On tieteellisesti tutkittu ja todistettu miten ihmisen muistiin on mahdollista vaikuttaa ja luoda henkilölle kuulumattomat muistikuvat. MOT.
Muistin manipulointi
10
116
Vastaukset
- Anonyymi
Niin olen huomannut, että minulle on koitettu tehdä niin. Ei ole vain mennyt läpi. Ainut syy miksi en ole asiaa tullut tänne kummemmin kertoilemaan, niin on se, että olen kyllästynyt niihin leikkeihin. Olen vain välinpitämätön, enkä jaksa välittää.
- Anonyymi
Jos et itse välitä, ei kukaan toinen voi tietää ja korjata vääryyttä. Niin tämä jos ei tunne sinua.
- Anonyymi
Ja se on totta, että ihminen ei muista sellaista mitä ei halua muistaa, tai mikä on hänelle merkityksetön asia. Esimerkiksi ihmiset jotka eivät merkitse mitään, niin sellaiset on helppo unohtaa. Ihmistä voi manipuloida vaikka laittamaan joku ihminen tekemään jotakin sellaista mitä ei ole tottunut näkemään hänen tekemässä ja voi ruveta ajattelemaan, että ei tuo voi olla se henkilö, koska en ole häntä tuollaisessa ennen nähnyt. :) vaikka työntää lastenrattaita, vaikka henkilöllä ei ole lapsia koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Mitenkäs ne korvaukset kun on mieli tuhottu? Jos tuollainen tutkimus on tehty on samalla myös tuhottu ihmisen mieli jollakin on täytynyt leikkiä jotta tulokset on saatu.
Voiko muistin tyhjentää leikkien jälkeen vai jääkö ikuisesti kitumaan?- Anonyymi
Sekin on paskapuhetta etteikö ihminen muistaisi sellaista mitä ei halua muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on paskapuhetta etteikö ihminen muistaisi sellaista mitä ei halua muistaa.
Te käännätte aina valheen totuudeksi ja totuuden valheeksi ja selitätte että on tieteellisesti tutkittu jotta voitte olla ylemmässä asemassa kuin muut ja määrätä muiden elämästä.
- Anonyymi
No siinä sulle onkin ajankulua. Aloita hetimiten vaan😁
- Anonyymi
Kaipaako sinun muisti kirkastusta?
- Anonyymi
googlellahan näitä löytyy kun hakee "valemuisto". Niitä tehdään kun pitää pakkotuomita. Esim. Lapsiin kohdistuvat valemuistot. Ehdollistetaan onko näin tarpeeksi niin syntyy valemuisto. Lopulta se on tapahtunut kun tarpeeksi jankkaa vaikka ei ole.
Yleensä syy raha tai valta. - Anonyymi
Huoltajuusriita valemuisto
Googleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750