Sori nainen, petyin vähän meihin. Minuun ja sinuun.

Anonyymi

Saatoit myös pettyä minuun. Alussa kaikki näytti hyvältä. Sitten orastava suhteemme hieman laimeni. Syy on varmaan minussa. Tai sitten et ollut valmis mihinkään suhteeseen, flirttailit vain.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot täys nolla, inva, tyhmä ja epäsiisti.

• Anonyymi

Perustele.

• Anonyymi

Aattelin kerrankin katsoo ns tavismiehen ja sivistymättömän, voin sanoo jotta mies on sivistymätön ja itä Helsingistä kotoisin, vaikka jotta ja että ois mikä urheilun suurmies, kyllä sivistys ja käytöstavat voittaa.

• Anonyymi

Kyllä täytyy todeta, että nämä ns. vastaajat ovat täysiä tolloja. Kehuinko liikaa???

• Anonyymi

Mitä tekee n. 60 tavisukolla, exä heittänyt pihalle kun pettänyt, haukkuu exää, persaukinen ja elää jossain 80 luvun suosioissaan, oli omasta mielestä kova naistenmies silloin. Nykyiset panofantasiat hoitaa maksullisilla, sääliksi käy.

• Anonyymi

Sinä olet yhtä tärkeä minulle, kuin roskis. Tarvitsen sinua joka ainut päivä.

• Anonyymi

Olen turhautunut.
      Minulla oli oikeat tunteet.
      En vain flirttaillut.

• Anonyymi

Mutta ei ole enää tunteita?

• Anonyymi

Miksi et tehnyt aloitetta?

• Anonyymi

No, tuskin, näin mitä olet, eikä harmita enää, onneks ei tarvi edes nähdä, asut niiiin kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei ole enää tunteita?

On edelleen. Mihin ne nyt noin vain katoaisi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tuskin, näin mitä olet, eikä harmita enää, onneks ei tarvi edes nähdä, asut niiiin kaukana.

Mitähän sitten mielestäsi olen???

• Anonyymi

Sä flirttailit. Sitten yhtäkkiä et tehnyt enää mitään. Ei ollut enää mitään. Oli vain tyhjää odotusta.

• Anonyymi

Koska ansaitset paremman ku minut.

• Anonyymi

En saa mistään parempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En saa mistään parempaa.

Miksi sä noin sanot?

• Anonyymi

Miks sä sanoit sen aiemman?

• Anonyymi

Voisiko sun omalla käytöksellä olla jotain vaikutusta?

• Anonyymi

Asu mies yksin vaan siellä Alppilassa, satkulla saat bildeä, kaupunki hoitaa hoivan, sitä se sun loppuelämä on, lapsia fanitat ja korostat, eivät edes välittäneet kun vietit kunnallisessa sairaalassa pidemmänkin tovin, eivät vaan käyneet, no, elämä on, oot ihan kiva seuramies, mutta täysin epäluotettava mihinkään parisuhteeseen, yritin uskoa suhun, mutta noi ainaiset päällekkäiset valheet, asuit meillä, silti 24/7treffipalstoilla online, tajuutko ikinä miten noloa se oli mulle.

• Anonyymi

Eiks Alppila ole jossain Oulun seudulla? Muistan, että oli tuttavia opiskelijoita siellä päin.

• Anonyymi

Ethän ole K?

• Anonyymi

En vain flirttaillut. Olin kyllä tosissani ja valmis enempäänkin. Minusta vain tuntui että rupesit pakenemaan. Syytä en tiedä. Tiemme kuitenkin erkanivat toistaiseksi joten ehkä aika auttaa unohtamaan.

• Anonyymi

Minä en aio unohtaa sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en aio unohtaa sinua.

Miksi et aio unohtaa? Voithan kohdata jonkun joka saa sen aikaiseksi huomaamattasi.

• Anonyymi

Petyin vain itseeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      24
      3712
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2712
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2270
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2251
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1739
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1529
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1501
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1231
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1194
    Aihe