Jotain outoa ja kummallista siinä on miten asiat ovat edenneet ja se on laittanut pohtimaan monenlaista. Mitä tämä tarkoittaa tai mitä sinä tarkoitat? Onko sinulla jokin tarkoituksellinen osuus tässä meidän polkujemme yhdistämisessä? Meidän tiemme ovat ristenneet ja tuntuu, että jatkossakin niin tapahtuu. Ehkä sillä sitten vain on jokin merkitys. Jokin suurempi merkitys se voisi olla, mutta mikä. Olen lähes onnellinen tai hetkittäin koen onnen läikähdyksiä takiasi, aina kun reittisi kulkee elämäni kautta, mutta en täysin kuitenkaan. Jotain olennaista puuttuu. Voisiko olla mahdollista että sinä ja minä... joskus tulevaisuudessa? Koen tyydytystä ja elämäni saa uutta merkitystä sinun takiasi, se minun täytyy sinulle sanoa ettet ajattelisi tämän olevan vain puhdasta sattumaa. Jos olisi toinen elämä tai toinen maailma, minä toivoisin siellä kohtaavani sinunkaltaisen ihmisen ja löytäväni hänen kanssaan yhteisen elämäntien. Mutta ajatus on niin kipeä, että soisin sen henkilön olevan juuri sinä, sielläkin, sillä minun on mahdotonta kuvitella kenenkään voivan korvata sinua.
Toit elämääni paljon sinä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus elämä saattaa yllättää ja joku onnellinen "sattuma" johdattaa ihmiset löytämään toisensa.
- Anonyymi
Kerro, että kenelle tämä on tarkoitettu, niin ehkä olemme sitten asiassa vähän viisaampia.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat. Itse uskon kohtaloon. Jos niin on tarkoitettu, se tapahtuu. Jokainen voi muokata omaa kohtaloaan tekojensa kautta. Tulevaisuus on alati liikkeessä. Meneekö viesti naiselle vai miehelle? Tunnisteita?
- Anonyymi
Kaikilla kohtaamisilla on joku tarkoitus. Minunkaan mielestäni ihmiset eivät kohtaa täysin sattumalta vaan heistä jää merkitys. Mutta mikä merkitys, se voi olla mysteeri jonkun aikaa ennen selviämistään.
Kaunis aloitus. - Anonyymi
Jos olisin tuonut jollekin elämään merkitystä, se olisi yksi maailman kauneimmista kuultavista asioista. Se on nimittäin toiselle paljon sanottu..
- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä, että ei pidä miettiä onko vai eikö ole seuraavaa elämää. Ei sillä ole tässä hetkessä kovinkaan paljon ainakaan hyödyllistä merkitystä. Joskus kannattaa vaan heittäytyä elämän "vietäväksi", ei kannata liikoja miettiä, jos tuodaan mahdollisuus eteen. Olen sitä mieltä, että kannattaa oman itsensä takia selvittää tuon toisen kanssa, mikä merkitys hänellä on. Saat mielenrauhan, kun olet saanut kyseisen henkilön kanssa puhuttua tärkeäksi kokemastasi asiasta. Se mitä itse yritän tavoitella on tasapaino ja mielenrauha.
- Anonyymi
Vähän niiku siinä britni spears womanizer biisissä. "if we live in a different world i could be yours but we dont so i dont."
Kaipa joku hyljätty siitä löytää lohtua. - Anonyymi
En usko että meistä voisi tulla mitään.
Olet kevytkenkäinen haihattelija.
Parisuhteessa varattuna täällä liihotat unelmissa.
Miten voisin koskaan luottaa että et kylkästyisi minuun ja tulisi tänne liihotteleen jonkun uuden ihmisen takia joka kulkenut elämäsi poikki ja saanut sydämesi läikähtään?- Anonyymi
En ole aloittaja mutta ..
Joillakin ihmisillä vain on tärkeämpi merkitys itsellemme ja heistä jää jälki sydämeen. Tällaista tunnetta ei voi järjellä selittää..
Ei se vaan mene pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja mutta ..
Joillakin ihmisillä vain on tärkeämpi merkitys itsellemme ja heistä jää jälki sydämeen. Tällaista tunnetta ei voi järjellä selittää..
Ei se vaan mene pois.Onko tällä kevytkenkäisellä varatulla näitä kymmenittäin ja toistuvasti jaokaisessa parisuhteessa muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen kun arki alkaa tuntuu puurolta?
kaipaa piristystä? vähän perhosia jälleen vatsaan?
Vaikeaa olisi luottaa kyseessä olevan henkilön uskollisuuteen ja pitkäjänteisyyteen parisuhteessa.
- Anonyymi
Ajattelen aika lailla samoin eräästä miehestä kuin aloittaja. Miksi polkumme osuivat toisiinsa juuri tuolloin, eikä esimerkiksi aikaisemmin, vaikka sekin olisi ollut mahdollista. Toki on sanottava, että olin kyllä nähnyt hänet jo aiemminkin. Mutta varmaan näin oli siis tarkoitettu. En todellakaan suunnitellut enkä varmasti myöskään osannut toivoa mitään tällaista. Elämäni olisi varmasti helpompaa, jos en olisi häntä kohdannut, mutta en silti haluaisi palata aikaan ennen häntä. Tiedäthän, että rakkaus, jos mikä voi saada ihmeitä tapahtumaan ja sen tunteen olen uskoakseni saanut hänen kauttaan kokea. Enkä tahdo odottaa mihinkään seuraavaan elämään, vaan elää ja ottaa selvää, voisiko meillä olla mahdollisuutta. Se edellyttää luottamusta ja myös riskinottoa siitä, että saattaa myös pettyä. Aloittaja jos siis rakastat häntä noin kuin kuvaat, niin älä mieti enää, vaan lähetä tuo viesti hänelle vaikka jo tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780