Kai sinä tiedät mies

Anonyymi

Etten ota yhteyttä sinuun? Syynä takaisinveto.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakko minun oli vetää pois se sieltä ennen aikojaan. Olen jo kolmen lapsen isä.

• Anonyymi

Ihanko oikeesti silleen aikusten oikeesti

• Anonyymi

Äläkä ota. Ja sen minkä kerkesit saada, pidä omana tietonasi.

• Anonyymi

Ihanko oikeesti silleen aikusten oikeest

• Anonyymi

Älkää viitsikö kiusata miestä.
      Mies väsynyt rasittanut speliin.

• Anonyymi

Heh, heh,... olen vuosien ja -kymmenien aikana huomannut, että suomalaiset naiset ovat saamattomia luusereita. Niistä ei ole koskaan ollut yhteydenottajiksi. Ei voi mies tietenkään tietää, kuka voisi olla kiinnostunut, jos sitä ei koskaan mitenkään ilmennä miehelle. Kai tämän jo lapsikin ymmärtää !!!! Mutta ei... tähän ei kai ilmeisesti koskaan muutosta tule ! Miehet ja naiset polarisoituu yhä enemmän, vuosien mittaan omiin kupliinsa. Ikävä kyllä, tältähän tämä näyttää.

• Anonyymi

Mikä takaisinveto?

• Anonyymi

Kun poistattaa omat kirjoituksensa täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaduttaako vai hävettääkö omat kirjoitukset paskalinjalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaduttaako vai hävettääkö omat kirjoitukset paskalinjalla?

Mietippä sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko mieleen että täällä voi muutkin niitä poistattaa.

• Anonyymi

Postaa vaan lisää Mämmikuvias muualle. Kyllähän ne sieltäkin eteenpäin kulkeutuu. ;)

• Anonyymi

On se kumma kun tänne ilmestyy tällaisia kirjoituksia aina heti sen jälkeen kun tänne tulee yksikin tietynlainen kirjoitus... (joka ei ole ilkeilyä vaan jotain päinvastaista...)

• Anonyymi

Se on hyvä ettet ota yhteyttä. En minäkään ota suhun yhteyttä enään koskaan. hyvää loppuelämää sulle.

• Anonyymi

Miten sä pystyisit hallitsemaan noita tunteitasi paremmin? Milloin menet trollien sekoituksiin mukaan, tai milloin et näe omia tekojasi ja niistä aiheutuvia vaikutuksia. Tai sitten vedät herneen nenään ihan olemattomista. Kannattaa selvittää asiat ihan irl, reilusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä pystyisit hallitsemaan noita tunteitasi paremmin? Milloin menet trollien sekoituksiin mukaan, tai milloin et näe omia tekojasi ja niistä aiheutuvia vaikutuksia. Tai sitten vedät herneen nenään ihan olemattomista. Kannattaa selvittää asiat ihan irl, reilusti.

Sivusta vaan... jotkut tekevät irl selvittämisen aivan täysin turhaksi. Silloin kun noin tekee niin on aivan täysin turhaa odottaa mitään yhteydenottoa saati mitään tunteilua suuntaansa. Ja on myös aivan turha itkeä jos toinen menee muihin naisiin/miehiin.

• Anonyymi

Evvk

• Anonyymi

Tiedän🤔 On ja siihen muitakin syitä🤭

• Anonyymi

Voe Voe teitä ja yhteyttä.

• Anonyymi

Jos mies otttaa yhteyttä, entä onko miehellä numeroa? Paljon jää arvailujen varaan eikä siinä puusta pitkälle pääse

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2461
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      348
      2077
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1922
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1743
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1528
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1062
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1049
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      910
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      895
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      858
    Aihe