Kuuluuko matkustelu harrastuksiisi? Kuinka useasti vuodessa kanssasi täytyisi matkustella?
Tykkäätkö matkustella paljon?
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
En kovin paljon matkustele, pelkään laivamatkustelua pitää mennä aina pimeeseen hyttiin matkan ajaksi. Tykkään lentomatkustelusta ja turbulensseistä 1-2/ v.
- Anonyymi
Tykkään matkustelusta ja olen matkustellut kohtalaisen paljon. Nykyään 1 kertaa vuodessa isompi matka ja pienempiä matkoja lisäksi lähialueille.
- Anonyymi
Ei mulla oikein ole halua etsiä jännitystä stressaavista matkoista, joihin uppoaa säästöjäkin monia satoja vain saadakseen matkastressin ja kiireessä juoksentelun.
On sitä aikaisemmin elämässä tullut Ruotsi, Norja, Tanska, Viro ja Turkki käytyä vilkaisemassa, mutta jokainen kerta oon miettinyt että miksi ihmiset maksaa siitä että ensin ne stressaa että kaikki rokotukset ja kaikki tarvittavat paperit on hoidettu kuntoon, matkalaukut pakattu ja sitten sitä että ehtiikö Junaan, laivaan tai lentokoneeseen ja sitten kohteessa hajoillaan kun mikään ei ole niin kuin unelmoi ja matkastressikin purkautuu eripurana.
Kai se on kiva sitten muille leuhkia matkakuvilla tms. tai sitten muut ei stressaa kellon kanssa juoksemista ja ruuhkia.
suomessa tykkään enemmän reissata mutta ei mitään ryysis paikkoja .. enkä oikein tykkää vetää rahaa mihinkään stressin takia kinasteluun kohteessa, mieluummin teen vaikka picnicin takapihalle jossa grillissä paistaa vaahtokarkkeja ja nukkuu vaikka teltassa ja fiilistelee halvalla ilman stressiä.
Lapsuuteni aivan paras matka oli aina telttayö takapihalla siskoni kanssa kaksin. Löi kaikki puuhamaat, Särkänniemet ja ähtärit - Anonyymi
Taidat hyvä mies olla rahan suhteen tarkka. Se kuultaa sinun kirjoituksista. Ei siinä mitään. Itsekin olen aika säästäväinen; en olisi muuten niin paljon matkustanut.
- Anonyymi
Oliko edelliselle vai aloittajalle. Jos ylemmälle niin se olen minä ja olen naisihminen. Mutta tarkka ja säästäväinen rahan suhteen. En pihi mutta katson mihin rahani laitan ja varaudun aina yllätäviin menoihin esim. yhtäkkiseen työttömyyteen, sairastumiseen tai kodinkoneen hajoamiseen.
- Anonyymi
Joo kuuluu. Kerran matkallekahdenkymmenessä vuodessa. Toi matka ei välttämättä ole pitkä matka. Se voi olla vaikka matka elokuvateatteriin.
- Anonyymi
- Anonyymi
Joka ilta, matkustan unimaahan. Millaiseenhan seikkailuun kohta. Vau.
- Anonyymi
En ilman sinua.
- Anonyymi
Ei kuulu. Nuorenpana olen matkustellut, mutta en enää koe siihen tarvetta. Kotimaan matkailu riittää.
- Anonyymi
Suuntaus on jatkossa hitaisiin matkoihin, jolloin matkalla olo on nautinnollista.
Lentäminen vähenee varmasti.
Paluuta vanhoihin aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770