Tällä kertaa en

🙂 👓 👜 ollut mökillä kun kylmät ilmat palasivat. Tälläisenä kylmänä päivänä olisi ihana illalla käpertyä mukavaan kainaloon kuumaa kaakaota mukista siemaillen ja pizzan reunapaloja syöden. Kynttilän valossa hänen silmänsä läheltä katsottuna olisivat vielä ihanammat 😍

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      frutti di mare?

    • Anonyymi

      Teen sinulle hirvikäristystä muussilla.
      Jälkiruuaksi jäätelö autolta laktoositon vaihtoehto.

      • Onpas herkullinen menu!


    • Anonyymi

      Tuollainen pizza kelpaisi vaikka kenelle.

      pyör

    • Anonyymi

      🙈👧😽 kolmisin kaupungissa🍔

      • Vai niin! Minä olen vasn kaksisteen koiran kanssa 😊


    • Anonyymi

      Suosittelen quattro stagioni

      • Sehän oliskin helppoo kun ei tarvi valita vaan on joka makua.


    • Anonyymi

      Hiljainen ilta.
      Pitäs mennä nukkumaan
      hyviä oitä

      pyör

    • Anonyymi

      Tälle päivälle
      Hyvää huomenta

      • Kiitos samoin. Onpa kaunis auringonpaiste. Olis vaan lämmintäkin ☺


    • Anonyymi

      KUKAS pyöreä Heli pizzanaama täällä keski-iän kynnyksellä mökkeilee ?


      Eikös Pekka tullut mukaan?

      • Lopettaisiti tuon arvailyn. Ei nyt vieläkään osunut ikä ja nimet kohdilleen. Suomessa on paljon ihmisiä eikä kaikki ole palstalla ☺


      • Anonyymi

        Hirveän hanakkaa porukka näyttää olevan tekemään tyhjänpäiväisistä trolleista johtopäätöksiä, ei tarvi kun syöttää pari nimeä palstalle, niin toinen tietää varmasti, että kyseessä on naapurin Heli muoniosta ja toinen tietää varmasti, että kyseessä on Heli kiikoisista. Pointti tuntuu olevan siinä, että ehdottomasti on niin, että näitä pöljyyksiä kirjoittelee Heli, eikä esim "Pekka". Esim ko käsiveskarouvanikki, joka tulee ilmeisesti jostain entiseen työkaveriin liittyvästä ikifantasiasta ei ole mitenkään autenttinen, mutta on vissiin niin kiva käydä täällä pöyristymässä naisvihan merkeissä, että sisälukutaito on pelkkä hidaste


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hirveän hanakkaa porukka näyttää olevan tekemään tyhjänpäiväisistä trolleista johtopäätöksiä, ei tarvi kun syöttää pari nimeä palstalle, niin toinen tietää varmasti, että kyseessä on naapurin Heli muoniosta ja toinen tietää varmasti, että kyseessä on Heli kiikoisista. Pointti tuntuu olevan siinä, että ehdottomasti on niin, että näitä pöljyyksiä kirjoittelee Heli, eikä esim "Pekka". Esim ko käsiveskarouvanikki, joka tulee ilmeisesti jostain entiseen työkaveriin liittyvästä ikifantasiasta ei ole mitenkään autenttinen, mutta on vissiin niin kiva käydä täällä pöyristymässä naisvihan merkeissä, että sisälukutaito on pelkkä hidaste

        Jaaha. Kiva avautua anonyyminä? Ja vielä kun tekstin tarkoitus. Autenttinen=aito, alkuperäinen joten en ymmärrä mitä tarkoitat, kun nimimerkkini on rekisteröity. Jo ennen rekisteröintiä aloin käyttää tekstiosan alussa käsilaukkua ja slmälaseja sen vuoksi, että jos hän sattuisi piipahtamaan palstalla niin hän näkisi heti alkuunsa että kirjoitukseni ovat minulta. Silloin hänen ei tarvitsisi lukea niitä kirjoituksia, jotka ovat hänen ympäristönsä ulkopuolelta.

        Mitä pöyristyksisiin ja naisvihaan tulee niin on käsittämätöntä, että kerran päivässä hiljaiseen lounasaikaan tekemäni aloitteet yleensäkään saavat mitään huomiota. Nämä eivät ole tarkoitettu tuttujansa tai vihamiehiänsä/-naisiansa etsiville.

        Eikä varsinkaan sinulle kuulu minun tekemiseni ja ymmärrykseni yhtään tippaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jaaha. Kiva avautua anonyyminä? Ja vielä kun tekstin tarkoitus. Autenttinen=aito, alkuperäinen joten en ymmärrä mitä tarkoitat, kun nimimerkkini on rekisteröity. Jo ennen rekisteröintiä aloin käyttää tekstiosan alussa käsilaukkua ja slmälaseja sen vuoksi, että jos hän sattuisi piipahtamaan palstalla niin hän näkisi heti alkuunsa että kirjoitukseni ovat minulta. Silloin hänen ei tarvitsisi lukea niitä kirjoituksia, jotka ovat hänen ympäristönsä ulkopuolelta.

        Mitä pöyristyksisiin ja naisvihaan tulee niin on käsittämätöntä, että kerran päivässä hiljaiseen lounasaikaan tekemäni aloitteet yleensäkään saavat mitään huomiota. Nämä eivät ole tarkoitettu tuttujansa tai vihamiehiänsä/-naisiansa etsiville.

        Eikä varsinkaan sinulle kuulu minun tekemiseni ja ymmärrykseni yhtään tippaa.

        Aitoriitta= palstalainen joka pyrkii ainoastaan suhteeseen palstalla jonka takia pyrkii vihjeisiin ja tunnisteisiin kaikilla niceillään


        Muut palstalla = suuntaa oikean elämän todelliseen parisuhteeseen eikä heille ole tärkeää siksi tunnisteellisuus ja vihjeet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aitoriitta= palstalainen joka pyrkii ainoastaan suhteeseen palstalla jonka takia pyrkii vihjeisiin ja tunnisteisiin kaikilla niceillään


        Muut palstalla = suuntaa oikean elämän todelliseen parisuhteeseen eikä heille ole tärkeää siksi tunnisteellisuus ja vihjeet

        Mulla ei ole mitään tekemistä aitoriitan kanssa! En tunne, enkä ole!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään tekemistä aitoriitan kanssa! En tunne, enkä ole!

        Onko palstalla oleva suhde jossa kirjoitat rakkaudesta 80 vuotta se mitä haet tositarkoituksella?


        Mikäs siinä. Kukin tyylillään parisuhteitaan harjoittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko palstalla oleva suhde jossa kirjoitat rakkaudesta 80 vuotta se mitä haet tositarkoituksella?


        Mikäs siinä. Kukin tyylillään parisuhteitaan harjoittaa

        Profiilissani lukee vain "Ei!" Sen enempää eivät asiani vieraille ihmisille kuulu. En minäkään näissä kirjoituksissani puutu kenenkään olemisiin!


      • Täytyy olla jotenkin vinksahtanut, jos kuvittelee minun kirjoituksiani parisuhteeksi. Tunnisteita laitan sentakia, etteivät sinunlaisesi kuvittelisi kirjoitukseni olevan itselleen. Voisitko nyt ystävällisesti lopettaa minun haukkumiseni ja kommunikoida ihmisten kanssa jotka tunnet.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Täytyy olla jotenkin vinksahtanut, jos kuvittelee minun kirjoituksiani parisuhteeksi. Tunnisteita laitan sentakia, etteivät sinunlaisesi kuvittelisi kirjoitukseni olevan itselleen. Voisitko nyt ystävällisesti lopettaa minun haukkumiseni ja kommunikoida ihmisten kanssa jotka tunnet.

        Mitäpä jos vain itse menisit palstalta pois vai pitääkö eukkoa läväyttää rupaan niin että et enää kirjoitta koskaan huorailujasi???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos vain itse menisit palstalta pois vai pitääkö eukkoa läväyttää rupaan niin että et enää kirjoitta koskaan huorailujasi???

        Jos ylläpito ei ala poistamaan näitä asiattomia viestejä niin ne menevät poliisille tutkintaan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jos ylläpito ei ala poistamaan näitä asiattomia viestejä niin ne menevät poliisille tutkintaan.

        No kipitäs äkkiä nyt kanteleen ylläpitoon niin kuin kantelet kaikista sellaisten naisten kaipauksista joita et halua täällä kaivattavan. Liian kaunis nainen niin koko teksti lähtee. No niin kipi kipi jo rumilus eukko!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kipitäs äkkiä nyt kanteleen ylläpitoon niin kuin kantelet kaikista sellaisten naisten kaipauksista joita et halua täällä kaivattavan. Liian kaunis nainen niin koko teksti lähtee. No niin kipi kipi jo rumilus eukko!

        Koeta nyt ymmärtää, että minulla ei ole mitään tekemistä muiden naisten kaipauksien kanssa. Ihan sama minulle mitä kirjoittavat kunhan ei tulla minun aloituksiini sättimään aiheettomasti. Haluan vain olla omissa oloissani omien aloituksieni kanssa. Siis aloitusten, jotka on tehty tällä ainoalla rekisteröidyllä nimimerkilläni. Pitääkö se oikein vääntää rautalangasta kun et muuten tajua. Minä ainakin lopetan tämän keskustelun tähän kun et näytä tajuavan vaikka miten selittää.


    • Anonyymi

      Pitsa vaatii runsaasti oregaanoa

      • Mulla on puolenlitran pönikkä suolatonta pizamaustetta. Se on hyvää lämpimissä voileivissäkin.


      • Anonyymi

        No jo oli taas viesti jollekkin. Ikävä ja paha viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo oli taas viesti jollekkin. Ikävä ja paha viesti.

        Jos ihminen on läpeensä paha ja haluaa kaikille pelkästään pahaa on viesti oikeutettu. Hän on pilannut niin monen elämän ettei sitä enää voi hyvittää millään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on läpeensä paha ja haluaa kaikille pelkästään pahaa on viesti oikeutettu. Hän on pilannut niin monen elämän ettei sitä enää voi hyvittää millään.

        Taidat nyt puhua itsestäsi kun hyökkäät tuolla lailla tuntemattoman ihmisen kimppuun. Ainakin minun elämääni sinä pilaat nyt syyttämällä asioista, joita en ole tehnyt. Sinä tulet minun aloitteeseeni aiheetta haukkumaan, mutta et ole nähnyt minun hyökkäävän tai panettelevan sinua missään. Koeta nyt ymmärtää, etten ole mikään multinikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on läpeensä paha ja haluaa kaikille pelkästään pahaa on viesti oikeutettu. Hän on pilannut niin monen elämän ettei sitä enää voi hyvittää millään.

        Taidat nyt puhua itsestäsi kun hyökkäät tuolla lailla tuntemattoman ihmisen kimppuun. Ainakin minun elämääni sinä pilaat nyt syyttämällä asioista, joita en ole tehnyt. Sinä tulet minun aloitteeseeni aiheetta haukkumaan, mutta et ole nähnyt minun hyökkäävän tai panettelevan sinua missään. Koeta nyt ymmärtää, etten ole mikään multinikki.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Taidat nyt puhua itsestäsi kun hyökkäät tuolla lailla tuntemattoman ihmisen kimppuun. Ainakin minun elämääni sinä pilaat nyt syyttämällä asioista, joita en ole tehnyt. Sinä tulet minun aloitteeseeni aiheetta haukkumaan, mutta et ole nähnyt minun hyökkäävän tai panettelevan sinua missään. Koeta nyt ymmärtää, etten ole mikään multinikki.

        Ihan hyvä, että palsta päätti julkaista kirjoitukseni kahteen kertaan, kun jotkut eivät näytä ymmärtävän yhdellä kertaa.


    • Anonyymi

      Ylös tämä

    • Anonyymi

      Höh, miksi nostit tämän?

      • Ei ole minun nostamani! Kommentit on sitä luokkaa etten niitä perhepalstalla haluaisi näkyvän. Outoa piikittelyä romanttisessa aloituksessa vieraalle ihmiselle.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3591
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      263
      2046
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      98
      1435
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1299
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1187
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      1006
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe