Minä en pelaile

Anonyymi

Ei tämä minulle mitään pelailua ole ollut minä en sille mitään mahda jos niin ajattelet et tunne minua enkä minä tunne sinua.
Muutamasta toisen kanssa puhutusta sanasta kuvasi olet ihmisestä saanut niin se kyllä kertoo sinusta itsestäsi silloin jotain negatiivistä.

53

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ainakin oma viestisi kertoo kovasti negatiivista omasta itsestäsi.

• Anonyymi

Hänestä se kyllä kertoo hänen omista typeristä ajatuksistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänestä se kyllä kertoo hänen omista typeristä ajatuksistaan.

että näitä ihmisiä, minä en puhunut hänestä vaan sinusta. olet kyllä todella negatiivinen ihminen.

• Anonyymi

Ihminen ajattelee sinusta juuri sitä millaisen kuvan itse itsestäsi annat. Turhaa hänelle siitä on vittuilla, mene itseesi ja mieti vähän.

• Anonyymi

Mene sinä itse itseesi kukaan ei tunne ihmistä muutaman sanan sanomisesta.
        Siinäpä tunteekin hyvin ihmisen. Tuollaisen tuuliviirin ajatuksilla ei ole mulle mitään väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinä itse itseesi kukaan ei tunne ihmistä muutaman sanan sanomisesta.
        Siinäpä tunteekin hyvin ihmisen. Tuollaisen tuuliviirin ajatuksilla ei ole mulle mitään väliä.

Oletko oikeasti lukenut täältä jonkun trollin negailuja ja laittanut ne hänen suuhun?

• Anonyymi

Vaikea on kyllä uskoa että hän on se haukkuja tyyppi en haluaisi niin uskoa mutta tulee se pelko että jos kuitenkin.
        Välimme pitäisi selvittää ei tästä muuten mitään tule.

• Anonyymi

Se ettei pysty kommunikoimaan on pelailua.
      Vai onko ihan itse aiheutettua ensin haukut ihmisen täällä lyttyyn sitten odotat että hän juttelisi kanssasi se on kuule vähän vaikeaa.

• Anonyymi

Kommunikoimattomuus voi olla tosi satuttavaa. Riippuen tilanteesta, joissain tapauksissa erityisen loukkaavaa.

• Anonyymi

Niin voi mutta se ei ole pelailua vaan tulos siitä että ensin on kohdeltu toista täällä huonosti. Voihan se olla niin ettei hän ole haukkunut mutta kun en voi olla varma ja se vie voimat ja musertaa mielen että en minä mitään pelaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voi mutta se ei ole pelailua vaan tulos siitä että ensin on kohdeltu toista täällä huonosti. Voihan se olla niin ettei hän ole haukkunut mutta kun en voi olla varma ja se vie voimat ja musertaa mielen että en minä mitään pelaa.

Älkää turhaan vaahdotko "täällä". Useasti tuntuu että ajaudutte ns leikkiin, kepeään pelleillyyn, kuvailuihin, mitkä loitontavat teidät todellisuudesta ja toisen väkevästä olemisesta, ihmisestä, mielikuvitukseen uppoutumista jne mikä johtaa ivailuun, lumipallo efekteihin, jota ei voi enää hallita. Kuin viattomina "saavutuksistanne" odotatte vain päänsilityksiä, ymmärtämättä mistä tuo tarpeenne tehdä ja toimia ko tavalla.

Kuin teidän leikkinne kohde muuttaa itsensä eläväksi, ymmärrys kohtaamiselle loppuu, kuin ei olisi ihmisillä näkemyksiä elämästä, itsestänsä, sanoituksia tarinoistaan, maailmankuvaa jossa elää joko sitä ymmärtäen tai muodostaen siitä historiansa takia vastakohtia, käsitteitä. Joita aika lieventää, luoden toivottavasti uusia merkityksiä kun aikaisemmat kokemuksellisuudet jäävät vain kerroksiksi elämäämme. Avartaen perspektiiviä.

• Anonyymi

Kepeyshän se juuri on sulle sitä sun leikkiäs mies turha haukkua jostain pelailusta kun itse leikit toisen tunteilla.

• Anonyymi

Siksi sinä sanot minua pelailijaksi kun en ole käyttäytynyt niin kuin toivot pitäisikö minun olla joku robotti? Et sinä meidän välejä kyllä paremmaksi muuta arvostelemalla.

• Anonyymi

"et tunne minua enkä minä tunne sinua. " siinäpä se on sanottu. Ihan turha aloitus. Vieraille ihmisille on turha täällä tyrkyttää itseään. Vaikka toinen olisi miten varakas.

• Anonyymi

Täällä?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä?!

Aloitus alkaa sanoilla "Ei tämä minulle mitään pelailua ole ollut " sehän sanatarkasti tarkoittaa tätä kirjoittelua täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus alkaa sanoilla "Ei tämä minulle mitään pelailua ole ollut " sehän sanatarkasti tarkoittaa tätä kirjoittelua täällä!

Opettele ymmärtämään lukemaasi. Ei kaikkea voi ottaa noin sanatarkasti, siinä tulee helposti väärinymmärryksiä. Ja olen täysin sivullinen kirjoittaja, pakko vaan kommentoida näinkin älyttömään kommenttiin.

• Anonyymi

Tuo ylhäällä oleva teksti on aika typerä siis tämä vaikka toinen olisi miten varakas niin miten aloitus liittyy jonkun varallisuuteen siinäpä mietintä sekoittajalle kuka satutkaan olemaan.

• Anonyymi

Ellet kerran pelaile niin miksi ihmeessä sitä pitää täällä jankuttaa. Ellet pelaile niin eihän kukaan voi silloin saada sellaista käsitystäkään.

• Anonyymi

Ai tässä maailmassa ei tapahdu väärinymmärtämistä ollenkaan? Menehän pentu kasvamaan siitä.

• Anonyymi

Siksi sanoin pelaile koska hän sanoi minulle että hänen mielestään että käytökseni häntä kohtaan on pelailua hän osoitti omalla käytöksellään että kaikki on vaan leikkiä hänelle miehelle.

• Anonyymi

Ihan oman kokemukseni ja mielikuvani pohjalta, minkä susta sain tein päätöksen, ettet kelpaa lähelleni. Koita vaan hyväksyä se.

• Anonyymi

Mulle on kuule ihan sama minkä päätöksen olet tehnyt tuuliviiri ja kyllä kestän oikein hyvin. :)

• Anonyymi

Olennaisten asioiden äärellä, vahvasti sanottuna, harva tuntuu muistavan kepeilyissään, ihminen tulisi päästää elämäänsä, jakaen sen, nähdä persoonana. Hengittäen joka solullaan toista, toisen kanssa. Luoda yhteistä.

Usein täällä myös näkee noita ristiriitaisia oletuksia, toinen pyritään pitämään etäällä kuvailuilla, kuin uppoutuen utuiseen mielikuvitukseen, kuin pyrkien estämään yhdessä luomisen, jopa ärsyyntyen ajatuksesta jakamisesta. Kuin toinen ei olisi oikeutettu tulemaan lähelle, muuta kuin mielikuvituksellisella kuvailulla.

Jo se kertoo kaiken oleellisen siitä "tarinasta".

Ja tuo toinen viesti ivailu sävytteisesti (tuuliviiri nimittely) kertoo happamuudesta, missä taiteilevat trapetsilla oman itsensä ympärillä, toiselle suurtakaan merkitystä antamatta.

Kukin omat merkityksensä, luomisensa ja päätökset tekevät, ja niihin kulloinkin perustelunsa kaivavat. Kunhan eivät jää ristiriitaisesti toivomaan.

• Anonyymi

Eli toisin sanoen sinä saat arvostella mutta et itse kestä samaa.
        Tottakai pitäisi toiseen tutustua oletko sinä antanut siihen mahdolllisuuden kepeilijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli toisin sanoen sinä saat arvostella mutta et itse kestä samaa.
        Tottakai pitäisi toiseen tutustua oletko sinä antanut siihen mahdolllisuuden kepeilijä?

A aa, (totean apinoiden kielellä kuin tarzan) älä käytä tuota olkilukkoa. Ajattele asiaa pitkään ja harkiten. Kepeillen voin sanoa, että punaista mattoa en kanna mukanani. Lauseeseen saattaa tahtomatta sisältyä jotain oleellista, tiedostamatonta oletusarvoa, kuinka läheistä ja toivottua on läheisyys, sosiaalisuus, tutustuminen. Mi casa su casa, toivotus, kahvi aina lämpiää oveen kolkuttavalle?

Milläpä asenteella sitä on liikkeellä oltu?

• Anonyymi

Minähän juuri olen tehnyt niin ajatellut pitkään ja harkinnut ja myös hän siksi tämä ei eteenpäin mene minun ja hänen kohdallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän juuri olen tehnyt niin ajatellut pitkään ja harkinnut ja myös hän siksi tämä ei eteenpäin mene minun ja hänen kohdallaan.

Kaipaatko neuvoja minulta? Antaannut "keskustelemaan" ventovieraiden kanssa, mutta pidät etäisyyttä sen kanssa jolta jotain läheisyyttä todellisuudessa haluaisit? Vieraannuttaen itsesi elämän kosketuksesta. Jakamisen vaikeuksiin vedoten?

Kuin kieltäen Saharan autiomaahan eksyneeltä veden pisaran. Sinäkö tuijottelet kangastuksia omassa nääntymyksessäsi huomaamatta missä olet missä toinen on?

Kangastuksia..

• Anonyymi

En kaipaa huru/sekoittajan ukon neuvoja.
        Minä mitään läheisyyttä pelkästään halua vaan hänet omakseni mutta ei siitä tule mitään se on tullut selväksi jo.
        Mitähän tuollakin tarkoitat jakamisen vaikeuksiin vedoten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa huru/sekoittajan ukon neuvoja.
        Minä mitään läheisyyttä pelkästään halua vaan hänet omakseni mutta ei siitä tule mitään se on tullut selväksi jo.
        Mitähän tuollakin tarkoitat jakamisen vaikeuksiin vedoten?

Hyvä että tavoitteet on selvillä ja oma tahtotila korkea, muilta liikaa neuvoja kaipaamatta. Toteutus taitaa olla epäselvä, mutta kun et neuvoja kaivannut, niin tyst!

• Anonyymi

Jaahas poistit sitten viestin joten kirjoitan sen uudestaan siksikö poistit ettet tahdo että muut eivät saa tietää että sinä olet se sekoittaja? Ja vieläpä nainen hänen naisensa ja tulet aina sekoittamaan.

• Anonyymi

Se on siis game on, m*****f****r!!

• Anonyymi

Itse sinä otit sen palailun puheessa yhdessä ketjussa joten itse olet sellainen ja leikit tunteilla.

• Anonyymi

Pelailun puheeksi sinä mies et tiedä tunteista mitään etkä arvosta ihmisiä kun leikki alkaa sua kyllästyttään koska sitähän se sulle vaan on niin viskaat ne vaan pois. :)

• Anonyymi

Teit vain mulle mies palveluksen kun haukuit pelailijaksi en huoli tuommoista miestä joka syyllistää.

• Anonyymi

Olen sitäkin miettinyt että oliko se sun nainen joka kirjoitti sen haluten että luulisin sen sun kirjoittamaksesi koska kerran sanoit että se kyttää kokoajan sun tekemisiä.

• Anonyymi

Täällä kaikki ei koske sinua. Niin kauhealta kuin se tuntuukin niin koeta ymmärtää, ette ole koko maailman napa. Elikkä kaikki ei pyöri sinun ympärilläsi. Varsinkaan täällä.

• Anonyymi

En ole niin luullutkaan ei se muuten sunkaan ympärillä pyöri.

• Anonyymi

Minäkään en pelaile. En tunne sellaiseen tarvetta. En pelaile enkä vittuile. Yleensä olen hyvin tosissani. Ehkä siksi olen vähän huumorintajuton. Olen kaiken tosissani.

• Anonyymi

Joo minä en vittuile se on sun tyylis sinä sekava sekoittaja joka haukut pelailuksi vaikka tosi asia on että itse sitä teet. Olet tuo sama se joka kirjoittaa noita sekavia sepustuksiaan.

• Anonyymi

Totuushan voi yllättää kenet tahansa, jos kuvioissa on enemmän kuin kaksi ihmistä. Tilanne voi mutkistua paljonkin. Vielä jos joku heistä pelaa omaa peliä, voi sillä olla haittavaikutuksia muiden suhteisiin. Peli voi olla likaista, kokemusta on ja onneksi yhdessä tapausessa en ollut tilanteessa kaksin vaan meitä oli useampi niin totuus oli helpompi päätellä. Muuten olisi voinut käydä huonommin?

Vaikeammaksi tilanne voi mennä, jos jotkut on manipuloitavissa ajamaan yhden ihmisen ajatuksia jonkun toisen päänmenoksi. Toiset vaan on säälimättömiä ja kokevat toisen heikkouden, syyksi tehdä enemmän kiusaa? Sääli on sairautta- tyyliin. Turha tunteilu ei ole sopivaa aina ja silloin voi käydä huonosti, jollet osaa lukea tilannetta oikein. Järki ja tunteet hyvä olla balanssissa.

• Anonyymi

No olipa hyvä että mulle selvisi millainen todellisuudessa olet toisen tunteilla leikkijä pelailija itse olet mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olipa hyvä että mulle selvisi millainen todellisuudessa olet toisen tunteilla leikkijä pelailija itse olet mies.

Noinko viestin ymmärsit? Väärinymmärryskin kertoo jotain ihmisestä, ehkä tahallista kans? Tai ehkä en sit osaa edes kirjoittaa asioita oikein? Heh, sorry en lähde provoiluihisi mukaan.

• Anonyymi

No se on kuule ihan sama miten ymmärsin kun sinä et itse ymmärrä naisen tunteista yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on kuule ihan sama miten ymmärsin kun sinä et itse ymmärrä naisen tunteista yhtään mitään.

Sehän on vaan plussaa miehelle, ettei hän ymmärrä palstalaisten tunteista.

• Anonyymi

Kuule plus miinus nolla.

• Anonyymi

En ole mielestäni haukkunut. Mieti omaa käytöstäsi.

• Anonyymi

En minäkään mutta syytöntä ihmistä alkaa sanomaan että hän pelailee mieti vähän se ei todellakaan tunnu kivalta.
        Minähän olen vain tänne kertonut tunteistani häntä kohtaan sekö on pelailua? Ei minun mielestäni ainakaan.

• Anonyymi

On kyllä taas vähän älyvapaata keskustelua. Ai saatana.

• Anonyymi

No niin todella on toi sun.

• Anonyymi

Joo ei tästä mitään tule helpompi kun unohdan sinut kokonaan ja älä tule tänne enää vinkumaan kuinka ikävöit ja kaipaat minua koska se on vaan sitä sinun leikkiäsi ja pelailua niin kuin sanoit mies.

• Anonyymi

Joo Kikka lähtee avaruusaluksella Venus-planeetalle ja Jopettaja, Jope opettaa huumoriakin vähän.

• Anonyymi

Susta ei saa kuulemma kikkaa tekemälläkään vaikka ämmä oletkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5231
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3718
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2470
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      33
      1593
    6. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1570
    8. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1491
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1323
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1322
    Aihe