Muistin manipulointi

Anonyymi

On tieteellisesti tutkittu ja todistettu miten ihmisen muistiin on mahdollista vaikuttaa ja luoda henkilölle kuulumattomat muistikuvat. MOT.

10

116

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin olen huomannut, että minulle on koitettu tehdä niin. Ei ole vain mennyt läpi. Ainut syy miksi en ole asiaa tullut tänne kummemmin kertoilemaan, niin on se, että olen kyllästynyt niihin leikkeihin. Olen vain välinpitämätön, enkä jaksa välittää.

• Anonyymi

Jos et itse välitä, ei kukaan toinen voi tietää ja korjata vääryyttä. Niin tämä jos ei tunne sinua.

• Anonyymi

Ja se on totta, että ihminen ei muista sellaista mitä ei halua muistaa, tai mikä on hänelle merkityksetön asia. Esimerkiksi ihmiset jotka eivät merkitse mitään, niin sellaiset on helppo unohtaa. Ihmistä voi manipuloida vaikka laittamaan joku ihminen tekemään jotakin sellaista mitä ei ole tottunut näkemään hänen tekemässä ja voi ruveta ajattelemaan, että ei tuo voi olla se henkilö, koska en ole häntä tuollaisessa ennen nähnyt. :) vaikka työntää lastenrattaita, vaikka henkilöllä ei ole lapsia koskaan ollutkaan.

• Anonyymi

Mitenkäs ne korvaukset kun on mieli tuhottu? Jos tuollainen tutkimus on tehty on samalla myös tuhottu ihmisen mieli jollakin on täytynyt leikkiä jotta tulokset on saatu.

Voiko muistin tyhjentää leikkien jälkeen vai jääkö ikuisesti kitumaan?

• Anonyymi

Sekin on paskapuhetta etteikö ihminen muistaisi sellaista mitä ei halua muistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on paskapuhetta etteikö ihminen muistaisi sellaista mitä ei halua muistaa.

Te käännätte aina valheen totuudeksi ja totuuden valheeksi ja selitätte että on tieteellisesti tutkittu jotta voitte olla ylemmässä asemassa kuin muut ja määrätä muiden elämästä.

• Anonyymi

No siinä sulle onkin ajankulua. Aloita hetimiten vaan😁

• Anonyymi

Kaipaako sinun muisti kirkastusta?

• Anonyymi

googlellahan näitä löytyy kun hakee "valemuisto". Niitä tehdään kun pitää pakkotuomita. Esim. Lapsiin kohdistuvat valemuistot. Ehdollistetaan onko näin tarpeeksi niin syntyy valemuisto. Lopulta se on tapahtunut kun tarpeeksi jankkaa vaikka ei ole.

Yleensä syy raha tai valta.

• Anonyymi

Huoltajuusriita valemuisto

Googleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe