi

Minäkin tunnen näin häntä kohtaan. Voin hyvin olla yksin, jos ei, kuten olen lähes koko elämäni ollutkin.

• Anonyymi

Miksi hän ei sitten tiedä / ymmärrä tilannetta ?

• Anonyymi

Mikä asiassa mättää.

• Anonyymi

Tämä. Olisin onnellinen nainen jos hän tuntisi näin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Minäkin olisin onnellinen yhden tietyn vieressä. M->N

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2257
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1464
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      230
      1204
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe