vaan joutui sairaalaan, eli surkean heikko kaveri, no muslimit on. Valehtelu onnistui hyvin, mutta kun oli sitten pakko tunnustaa niin alkoi allahin palvojaa heti ahistaa.
Halla-ahoa on media ja vihervasemmistolaiset haukkuneet vuosikausia, häntä on myös uhattu hengenlähdöllä ja myös hänen perhettään on uhattu - vasurit asialla. Mutta eipä ole kaveri sairaalahoitoa eikä saikkua tarvinnut, eikä ole myöskään mediassa itkenyt.
Miehet kestää, pojat ei.
Ei kestänyt al-Taee negatiivista julkisuutta
13
63
Vastaukset 13
- Anonyymi
Mitä se valehteli?
- Anonyymi
Ja tapansa mukaan persut kimpussa kuin rakkikoirat. MIssä raato, siellä persut haaskalla.
- Anonyymi
Tyhmän punikin tyhmä vastaus.
- Anonyymi
En eroa virastani vaikka tuhoon oman kansan, olen suvapopulisti.
https://yle.fi/uutiset/3-10735913
- Anonyymi
Halla-Aho on paatunut vihakki ilman sydäntä. al-Tae sen sijaan omaa sydämmen, kun joutui sairaalahoitoon. Tätä eroa Halla-Ahon ja al-Taen välillä eivät persut kykene ymmärtämään.
- Anonyymi
Typerän bolsun typerä vastaus
- Anonyymi
Mahahaavako kehittyi kahdessa päivässä?
- Anonyymi
Mahalaukun rasistinen sisältö iski
- Anonyymi
Al-Taeed on pelkkä valehteleva, opportunisti musuluuseri. Poliittinen tuhkamuna ja jopa ehkä pahimman luokan islamistiradikaali. Meillä oikeassa Suomessa ja sen "arvopohjassa" jopa pikkutytöt ohittavat tuon selkärankaisuudessa. Mikälie aavikkohinuri?
- Anonyymi
Eli aito demari!!!
Miehet eivät kirjoittele tuollaisia palstalle, miehet eivät myöskään nimittele muita vasureiksi, vihervasemmistolaiseksi, kommareiksi yms. - pojat nimittelevät !
- Anonyymi
Saatikka nimittele persuja millään nimillä
Vasuri, putsaapa oma suusi ensin. Anonyymi kirjoitti:
Saatikka nimittele persuja millään nimillä
Vasuri, putsaapa oma suusi ensin.???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15838Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl500788- 46717
- 42654
- 36596
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480