Etkö enää halua nähdä?

Anonyymi

Siltä näyttää ...olisi ollut niin paljon puhuttavaa.

49

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhutaan vaan kasvotusten.

• Anonyymi

Se olisi hyvä tehdä.

• Anonyymi

Puhu anonyymille synonyymille.

• Anonyymi

Siltä on näyttänyt, ettet sinä halua nähdä.

• Anonyymi

Kaivattu kaveri, voit aina tulla juttelemaan tänne yli sadan kilsan päähän, olen nyt sopivasti lomalla, joten ota vaan yhteyttä mihin aikaan tahansa.

• Anonyymi

Haluan. Kaikki on vaan tällä hetkellä niin vaikeaa. En ehkä jaksa tätä elämää..enkä halua huolestuttaa, tai rasittaa ongelmilla.

• Anonyymi

Tärkeintä sun on puhua, eikä kätkeä asioita sisääsi, mikäli tuolle tuntuu.

• Anonyymi

Kysyt kaiken jälkeen?

• Anonyymi

Todella oliki paljo puhuttavaa..... Ei kiitos.

• Anonyymi

Kuten tiedät, olen vähän kyttyräselkä. Kamelien masta saat viiksekkään prinssin. Juhli, kun kun aika on.

• Anonyymi

Haluan nähdä sinut ja jutella. Paljon on puhuttavaa. Valitettavasti sinä olet se joka ei halua kohdata minua. Välttelet minua. N->M

• Anonyymi

Mistä tiedät ettei hän haluaisi kohdata sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät ettei hän haluaisi kohdata sinua?

Otin häneen yhteyttä, saamatta koskaan vastausta. Pelkää hiljaisuutta vain. Tuntuu vahvasti, että jokin on vialla? Hän on älykäs ihminen, joka ei jätä vastaamatta. Hän osaa kyllä tarvittaessa myös sanoa ei.

• Anonyymi

Jos kysyisit. Odotan sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kysyisit. Odotan sitä.

Anna tunniste jonka vain minä tiedän.

• Anonyymi

Itse kerroit, ettet voi enää jutella. Oon kunnioittanut sitä. Jos haluut nähä, niin samassa paikassa samaan aikaan kun viimeksikin.

• Anonyymi

Se muistuttaisi minua vain siitä etten ole tarpeeksi hyvä sinulle.

• Anonyymi

Ja molemmat varmasti tiedätte mitä edellinen tarkoittaa, missä ja milloin? Kuulostaa hyvältä, kunhan viimein puhuisitte?

• Anonyymi

Lukemalla säästyy korvat.

• Anonyymi

Jumat mikä kommentti. Parempi vaan anonyyminä ilmaista se tänne.

• Anonyymi

Ei kiinosta. höpäjä ittekses!

• Anonyymi

Tuntuisi pahalta tuollainen jos olisit eräs tuntemani henkilö..., vaikken edes ole aloittaja..
        Mutta jos pitää minua jotenkin negatiivisena ihmisenä..
        Toki voi olla jonkun muunkin kirjoittama.

• Anonyymi

Mutq sull on toi burkha.

• Anonyymi

Ei kinosta ei, jollekkin toiselle normiälyiselle se olisi tullut päivänselväksi jo alunperin, kun pakit annoin, mutta ei sulle. Katkera, tyhmä, vanha pas*a olet, et muuta.

• Anonyymi

Totta ja tiedän olevani, en muuta ole väittänytkään.

T. Ei aloittaja

• Anonyymi

Millaiset pakit annoit? Ehkä hän ei ole sarjadeittailija eikä ymmärrä vihjailuja. Sano se suorasti nii että lapsikin tajuaa

• Anonyymi

S nainen? varattu? Vapaa? Nykytilanne? Liikaa kysymysmerkkejä.

• Anonyymi

Vapaa 😍

• Anonyymi

Kuka s ja mistäpäin ja kuka kaivattunsa...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka s ja mistäpäin ja kuka kaivattunsa...?

yks s vaan keravalta,tuskin sulle.

• Anonyymi

S nainen vapaa. Talvi muualla. Nyt taas kotona. Koti vaan muutti sinne mistä vuosi sitten usein jo haaveilin. Sinne missä salilla kävimme.

• Anonyymi

En kaipaa ketään romanttisella tavalla, enkä kaipaa nuorempaa ihmistä. Liikaa "hölötystä" on yhä ja sitä ei olisi saanut olla ollenkaan. Baariin en ole menossa moneen kuukauteen. Yhä näyttää siltä että yksin olemiseen ei ole tulossa muutosta koskaan.

• Anonyymi

Haluaisin nähdä paljon enemmän ja puhua. Haluaisin hymyillä ja katsoa silmiin, olla lähellä, halia ja pitää hyvänä. Uskallanko, haluaisin uskaltaa.

• Anonyymi

Tietysti uskallat...ehkä hän sitä juuri kaipaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti uskallat...ehkä hän sitä juuri kaipaakin.

jos olet yks s mies niin voisit painua hornantuuttiin, sulle mulla ei ole mitään annettavaa tai edes puhuttavaa. korkeintaan pakolliset huomenet jos vastakkain siellä jossain osutaan. HYI YÖKS Sulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos olet yks s mies niin voisit painua hornantuuttiin, sulle mulla ei ole mitään annettavaa tai edes puhuttavaa. korkeintaan pakolliset huomenet jos vastakkain siellä jossain osutaan. HYI YÖKS Sulle!

olenhan minä yks s mies ja haluan kiittää kun minua muistit viestilläsi. olet ainoa kuka minulle ikinä koskaan on kirjoittanut. iso kiitos sinulle. kirjoitathan vielä toistekkin. lämmollä sinun s.

• Anonyymi

Minä kaipaan S: ää, mut et oo hän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kaipaan S: ää, mut et oo hän?

Mutta entäs minä...olisinko minä juuri hän S ? Tosin veikkaan että minutkin toivotetaan hornantuuttiin...mikä se sitten lieneekään !? Mutta sulle puss...

• Anonyymi

En hänelle ikinä niin sanoisi :)😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hänelle ikinä niin sanoisi :)😘

Kenelle siis et sanoisi pahasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätetäänkö ne pakolliset huomenetkin sanomatta kun päivä pilaantuu muutenkin kun sinut näen.
        -Ässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätetäänkö ne pakolliset huomenetkin sanomatta kun päivä pilaantuu muutenkin kun sinut näen.
        -Ässä

Joskus sulle sanonutkin että tahtosi on lakini...että eihän siinä sitten mitään kun niin haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle siis et sanoisi pahasti?

No mun ihastus S:lle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mun ihastus S:lle :)

Kuka S on sun ihastus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka S on sun ihastus?

Mies, kuusi kirjainta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies, kuusi kirjainta

Samuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samuli

Ei oo

• Anonyymi

Kasvokkain jotain. Ydinpommit ei tule yllätyksinä.

• Anonyymi

Kyllä me vielä tavataan niissä "tavan omaisissa merkeissä", mutta kun kirjoitit, että sinulla on meneillään muuta, niin se vähän muutti suuntaa... Tämä menee luottomiehelleni J''''lle. <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5465
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2326
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1860
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1585
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1513
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1378
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      222
      1008
    Aihe