Etten ota yhteyttä sinuun? Syynä takaisinveto.
Kai sinä tiedät mies
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko minun oli vetää pois se sieltä ennen aikojaan. Olen jo kolmen lapsen isä.
- Anonyymi
Ihanko oikeesti silleen aikusten oikeesti
- Anonyymi
Äläkä ota. Ja sen minkä kerkesit saada, pidä omana tietonasi.
- Anonyymi
Ihanko oikeesti silleen aikusten oikeest
- Anonyymi
Älkää viitsikö kiusata miestä.
Mies väsynyt rasittanut speliin. - Anonyymi
Heh, heh,... olen vuosien ja -kymmenien aikana huomannut, että suomalaiset naiset ovat saamattomia luusereita. Niistä ei ole koskaan ollut yhteydenottajiksi. Ei voi mies tietenkään tietää, kuka voisi olla kiinnostunut, jos sitä ei koskaan mitenkään ilmennä miehelle. Kai tämän jo lapsikin ymmärtää !!!! Mutta ei... tähän ei kai ilmeisesti koskaan muutosta tule ! Miehet ja naiset polarisoituu yhä enemmän, vuosien mittaan omiin kupliinsa. Ikävä kyllä, tältähän tämä näyttää.
- Anonyymi
Mikä takaisinveto?
- Anonyymi
Kun poistattaa omat kirjoituksensa täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaduttaako vai hävettääkö omat kirjoitukset paskalinjalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaduttaako vai hävettääkö omat kirjoitukset paskalinjalla?
Mietippä sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko mieleen että täällä voi muutkin niitä poistattaa.
- Anonyymi
Postaa vaan lisää Mämmikuvias muualle. Kyllähän ne sieltäkin eteenpäin kulkeutuu. ;)
- Anonyymi
On se kumma kun tänne ilmestyy tällaisia kirjoituksia aina heti sen jälkeen kun tänne tulee yksikin tietynlainen kirjoitus... (joka ei ole ilkeilyä vaan jotain päinvastaista...)
- Anonyymi
Se on hyvä ettet ota yhteyttä. En minäkään ota suhun yhteyttä enään koskaan. hyvää loppuelämää sulle.
- Anonyymi
Miten sä pystyisit hallitsemaan noita tunteitasi paremmin? Milloin menet trollien sekoituksiin mukaan, tai milloin et näe omia tekojasi ja niistä aiheutuvia vaikutuksia. Tai sitten vedät herneen nenään ihan olemattomista. Kannattaa selvittää asiat ihan irl, reilusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä pystyisit hallitsemaan noita tunteitasi paremmin? Milloin menet trollien sekoituksiin mukaan, tai milloin et näe omia tekojasi ja niistä aiheutuvia vaikutuksia. Tai sitten vedät herneen nenään ihan olemattomista. Kannattaa selvittää asiat ihan irl, reilusti.
Sivusta vaan... jotkut tekevät irl selvittämisen aivan täysin turhaksi. Silloin kun noin tekee niin on aivan täysin turhaa odottaa mitään yhteydenottoa saati mitään tunteilua suuntaansa. Ja on myös aivan turha itkeä jos toinen menee muihin naisiin/miehiin.
- Anonyymi
Evvk
- Anonyymi
Tiedän🤔 On ja siihen muitakin syitä🤭
- Anonyymi
Voe Voe teitä ja yhteyttä.
- Anonyymi
Jos mies otttaa yhteyttä, entä onko miehellä numeroa? Paljon jää arvailujen varaan eikä siinä puusta pitkälle pääse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858