Saatoit ajatella, että halusit vain näpäyttää minua. En halua vaikuttaa ylimieliseltä ja pakkomielteiseltä, mutta mielestäni sain vain vahvistuksen sille, että sinulla tosiaankin on tunteita minua kohtaan. Myös oma toimintani on seurausta siitä suuresta maailmaa pyörittävästä voimasta. Kaikki on kuin suoraan sielunkumppanuuden vaikeuksien oppikirjasta. Rakastan sinua ja olen muuten edelleen avoin keskustelulle myös tosielämässä, jos vain haluat. Hyvää yötä!
https://www.youtube.com/watch?v=7l461oB5jUs
Rakkaudelle ei käynyt mitenkään
11
129
Vastaukset
- Anonyymi
Just joo. Annetaan olla kun ei tästä mitään tule.
- Anonyymi
Ek hoop dat jy verander om iemand anders beter te wees. Ek hoop jy is nie selfsugtig nie. Ek hoop jy het 'n geskenk om te sien op die mensdom. Ek hoop dat jou siel groei. Ek is nie met jou nie, dis nie liefde nie. Dis net jou verbeelding. Jy speel nog speletjies. Hoe dink jy het ek jou hier gevind? Ek kan jou lees soos 'n oop boek. My geheim is magie. Wees gewaarsku. Jy noem my siel. Weet wat jy wil hê?
- Anonyymi
Hyvä kuulla noin kauniiksi puettua tekstiä. Olisitpa hän.
- Anonyymi
Vietetty ulkopäivä rakkaansa luona raukea olo rento mieli 😜 hehkuvatko posket?
- Anonyymi
Varmaan sulla on ollut ihana päivä siellä.
- Anonyymi
Takka puuttuu 😅
- Anonyymi
Joo, jutellaan tunteista kun nähdään.
- Anonyymi
Lykkyä sulle ja aloittajalle, muistakaa laittaa neilikat rinnuksiin että tunnistatte toisenne :))
- Anonyymi
Oliko aloitus naiselta miehelle vai päinvastoin? Minne päin?
- Anonyymi
Väärä tulkinta. On toinen oikeampi tulkinta minulta:
Vaikka en voi tietää varmaksi että kuka olet. Kirjoitan yleisellä tasolla näkemyksen, mielipiteeni.
Et ole yksinäsi syyllinen asioihin, tapahtumiin, kaikkeen - miten olen kaiken kokenut tämän kaiken.
Et tunne minua vaikka muistan lukeneeni jostain että, uskot tuntevasi minut hyvin.
"Ironista, hullua on se myös että, kerrot rakastavasi minua".
Tätä en usko tätä en usko sinua tässä asiassa!
Et rakasta... Olen sinulle edelleen umpi vieras ihminen sinä / minä emme ole asuneet,
emme eläneet päivääkään saman katon alla.
Eikä näin tule käymään edes haaveissa milloinkaan.
Sielunkumppaniksi en tunne itseäni sinun kanssasi, en ole koskaan tuntenut tällä tavalla.
Enkä tahdo keskustella kanssasi menneistä asioista, koska tiedän että, olemme eri linjoilla kaikessa. Keskustelu ei johtaisi yhtenevään näkemykseen jonka yksi syy on se että, sinä et arvosta minua ihmisenä et edes naisena arvosta minua. Annan anteeksi sinulle osan siitä pahuudesta, minkä olet saanut aikaan. Ja haluan että tiedät, tämä ei mahdollista olisi muuten.
Mutta uskon että, et ymmärrä että teet väärin toiselle ihmiselle!
Sekaantumalla toisen ihmisen elämään kuvitellen että, sinä täällä sanelet mitä erään ihmisen elämässä tulee tapahtumaan. En enään kuljeta sinua mukana näillä elämän teillä, koska et yksinkertaisesti mahdu elämääni etkä koskaan ole tulossa siihen millään tavalla.
"Sinun on aika hyväksyä se että, olen mennyt pois ja en ole sinua varten olemassa täällä"
Jos luulit että, olen heikko ihminen ja en pysty vastustamaan sinua.
Niin tämä oli pahin virhe arviosi. Jää hyvästi ja rakenna loppuelämäsi jonkun sopivan naisen kanssa. En koskaan valehdellut sinulle, koska pyrkimys totuuteen on osa luonnettani positiivistä..- Anonyymi
Kertoo kommenttisi siitä että luulet olevasi muita ylempänä ja itse omala käytökselläsi aiheutat pahaa etkä edes huomaa sitä, myös se kertoo sen että kirjotat ppalstalle kuvitellen että joku susta tänne kirjoittaa vaikka ei varmaan edes käy koko palstalla, tätä se nykyaika on ei puhuta suoraan vaikka itse sitä vaaditaan, ei myönnetä virheitä tai jos oli väärässä ja sitten itketäään ppalstalle, siinä ei ole pahaa jos tänne purkaa tunteitaan mutta kommenttisi ei tunnu järkevältä.
Monesti huomannut kuinka mustavalkosia moni on ja esim uskotaan sokeasti juorut ja oletellaan kaikennäköstä vaikkei toinen antais edes aihetta, sitten suututaan kun huomataan että toinen onkin ihan hyvä ja mukava ihminen eikä tahdo pahaa edes niille jotka juoruillaan toisen yksityisasioita pilanneet.
Ehkä vetää puoleensa enemmän tollasia, enkä ole vihainen heille lähinnä säälittää, itse en juoruile kenestäkään enkä valheita levitä ja otan ite selvää ennenku tuomitten juorujen perusteella.
Itse myönnän aina virheeni ja vikani olen myöntänyt ja saanut parannettua osan niistä itsestäni, koska annan tilaa henkiselle kasvulle kun huomaa että on sen paikka, vaikeudet otan rakentavassa mielessä joten pyrini oppiin niistä ja tietenkin myönnän omat virheeni, en ole täydellinen, olen henkisesti tasapainoinen mies ja sinut itteni kanssa, enkä esitä tai vedä roolia esim saadakseni naisen koska mieluummin näytän itseni "alastomana" omana ittenäni kaunistelematta, harmi että joillakin ei mahu päähän että aitojakin ihmisiä on jotka uskaltaa myöntää myös heikkoutensa ja huonot puolensa, se tekee vahvemman ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931