Kesäaika helpottaa Suzukilla ajoa.

Anonyymi

Kun ei tarvi pimeässä ajella ja pelätä, varsinkin vastaantulijana kun kaksi kiiluvaa silmää tulee vastaan liikkuen puolelta toiselle, se on pelottavaa. Nyt valoisammalla näkee jo kaukaa että kyseessä on Suzuki ja kerkeää ohjata tien sivuun. Ja onhan se itse Suzuki kuskillekin helpotus kun ei tarvi keskiviivaa hakea kun ohjaus heijaa maantiellä.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      taas atkerkki satuilee.

      malta nyt vielä hetkinen odottaa, kohta se pikkukakkonen alkaa. mene vaan siihen ruudun eteen istumaan ja vartomaan. Odotellessa voit niillä pikkuautoilla leikkiä. Iskä tulee sitten ja laittaa telkun päälle kun ohjelma alkaa.

    • Anonyymi

      Avaajalle: Googleta "myötähäpeä"

    • Anonyymi

      Se on just näin. Auton rattia pitää vatkata eestaas jotta suzuki pysyy tiellä. Huonompaa ohjausta ei taida missään muissa autoissa olla. Elikkäs EI JATKOON.

    • Anonyymi

      Eikös Suzukissa ole sellainen kädet väsyvät toiminto? niinkuin monessa autossa on kahvitauon merkki. Kun väsyy liikaa ratin takana kun yrittää pysyä
      maantien reunan ja keskiviivan keskellä niin 50 km välein tietokone alkaa lausumaan monotonisesti, "että pysäytä auto ja mene ulos ja ravistele käsiä 5 minuutin ajan ja jatka sitten matkaa". Myös tietokoneessa vilkkuu kaksi kättä jotka heiluvat voimakkaasti, nimittäin jos kuulo on huono, ainakin näkee varoituksen. Edistyksellistä Suzukilta.

      • Anonyymi

        Heheheheheheheheheeeeee. Niinpä Suzukikuskin kädet vispaavat kun niitä näkee pysähdyspaikoilla. Mitä ilmeisimmin kyseessä on pakollinen jumppa ennen seuraavaa siirtymää eteenpäin. Heheheheheheheheheheeee.


      • Anonyymi

        Ai niitäkö ne ovat? Olen meinannut usein pysähtyä, mutta lopettavat ja kääntävät selkänsä kun saavun kohdalle.


    • Anonyymi

      Montako Suzukia olette nähneet ojassa, palaneina, tai puun ympäri kääriytyneinä? Itse en ainuttakaan. Sen sijaan noita "hyvän" ohjauksen omaavia saksalaisia näkee noissa tilanteissa liki päivittäin! Mistähän sekin johtuu....

    • Anonyymi

      Suzukihan suosittelee käyttämään pikkuteitä joilla on ABC ynnä muita pysähdyspaikkoja moottoriteillä ei ole kovin helppoa pysähtyä jos alkaa kojetaulussa kädet vilkkumaan ja piiputtaa levähdys ja käsien ravistelun merkiksi.

    • Anonyymi

      Kyllä, Suzukin navigaattori on ohjelmoitu käyttämään aina pikkuteitä, aina. Jos navi huomaa että meinaat mennä motarille , alkaa iso punainen STOP varoitus texti vilkkua ja kova ääninen japanin kielinen ääni alkaa huutamaan pysähtymistä. Jos siitä huolimatta ajelet moottotielle, seuravan kerran kun pysähdyt auton ohjelmointi lyö kaikki seis, etkä pääse mihinkään, vain yksi takaovi jätetään lukitsematta jotta pääset pois ja on soitettava Suzukin liikkeeseen ja he hommaavat miehen palauttamaa tehdasasetukset auton hälytysjärjestelmään. Ja näin matka jatkuu, tietysti omistaja maksaa tämän palvelun koska ei totellut navia. Se on noin 200 eurosta jopa 500 euroon , riippuu mihin olet jäänyt plus alv. Suzuki on hyvä ja luotettava auto kun malttaa pysyä mutkaisilla pikkuteillä, missä rattia muutenkin joutuu vispaamaan.

    • Anonyymi

      Melu ja huono ohjaus vaivaavat vitaraa, toivotaan että seuraavaan uuden mallin vitaraan saavat edellä mainitut asiat kuntoon.

    • Anonyymi

      herää taas kysymys miksi jannut täällä kirjoittelevat kun eivät eläissään selvästi ole Suzukilla ajaneet kun on tuollaisia harhaluuloja? Mikä siinä Suzukissa niin valtavasti kiinnostaa kuin naisen pimppu kun koko ajan pyöritään sen ympärillä.

      Kasvakaa jo miehiksi.

    • Anonyymi

      Tämänkin jutun aloittaja on väärässä osiossa. Pitäis kirjoitella tuonne mielenterveysosioon, kun tuntuu vatkaavan ja heittelehtivän useamman kerran päivässä. Joku pakkomielle samasta asiasta aloittaa lähes joka päivä juttu. Sama heppara luulee vitsikäs olevansa, mutta hoitoon pitäisi ohjata, vai heittelehtiikö liikaa.

      • Anonyymi

        Joo, sillä on aivan selvästi väljää päässä, siksi heittelee ja kirjoitukset ovat sen mukaisia.


    • Anonyymi

      Olipa aika nolo trollausyritys. Mulla on normaalia tyhmempi labradori, se joskus keksii näitä samanlaisia.

    • Anonyymi

      En omista suzukia mutta tuskin kukaan ajaa autolla missä on huono ohjaus eli se siitä aiheesta

      • Anonyymi

        Se on just näin. Minäkin AJOIN ENNEN SUZUKILLA mutta huono ohjaus sai vaihtamaan automerkkiä. EI JATKOON SUZUKI.


      • Anonyymi

        Keiden mielestä huono niin vaihtavat ja keiden mielestä ei ole huono eivät vaihda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin. Minäkin AJOIN ENNEN SUZUKILLA mutta huono ohjaus sai vaihtamaan automerkkiä. EI JATKOON SUZUKI.

        Olet siis kokeillut suzukia ja et ollut siihen tytyväinen? Kädet vapisivat odotuksen jännityksestä ja ratti heilui holtittomasti? Auto seilasi kaistan laidasta laitaan.

        Sitten päätit vaihtaa toiseen autoon. Kaupassa näit mainoksen jossa luki TOIOTA. Niin sitten otitkin sen. Murheellinen lopputulos.

        Ainoa arvoitus on se että jaksat kirjoittaaa samansisältöiset viestit uudestaan ja uudestaan. Miksi ihmeessä? Mikä siinä jäi niin kovasti vaivaamaan?


    • Anonyymi

      Nyt poijiilla lääkitys kohdallaan t synnove tätini

      • Anonyymi

        no nyt tuntuu tosiaan vaikuttavan, on kovemmat tropit määrätty niille. Ovat ainakin vähän aikaa hiljaa ja poissa pahanteosta. Tuolla ne istuvat ja tuijottavat ja koettavat silmillään hitsata reikää seinään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä on poika avun tarpeessa. Ihmettelen, että äiti ei huolehdi pojastaan paremmin.

      • Anonyymi

        on, on se säälittävä tapaus. Äitinsäkin on sen hylännyt ja siitä tämä kaikki varmaan johtuukin


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe