Silloin kun kuulet jotain uutta. Jotain mitä et ole ennen kuullut/osannut ajatella. Tiedän miten pääsi saattaa kääntyillä kun kuulet jotain uutta. Tiedän myös miltä silmäsi näyttävät ja miten luomiasi räpsytät kun tapahtuu jotain mitä haluat tapahtuvan tai kun tapahtuu niin kuin olet halunnut tapahtuvan. Jostain syystä tiedän myös sen millainen olet kun olet vähemmän hyvällä tuulella... sinä et kuitenkaan anna itsesi vaipua syvälle kuiluun niin sanotusti vaan se on hyvin rauhallista kun sinulla on huono päivä.
Minä olen päästänyt itseni lukemattomia kertoja syvälle kuiluun.
Tiedän nainen millaine ilme sinulla on
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä teksti on kirjoitettu rakkaudella. Pidät hänestä selkeästi.
- Anonyymi
Kiitos tästä, nyt olen vähän vielä paremmalla tuulella. :)
- Anonyymi
Miksi päästät itsesi kuiluun. Minä en päästä ja siinä suhteessa olen normaali. Olet masentunut mutta et tunnista sitä. HAE apua!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje91176- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666