Miten suuri on ikäväsi?

Anonyymi

Kuinka kaivattusi ikävöinti sattuu, suretko, tunnetko kipua? Itketkö ikävästä?

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halaan tyynyä ja kuvittelen hänet viereeni. Itkin kerran autossa kun tajusin, että rakastan häntä.

• Anonyymi

Miksi et kerro hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kerro hänelle?

Keväällä olin jo silminähden sekaisin kun sain ystäviltä ja tutuilta outoja katseita;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kerro hänelle?

Olen varattu ja jäin jo melkein kiinni silloin:p

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varattu ja jäin jo melkein kiinni silloin:p

Minkälaiset välit sulla on häneen? Kerro itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaiset välit sulla on häneen? Kerro itsestäsi.

Häneen vai omaan? Hyvät molempiin, mutta kun on liikaa ongelmia. Puhetta ollu joistakin rahasummista.

• Anonyymi

Mulla on jäljellä mun ajatuksissa Oma rakas mansikki... Mä en usko et meillä olis mitää enää tulevaisuudessa mut ikävä ystävää...

• Anonyymi

Ikävönti tuntuu koko kehossa.
      Ikävä saa minut kaipaamaan aina jostain jonnekkin missä en ole...
      Usein on tunne että olen väärässä paikassa.
      Ikävönti saa vedet kohoamaan silmiini..
      Ajattelen häntä todella paljon..
      Muistan hänen katseitaan..
      Vain hänen läheisyys saa minut onnelliseksi.

• Anonyymi

Itken aina silloin kun ikävää on kertynyt yli sen mitä kestän, kun en ole nähnyt häntä pitkään aikaan.

• Anonyymi

Missä olet viimeksi nähnyt?

• Anonyymi

Olen muutaman kerran itkenyt ikävästä häneen. :)

• Anonyymi

Ikävä on nyt sellasta että joitakin kertoja viikossa kesken arjen mietin mitä hän puuhaa. Haluaisin myös kertoa asioita. Että nukun huonosti. Mutta ei ole enää mitään toiveita. Nehän sinä kuoppasitkin tylysti. Olen myös lakannut näkemästä sinua kaikissa ihmisissä. Sinä olet siellä jossain omassa elämässäsi. Kaipaan sinua koska annoit minulle tunteita joita en ollut koskaan kokenut. Kaipaan sinua koska ehkä näen sinussa myös itseäni. Ehkä kaipaan itseäni.

• Anonyymi

Ehkä kaipaat elämää, itseäsi elämässä, kokemassa. Muistatko niinkuin joskus lapsena ehkä myöhemminkin kun on tiiviisti viettänyt kesälomaa, haikeus, kaiho jää, vaikea irtaantua. Koska eli intensiivisen jakson elämässään. Hengittäen elämää, itseään ja muiden persoonia. Nauttien toisten persoonista, välittäen nähden persoonana, haluten hengittää samaa ilmaa.

Täällä toisinaan puheet menee siihen vaikutelmaan mitä saa ulkoisten kimmokkeiden kautta, miten haluaa pienentää toisen ihmisen vain nähdyksi. Mutta ei jakaen persoonien kosketuksia.

Puhutko enemmänkin ikävästä elämään, ehkä puhut.

• Anonyymi

En osaa sanoa, mikä on ikävää enää. Johtuu siitä, että olen sekä fyysisesti & psyykkisesti loppu. Menen pian rautainfuusioon, mutta ei se mikään poppakonsti kuntoutumiseen ole. Elämänhalu kärsii, kun fyysiset voimat hupenee. Olen taas ylisuorittanut, energiat kadonneet kun on yrittänyt auttaa läheisiä. Se on menny jo ihan överiksi. Mitä voi tehdä enää, kun ei jaksa enää mitään?

• Anonyymi

Kyllä se on ainakin tämän mittanen (_____o_____). Mitäpä sitä itkemään, sitä mitä ei koskaan oikeasti ole ollut.

• Anonyymi

Entä jos ei ole suuri ikävä, eikä pienikään ikävä, vaan keskisuuri ikävä.

• Anonyymi

Ikävä on yksi hirveimmistä tunteista ikinä. Se sattuu niin kovaa ja se kipu on niin viiltävää. Ja pahinta on se kun siihen ei auta mikään. Kestäisin tämän kaiken, jos vain tietäisin pääseväni taas hänen syliinsä, mutta se ei taida enää olla mahdollista. Hän teki minut niin onnelliseksi. Enää siitä kaikesta on vain muistot jäljellä ja niidenkin ajatteleminen sattuu niin paljon ja itkettää. Kaipaan kaikkea hänessä. Joka ilta kun menen nukkumaan, toivon vain että näkisin hänestä unta, jotta saisin edes unessa olla hänen kanssaan ja tuntea hänen kosketuksensa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe