Hyvä päivä...
Mä vaan löhöön...
Täytyy laittaa vauhtii ahteriin....
...................RAKKAANI................❤
HUOMENTA☀
KUN KATSOIT MUA.....
..........TIESIN.....❤❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗🤗
Tahtoisin niin viettää päivän kanssasi....uih....
T:Mimosankukka....
RAKKAANI.SINÄ...
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Sinä joka laitoit musat..
Tunnet munt...
Aivan ihanat...uih....🤗☀👍😂T:Mimosa
- Anonyymi
Kiva kappale oli. The Platters. Täytyy sanoa, että tökkii tämä siivoaminen tänään mutta yhden jutun kävin jo tekemässä. Lisää pitää vielä tehdä.
Oikeastaan minulla on aika leppoisa olo. Mies on jossakin treeneissä kuten aina.
Sinä olet se ystävä sittenkin, jota olen hakenut. Minulla on ystävä. Jippii😁- Anonyymi
Mitä mieltä miehesi on tänne kirjoitteluistasi ja jos hän ei tiedä niin miten luulisit hänen suhtautuvan?
- Anonyymi
Ei hän tykkää mutta mitä voin tehdä. Pitäisikö lopettaa kokonaan mutta pelkään sinun puolestasi. Sano sinä?
Jos voisin luottaa siihen, että sinä pärjäät, voisin lopettaakin...
Haluan olla hänen kanssaan. Siitä ei ole kyse.- Anonyymi
Jos olet aitoriitta niin luulen että kelle ikinä viestisi ovatkaan vain ahdistuu tuollaisesta etkä auta millään tavalla. Kiusaamiselta tuo minusta enemmänkin näyttää.
- Anonyymi
Anteeksi siis auttamisyrityksestäni. Jätän sinut mielelläni rauhaan. Ai sinäkö et ole prinsessa.
En osaa auttaa sinua ja minulla on omiakin ongelmia. Minulla ei ole sosiaalista taitoa.
Vaarannan kuitenkin oman suhteeni tässä koko ajan. Oletpa kiittämätön. Nyt kyllä lopetan ja heti. Se on adios ja goodbye. Et todellakaan tarvi minua. Pärjää sitten yksinäsi senkin cowboy! - Anonyymi
En jaksa enää tätä. Minulla menee jo oma suhde ihan sivuraiteelle. Minulla ei ole terapeutin pätevyyttä.
Minulla on jo mennyt vuosia tässä. Samalla minun oma suhteeni surkastuu ja loppuu ehkä kokonaan. Sitäkö haluat?
Uskon, että sinua on moni yrittänyt auttaa mutta sinua on vaikea auttaa. Olet niin jääräpäinen ja odotat jotakin ulkopuolista ratkaisua. Sinussa itsessäsi on vastaukset kaikkeen mutta on mukava lillua itsesäälissä. Sen minäkin tiedän. Siinä voi lillua monta elämätöntä vuotta.
Vaadit minulta sellaista ystävyyttä, jota en ole halukas antamaan, en oman elämän kustannuksella. Minä haluan elää omaa elämääni enkä halua kuolla.
Autoit minua aiemmin. Sen kyllä muistan mutta vaadit jo liikaa. Minulla ei ole enää voimavaroja niin monta tukea. Sen flunssanikin jo kertovat.
Pyydän, hae apua. Ymmärrä, että sinun elämäsi näyttää ulkopuolisesta jo oudolta. Se ei ole normaalin ihmisen elämää. Sinun täytyy hakea apua! Pyydän- Anonyymi
Ihme juttu tama keskustelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme juttu tama keskustelu
Kirjoittajat aika pihalla. Auttamassa jotakin kämästä naisena esiintyvää miestrollaajaa. Kai sellainen sairas onkin. No, ihan sama.
- Anonyymi
Rauhoituin kun vähän imuroin😁 Huomaatko, että välitän sinusta ja TIEDÄN että sinä autoit minua aikaisemmin, kun minulla oli täysin suunta hukassa.
Olen ikuisesti kiitollinen siitä.
Mieti näitä kirjoituksiani kuitenkin. Mielestäni olet päästänyt itsesi huonoon tilaan ja sinun täytyy löytää sieltä ulostie. Yksi asia kerrallaan muutat tilannetta.
Teethän sen...- Anonyymi
Jos olisit jostakin oikeasti huolestunut, niin auttaisit kyllä oikeassa elämässä etkä kirjoittaisi päättömiä palstalla. Vaikka kaikkihan sen toki tietää että olet pelkkä trolli.
- Anonyymi
Minä autan sinua mutta ehkä jollakin muulla tavalla. Sinä autoit minua, kun minulla oli hyvin vaikeaa. Nytkin tulee tippa silmään, kun sitä muistelen. Sinulla itselläsikään ei tainnut olla silloin helppoa.
- Anonyymi
Olen ollut soppailemassa...
Vähän väsy tuli...
Citarikin tylsä paikka....
Se toinen paikka olis ollut paree...
Mut nyt näin..alan herkuttelee...
Tuli kummallinen ketju....
Ei yhtään RAKKAUTTA...
MINÄ SE VAAN RAKASTAN❤❤❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗🤗T:Mimosa- Anonyymi
Mikä toinen paikka olisi ollut parempi?
- Anonyymi
Se on toinen juttu se...👍☀❤🤗T:Mimosa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa712609Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251078Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78984