No se on heitteillejättö. Valvotettiin yö ja herätettiin klo 06:00 jotain. Sataa vitun rakeita ja yöllä varmaan pakkasta. No krooh.
Hain vähän juomaa ja hyydyn jonnekki koloon. Gnnnnn.
Tarpeetonta väkivaltaa. Ei mulla ole edes tyhjiä sukkia. On mulla lidli nakkeja nom nom.
En mee soskuu vaikka fb kävi sosku henkilökuntaa. Saan ansiosidonnaista vittu. Jos ei mies työllä elätä itseänsä niin ollaan vittu ilman asuntoa.
Eipä ole paljoa myötätuntoa.
Hrj. Joudun nyt olee 2 päivää kadulla.
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjiä siis ehjiä. Univaje. Gnnnnn.
Miksi viranomaiset ei puutu kun olen rankasti uskonnoton. En kirkollisverollinen. Mikä tekosyynne jos ikinä vapaudun että jouduin vammautumaan.
TARVIS HELPOTUKSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T.HRJ - Anonyymi
En tuu Suomeen ensiviikollakaan. Vasta puolelta kuulta. Muutan varmaan telttaan ja makuupussiin sit. Ansiosidonnaisella. Mut hei "demonit vie mun rahat".
- Anonyymi
Perseestä. Univajeessa lusia jossain. Saisko yöpaikan? Tasotuksia?
T.HRJ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841378EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706