Huomenna ilmeisesti on torijuhlat, onko esiintyjistä mitään tietoa. Suvi nyt kai kumminkin ja poju, onko muistavihiä. Laittakaa kuoharit kylmään. Onko muuten lippikset jo myynnissä.
Torijuhlat
6
852
Vastaukset
- Anonyymi
Juhlien arvokkuutta ja iloa lisää vielä, kun Atte Ohtamaa siirtyy NHL:n kaukaloihin. Hieno päätös keväälle, kun päästään siitä turhakkeesta. Tosin NHL joutuu pettymään, täysin väärä hankinta.
- Anonyymi
Kärpät näköjään häviää tämän seiskapelin joten mitään juhlia ei tule. Toinen erä näytti suunnan.
- Anonyymi
Joko on juhlat valmiina? Hehee!!! HPK on mestari!!!
- Anonyymi
Juhlat on Hämeenlinnassa. Hienoa että joku muukin seura välillä voittaa. Ja vielä pelaamalla ei kahvaamalla.
- Anonyymi
Ilmeisesti juhlat on Hämeenlinnassa.
- Anonyymi
Aivan sama kuka voittaa tämmösessä taantuvassa lajissa, jota lähinnä keski-ikäiset seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203795Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5783303- 1001991
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221504Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501406Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404- 1141240
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 901129