Elämä on ollu yhtä kärsimystä ja tulee sitä jatkossakin olemaan. Minkäs teet, jos oot epäonnistuneena syntynyt. En jaksa luetella edesottamuksiani, huumori on jo lopussa. Ollut jo aivan liian kauan!
Jumalan mielen mukainen elämäkin on yhtä kärsimystä. Jumala vaikuttanee sadistilta! Minut olisi voinut luoda ehjempänä. Liian viallisena ja mielipuolena ei tässä elämässä pärjää. Rukouksetkin hukkuvat, kuin tuhnupieru saharaan. Yksinkertaisesti en kykene kiittämään luojaani kaikesta. Etenkään elämästäni. Rakas Jumala, kun minut tänne toit, etkö voisi mua myös ottaa pois. Olen kärsinyt jo ihan riittävästi. Kohta ei riitä enää usko julistettuun evankeliumiin Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä. Uskoni ei riitä kohta enää mihinkään. Siksikin rakas Jumalani, ota minut jo pois!
Jumala vois ottaa mut jo pois!
17
201
Vastaukset
- Anonyymi
Heti aluksi sanon etten ole vellu !
Tekstistä päätellen olet syvästi masentunut ja sitä ei sinun tarvitse hävetä. Suosittelen pikaista hakeutumista terveydenhuollon pariin että saat apua.
Älä ota tätä kehoitustani pahalla, tunnen syvää myötätuntoa sinua kohtaan, Jumalan rakkaus välittyy näinkin.- Anonyymi
Ni sehän on se nyky trendi että psyykelääkkeillä ja mielialalääkkeillä pyritään ratkomaan kaikki ongelmat mutta niillä ei ratkota mitään ongelmia vaan asia on ihan päinvastoin.
Anonyymi kirjoitti:
Ni sehän on se nyky trendi että psyykelääkkeillä ja mielialalääkkeillä pyritään ratkomaan kaikki ongelmat mutta niillä ei ratkota mitään ongelmia vaan asia on ihan päinvastoin.
Psykoterapiasta ei olisi ainakaan haittaa?
- Anonyymi
Olen aiheen aloittaja.
En pääse terapiaan. Syynä on se, että siihen tarvitaan lääkärin B-lausunto.
Sen taas voi saada vain, jos lääkäri sen kirjoittaa. Minulle ei kirjoitettu.
Sen sijaan minulle kirjoitettiin resepti SSRI-lääkkeisiin. Ne eivät ole ennenkään auttaneet, niin miksi auttaisivat nytkään. Näillä lääkkeillä kuitenkin täytyy mennä, kun B-lausuntoa ei saa sitten millään. Pelkillä lääkkeillä. Aivan, kuin ne poistaisivat tämän masennuksen ja ahdistuksen taustalla olevat syyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aiheen aloittaja.
En pääse terapiaan. Syynä on se, että siihen tarvitaan lääkärin B-lausunto.
Sen taas voi saada vain, jos lääkäri sen kirjoittaa. Minulle ei kirjoitettu.
Sen sijaan minulle kirjoitettiin resepti SSRI-lääkkeisiin. Ne eivät ole ennenkään auttaneet, niin miksi auttaisivat nytkään. Näillä lääkkeillä kuitenkin täytyy mennä, kun B-lausuntoa ei saa sitten millään. Pelkillä lääkkeillä. Aivan, kuin ne poistaisivat tämän masennuksen ja ahdistuksen taustalla olevat syyt.Vaihda lääkäriä ja vaikka lainaa rahaa että voit käydä yksityisellä. Kun puhutaan viisasta investoinnista ja viisaasta sijoittamisesta niin omaan terveyteen sijoittaminen kai on ykkösjuttu?
- Anonyymi
Jumalan terve vaan aloittajalle!
Kannattaa kiittää siitä pierusta. Se on Jumalan antama lahja se pieremisen taito.
Oletko ajatellut kaasutehtaan perustamista?
Tänä päivänä on kova sana ajaa kaasuautoilla. Tuhnupierut ovat oikeenkin toimivaa polttoainetta.
Jos sinua ei olisi siunattu, et pystyisi pieremään, vaan nousisit vappupallon tavoin ilmaan ja näin ollen joutuisit eroon Jumalan lapsista. - Anonyymi
Jokaisella ihmisellä on oikeus päättää omasta elämästä ja tarvittaessa päättää se.
- Anonyymi
Nämä törkykommenttien kirjoittajat Hävetkää jos osaatte. Eikö teillä ole minkäänlaista inhimillisyyttä ja myötätuntoa?
- Anonyymi
Olen huomannut ettei ole, oikein jumalattomat ja tunnekylmät ihmiset jotka nauttii toisen kärsimyksistä kylmä hymy ja nauru huulillaan
- Anonyymi
Masennus voi johtua myös fyysisen puolen ongelmista. Esimerkiksi kilpirauhasen vajaa toiminta. Kannattaa mittauttaa verikokeessa kilpirauhasarvot y.m. Googleta kilpirauhasen vajaa toiminta.
- Anonyymi
Voi kun monet muutkin fyysisen puolen ongelmat eiheuttaa masennusta.
Mutta kun tää petollinen ja saatallinen lääketeollisuus on sekottanut lääkäreitten päät LÄÄKEPROFISIO PALKKAUKSELLA. - Anonyymi
Olen aiheen aloittaja.
Minulta ei suostuta ottamaan kilpirauhasarvoja. Lääkärin mielestä se on monesti luulosairautta. Hänen mukaan jo nyt tutkitaan liian monilta niitä arvoja aivan turhaa.
Samoin olen yrittänyt jo aikoja päästä mittauttaa ferriittiarvoja. Sekin kuulemma on hölynpölyä, sanovat lääkärit. He uskovat SSRI:n mahtavaan voimaan ja niitä mielellään määräävät. Voimakkaampaan ahdistukseen lääkärit määräävät ilomielin rauhoittavia. Minullekin niitä on määrätty, vaan en ole suostunut ottamaan.
Vuosien ja jälleen vuosien kokemus SSRI-lääkkeistä on kuitenkin se, että on ihan yhtä tyhjän kanssa näitä napsia. Koko ajan uin vain samoissa vesissä ja painin samojen ongelmien kanssa.
Jos voisin, niin kirjoittaisin itse itselleni lähetteet kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin, sekä kirjoittaisin b-lausunnon terapiaa varten. Työttömänä/sairaslomalla (laakereilla lepääminen) ja SSRI-lääkkeiden popsiminen ei ole järkevää. Pitkässä puussa tässä vain tyhmistyy ja masentuu lisää. Sosiaalinen puoli on kärsityt tässä erittäin paljon. Minusta on tullut erakko, vaikka pohjimmiltaan olen nauttinut ihmisten kanssa olemisesta. Tänä päivänä en vain siihen enää pysty. Minun on hyvin vaikea kertoa tilannettani muille. Varsinkaan, kun ajatuskaan ei luista ja änkytän ihan eri tavalla, kuin ennen. En saa sanottavaani toisin sanoen ulos. Annan näin tyhmän vaikutelman itestäni muille. Siksi olen valinnut olosuhteiden pakosta erakon elämän. Jo kaupassa käynti aiheuttaa nyt suurta tuskaa ja häpeää mulle. Sisäinen toiveeni olisi, että jonain kauniina päivänä saisin entisen elämäni takaisin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aiheen aloittaja.
Minulta ei suostuta ottamaan kilpirauhasarvoja. Lääkärin mielestä se on monesti luulosairautta. Hänen mukaan jo nyt tutkitaan liian monilta niitä arvoja aivan turhaa.
Samoin olen yrittänyt jo aikoja päästä mittauttaa ferriittiarvoja. Sekin kuulemma on hölynpölyä, sanovat lääkärit. He uskovat SSRI:n mahtavaan voimaan ja niitä mielellään määräävät. Voimakkaampaan ahdistukseen lääkärit määräävät ilomielin rauhoittavia. Minullekin niitä on määrätty, vaan en ole suostunut ottamaan.
Vuosien ja jälleen vuosien kokemus SSRI-lääkkeistä on kuitenkin se, että on ihan yhtä tyhjän kanssa näitä napsia. Koko ajan uin vain samoissa vesissä ja painin samojen ongelmien kanssa.
Jos voisin, niin kirjoittaisin itse itselleni lähetteet kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin, sekä kirjoittaisin b-lausunnon terapiaa varten. Työttömänä/sairaslomalla (laakereilla lepääminen) ja SSRI-lääkkeiden popsiminen ei ole järkevää. Pitkässä puussa tässä vain tyhmistyy ja masentuu lisää. Sosiaalinen puoli on kärsityt tässä erittäin paljon. Minusta on tullut erakko, vaikka pohjimmiltaan olen nauttinut ihmisten kanssa olemisesta. Tänä päivänä en vain siihen enää pysty. Minun on hyvin vaikea kertoa tilannettani muille. Varsinkaan, kun ajatuskaan ei luista ja änkytän ihan eri tavalla, kuin ennen. En saa sanottavaani toisin sanoen ulos. Annan näin tyhmän vaikutelman itestäni muille. Siksi olen valinnut olosuhteiden pakosta erakon elämän. Jo kaupassa käynti aiheuttaa nyt suurta tuskaa ja häpeää mulle. Sisäinen toiveeni olisi, että jonain kauniina päivänä saisin entisen elämäni takaisin!Käy yksityisellä puolelta ottaan tutkimuksia jos sitte rahaa on.
Karmeata pilkkaa 😱 Hävetkää!
Vähän vaikea nyt erottaa, onko ongelmasi fyysinen vai hengellinen.
Terveen Kristuksen opin puuttuminen syntinsä tuntevalta voi johtaa rankkoihin seurauksiin.
Jos syntien anteeksiannolle asetetaan pelkän uskon lisäksi ihmisten keksimiä ehtoja, se voi olla vakavasti sairastuttavaa.- Anonyymi
Kannataa kääntyä VL- uskoon. Lähtee samalla kaikki vaivat ja vastukset
Kristonusko ei tunne mitään laisuutta. Jeesus on ainut tie pelastukseen.
- Anonyymi
Hei aloittaja! On yleinen kokemus, että mt-potilaiden fyysisiä sairauksia vähätellään. Kun menet lääkäriin niin vaadi, että myös fyysiset sairaudet tutkitaan, kun olet noin pitkään kokeillut jo SSRI-lääkkeillä. Ja pitää tosiaan VAATIA oikeuksiaan, kysy heiltä "otatteko vastuun, jos minulla onkin vakava fyysinen sairaus".
Parin viikon tai 1 kk:n rautakuurin voi hyvin syödä itsekin, jos hb on alle 145. Se ei vielä tee mitään, paitsi jos rautavarastot on tyhjät niin voi parantaa oloa, kokeile.
Kokeile myös d-vitamiinia. Itse otan 100 mikrogrammaa päivässä kuuriluontoisesti, jo parissa päivässä tuntee kyllä olon paranemisen jos arvot ovat olleet kovin alhaalla. Mutta näin paljon ei kannata jatkuvasti syödä, vaan kuurin jälkeen vain ylläpitoannos joka on noin 20-25 um päivässä.
Jos tabletit ja kapselit eivät imeydy, kannattaa ostaa nestemäisiä valmisteita, sekä rautaa että deetä löytyy.
Hyvää kevättä aloittajalle ja siunausta elämääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820