omat pienet juhlat ja juhlistaa montaa asiaa samalla kertaa ;) :)
Mehän voitas pitää sellaiset
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin miksei jos se vaan käy sulle??
- Anonyymi
Jahas. Veera vetäs jo Villojen välistä Tutitki suuhunsa. Ohan sillä sentään Nalle-Setä neki kustantamassa, ni ei tarvi sen sentäs Verkko-Sukkia päähän vetästä. ;)
- Anonyymi
Ihan alkuun voisi kaksinkeskinen kevyt viini-iltama olla paikallaan.
- Anonyymi
On taas juopolla suunnitelmat.
- Anonyymi
Jos kaksi ihmistä kumoaa viinipullon puoliksi niin ei siinä nyt varsinaisesti ole mitään juoppouteen liittyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaksi ihmistä kumoaa viinipullon puoliksi niin ei siinä nyt varsinaisesti ole mitään juoppouteen liittyvää.
Aika huonon kuvan annat itsestäsi, kun heti ekaksi olet alkoholilla läträämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika huonon kuvan annat itsestäsi, kun heti ekaksi olet alkoholilla läträämässä.
Ai. Mielestäni taas sinä annat huonon kuvan itsestäsi kun alat nalkuttamaan parista viinilasillisesta. Ei tuollaista nalkkua jaksaisi kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Mielestäni taas sinä annat huonon kuvan itsestäsi kun alat nalkuttamaan parista viinilasillisesta. Ei tuollaista nalkkua jaksaisi kukaan.
Ei suakaan viininryystäjää jaksa katella, jostain muusta sen ilon ja yhteisen olemisen pitää syntyä kuin ryyppäämisestä.
- Anonyymi
Miten niin R.I.P. en ole löytänyt hautaasi vielä en vain ole viitsinyt häiritä vanhempiasi. Meillä oli jotain... etsin niin kauan kun löydän koska olit ihmisenä mahtava ihana persoona rakastan sinua aina. Olimme aina toistemme puolella,kunnioitus ja siks R.I.P. koska kaipaan sua huolella. Sinä päivänä kun löydän sinut kaadan Koskenkorva snapsin haudallesi ja jotain henkilökohtaista. Viimeinen kerta kun näimme muistan aina. Olisin halunnut olla sinulle enemmän tukea jne. Ja sitten sinä lähdit pois...
- Anonyymi
Eiks me sovittu jo niistä ja päiväkin? Vai unohditko jo...
- Anonyymi
Mörri ei tykkää juhlia. Mörri haluaa olla prinsessan viekussa ja puhua omiaan. Sitten hän haluaa kuunnella prinsessan asioita ja murheita.
- Anonyymi
Se ainaki on varmaa, että nähään Hänen kanssaan yhen mun entisen kaverin synttäripäivänä.
Voidaan todellaki juhlia ja vähintäänki tuplasti. :)- Anonyymi
Mä ajattelin laittaa kaverille synttärionnittelut tässä viikon sisään ja kysellä kuulumisia, joko on päässy irti siitä luuserijuoposta hyväksikäyttäjänaisesta:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ajattelin laittaa kaverille synttärionnittelut tässä viikon sisään ja kysellä kuulumisia, joko on päässy irti siitä luuserijuoposta hyväksikäyttäjänaisesta:)
Lottopallojako se kaveris täyttääki? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lottopallojako se kaveris täyttääki? ;)
Olisi se todellinen lottovoitto hänelle, kun niin olisi käynyt, että irti olisi päässyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi se todellinen lottovoitto hänelle, kun niin olisi käynyt, että irti olisi päässyt.
Oletko sinä korppikotkan odottamassa avioeroa ja luulet että narsistinen palsta kiusaaminen tekee sinusta juoppoo parempaa
Ehkä hänen pitäis ottaa joku ihan muu kuin se alkoholisti tai sinun tyyppinen psykopaatti
Ehkäpä joku raitis kiltti itsenäinen nainen jolla ei sataa lasta tehtynä eri ukoille ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä korppikotkan odottamassa avioeroa ja luulet että narsistinen palsta kiusaaminen tekee sinusta juoppoo parempaa
Ehkä hänen pitäis ottaa joku ihan muu kuin se alkoholisti tai sinun tyyppinen psykopaatti
Ehkäpä joku raitis kiltti itsenäinen nainen jolla ei sataa lasta tehtynä eri ukoille ?Kuten kirjoitin olen kaveri, ja huolissaan kaverista edelleen. Toivottavasti pääsisi irti, mulle hän on avautunut koko hommasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kirjoitin olen kaveri, ja huolissaan kaverista edelleen. Toivottavasti pääsisi irti, mulle hän on avautunut koko hommasta.
Psykopaatti kärkyllä haaskalla
Haluat oman pimppis saada täyteen Pippeliä
Miten jaloa kaverilta !
Psykopaatti ei kuulu suhteeseen muita tuhoaan vaan terapiaan vaikka psykot rakastaa ihailua ja seksiä ollen sen perässä ja sen takia alkuun niin mielinkielin. Se loppuu lyhyeen
Ootkos kakaroinu jo? Varmasti olet kun psykopaatit on seksuaalisesti vastuuttomia lukuisten seksikumppanien kanssa
Voi Jussi parka jos sinunlaisen hyeenan lahjaks saa
- Anonyymi
Juu niin voitaisiin. Vaikka toisen löytäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756