En halua muuta kuin yhden

Anonyymi

Ja sen yhden löytäminen on todella vaikeaa. Miksi se on näin :( hyvin hyvin hyvin harvoin tulee sellainen vastaan jonka kohdalla ajattelee että tämä voisi toimia pitkään... ja silloin kun se tulee niin siinäkin sitten tapahtuu jotain minkä takia koko juttu kaatuu. Ehkä kait sitten niitä muutamaa harvaa mitä on historian aikana kohdannut ei ollut tarkoitettu.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä pitää uskaltaa kasvaa ja hioutua suhteessaan oman itsensä kanssa, jotta parisuhde kestää ne myrskyt ja mylläkät. Toista samanlaista ei tässä maailmassa ole.

• Anonyymi

No ei ne ihmiset niin uniikkeja ole. Huomaa siitäkin, miten tietyt ärsytyksenaiheet on samoja laajalle joukolle. Hammastahnatuubin puristaminen nyt kliseisimpänä mielessä.

Mutta silti se vaan on niin, että jotkut iskee ja jotkut ei.

• Anonyymi

Sinulle sama kuin tuolle aikaisemmalle... selventäisitkö? Kerro ihmeessä miten minun pitäisi hioutua... aloituksestahan selkeästi kävi ilmi että minussa on kaikki vika? Eikö niin? Ja minun yksin pitäisi hioutua? Eikä vain kohdata sopivaa?

• Anonyymi

Valo on merkki. Puolivalo on aiheellista huomata. Varoituksia ei esiinny liikaa.

• Anonyymi

Voisitko selventää?

• Anonyymi

Näin se menee monella muullakin. Valot sammuu, ja saapuu oikea yö.

• Anonyymi

Ei sitten kun tähdet sammutat taivaalta saapuu oikea YÖ _D

• Anonyymi

Joo, niin minäkin. Tosin löysin jo, mutta jokin meni pieleen. Ei meistä kukaan täydellinen ole, kaukana siitä. Ikävä vieläkin, vaikka yli vuosi on jo vierähtänyt.

• Anonyymi

Tilanteen voi vielä korjata jos molemmat niin haluavat. Ikävä minullakin on.

• Anonyymi

Meidän välillä ei taida enää voida. Se loppui nyt tähän pisteeseen. Toivottavasti oli sen arvoista.

• Anonyymi

Useinmiten ihminen haluaa yhden, ainakin Suomessa.
      Se kestääkö se yksi liitto / suhde sen yhden kanssa, on aina arpapeliä.

• Anonyymi

Eihän sinun aloittaja pidä hakea sitä yhtä VAAN sitä PUOLIKASTA, josta tulee YKSI.
      Kun tämän oivallat, löydät mitä etsit.

• Anonyymi

Hyvillä kohtaamisilla on aina joku hyvä tarkoitus, vaikka se ei ole aina se, mitä sillä hetkellä ja pitkään myöhemminkään olisi eniten maailmassa halunnut.

Joskus voi olla jälkikäteen helpottunut, ettei ollutkaan koskaan yhtään mitään eikä ainakaan satuttanut itseään turhan takia. 😊

• Anonyymi

Mäkin olen aina halunnut vain yhden. Mutta mieluummin nolla kuin yksi, joka taas haluaa kymmenen tipua oksalla.

• Anonyymi

Aina haetaan sitä täydellisen sopivaa. Eikä edes yritetä vähempää. Onko ihme ettei löydy. Vaatimukset sinne ja tänne varpaidenkin pitäs kipristyä pelkästä läsnäolosta, juupajuuh, sillä on näppy nenänpäässä ja vittumainen luonnekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2048
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      306
      1749
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1203
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1071
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1017
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      966
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      957
    Aihe