Terve kaikki taksikuskit,
Olen menossa taksinkuljettajan kokeeseen ja haluaisin tietää vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
1.) voiko taksinkuljettaja kieltäytyä kyydin antamisesta jos matka olisi niin pitkä, että menee ylitöiksi?
2.) maksaako työnantaja osa-aikaiselle työntekijälle työpäivän aikana sattuneet tapaturmat?
3.) miten taksinkuljettajan kuuluu auttaa näkö- ja liikuntavammaisia asiakkaita?
4.) merkitäänkö taksin peseminen työpäivän jälkeen työajaksi?
5.) täytyykö taksinkuljettajan ajaa lyhintä mahdollista reittiä paikasta a paikkaan b?
6.) miten pyörätuoli kiinnitetään taksiin kiinni, kun sille on varattu taksissa paikka, jossa asiakas voi istua matkan ajan tuolissaan?
Taksinkuljettajan koe
6
1972
Vastaukset
- Anonyymi
1-Voi
2-Toiset maksaa toiset ei.
3-Esm taluttaa.
4- Ei
5- Mieluiten.
6- Omilla liinoilla.- Anonyymi
Suurin osa nyymin vastauksista aloittajanyymin kysymyksiin oikein. Ei kuitenkaan kaikki.
Älä mene kokeeseen, äläkä varsinkaan ala ajaa, jos et löydä näihin vastauksia muualta, kuin suomi24-palstalta.
Mene mieluummin jonkun ison välittäjän rengiksi, osallistu heidän koulutuksiinsa, lue heidän opasmateriaalinsa ja anna heidän maksaa ajolupasi. Saat varman työpaikan, ja jos haluat vaihtaa työnantajaa, voit sen tehdä, toki kurssi- ja lupamaksu voidaan periä takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa nyymin vastauksista aloittajanyymin kysymyksiin oikein. Ei kuitenkaan kaikki.
Älä mene kokeeseen, äläkä varsinkaan ala ajaa, jos et löydä näihin vastauksia muualta, kuin suomi24-palstalta.
Mene mieluummin jonkun ison välittäjän rengiksi, osallistu heidän koulutuksiinsa, lue heidän opasmateriaalinsa ja anna heidän maksaa ajolupasi. Saat varman työpaikan, ja jos haluat vaihtaa työnantajaa, voit sen tehdä, toki kurssi- ja lupamaksu voidaan periä takaisin.No kerropas ne oikiat vastaukset.
PS olen varma ettet tiedä,
- Anonyymi
Vammaisten kuljetuksen hoitaa virkavalta!
- Anonyymi
vammaisten kuljetuksen voi osittain maksaa virkavalta, eli valtio, kunta, kela... mutta taksia ajaa yksityisen firman palkkaama yksittäinen ihminen.
- Anonyymi
Kyllä taksarikin voi vammaisia kuljettaa, itse melkein päivittäis ajan noita MPK-ylivuoto kuljetuksia joitten asiakkaat ovat vammaisia/vanhuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181