Hyvä päivä...
Mä vaan löhöön...
Täytyy laittaa vauhtii ahteriin....
...................RAKKAANI................❤
HUOMENTA☀
KUN KATSOIT MUA.....
..........TIESIN.....❤❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗🤗
Tahtoisin niin viettää päivän kanssasi....uih....
T:Mimosankukka....
RAKKAANI.SINÄ...
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Sinä joka laitoit musat..
Tunnet munt...
Aivan ihanat...uih....🤗☀👍😂T:Mimosa
- Anonyymi
Kiva kappale oli. The Platters. Täytyy sanoa, että tökkii tämä siivoaminen tänään mutta yhden jutun kävin jo tekemässä. Lisää pitää vielä tehdä.
Oikeastaan minulla on aika leppoisa olo. Mies on jossakin treeneissä kuten aina.
Sinä olet se ystävä sittenkin, jota olen hakenut. Minulla on ystävä. Jippii😁- Anonyymi
Mitä mieltä miehesi on tänne kirjoitteluistasi ja jos hän ei tiedä niin miten luulisit hänen suhtautuvan?
- Anonyymi
Ei hän tykkää mutta mitä voin tehdä. Pitäisikö lopettaa kokonaan mutta pelkään sinun puolestasi. Sano sinä?
Jos voisin luottaa siihen, että sinä pärjäät, voisin lopettaakin...
Haluan olla hänen kanssaan. Siitä ei ole kyse.- Anonyymi
Jos olet aitoriitta niin luulen että kelle ikinä viestisi ovatkaan vain ahdistuu tuollaisesta etkä auta millään tavalla. Kiusaamiselta tuo minusta enemmänkin näyttää.
- Anonyymi
Anteeksi siis auttamisyrityksestäni. Jätän sinut mielelläni rauhaan. Ai sinäkö et ole prinsessa.
En osaa auttaa sinua ja minulla on omiakin ongelmia. Minulla ei ole sosiaalista taitoa.
Vaarannan kuitenkin oman suhteeni tässä koko ajan. Oletpa kiittämätön. Nyt kyllä lopetan ja heti. Se on adios ja goodbye. Et todellakaan tarvi minua. Pärjää sitten yksinäsi senkin cowboy! - Anonyymi
En jaksa enää tätä. Minulla menee jo oma suhde ihan sivuraiteelle. Minulla ei ole terapeutin pätevyyttä.
Minulla on jo mennyt vuosia tässä. Samalla minun oma suhteeni surkastuu ja loppuu ehkä kokonaan. Sitäkö haluat?
Uskon, että sinua on moni yrittänyt auttaa mutta sinua on vaikea auttaa. Olet niin jääräpäinen ja odotat jotakin ulkopuolista ratkaisua. Sinussa itsessäsi on vastaukset kaikkeen mutta on mukava lillua itsesäälissä. Sen minäkin tiedän. Siinä voi lillua monta elämätöntä vuotta.
Vaadit minulta sellaista ystävyyttä, jota en ole halukas antamaan, en oman elämän kustannuksella. Minä haluan elää omaa elämääni enkä halua kuolla.
Autoit minua aiemmin. Sen kyllä muistan mutta vaadit jo liikaa. Minulla ei ole enää voimavaroja niin monta tukea. Sen flunssanikin jo kertovat.
Pyydän, hae apua. Ymmärrä, että sinun elämäsi näyttää ulkopuolisesta jo oudolta. Se ei ole normaalin ihmisen elämää. Sinun täytyy hakea apua! Pyydän- Anonyymi
Ihme juttu tama keskustelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme juttu tama keskustelu
Kirjoittajat aika pihalla. Auttamassa jotakin kämästä naisena esiintyvää miestrollaajaa. Kai sellainen sairas onkin. No, ihan sama.
- Anonyymi
Rauhoituin kun vähän imuroin😁 Huomaatko, että välitän sinusta ja TIEDÄN että sinä autoit minua aikaisemmin, kun minulla oli täysin suunta hukassa.
Olen ikuisesti kiitollinen siitä.
Mieti näitä kirjoituksiani kuitenkin. Mielestäni olet päästänyt itsesi huonoon tilaan ja sinun täytyy löytää sieltä ulostie. Yksi asia kerrallaan muutat tilannetta.
Teethän sen...- Anonyymi
Jos olisit jostakin oikeasti huolestunut, niin auttaisit kyllä oikeassa elämässä etkä kirjoittaisi päättömiä palstalla. Vaikka kaikkihan sen toki tietää että olet pelkkä trolli.
- Anonyymi
Minä autan sinua mutta ehkä jollakin muulla tavalla. Sinä autoit minua, kun minulla oli hyvin vaikeaa. Nytkin tulee tippa silmään, kun sitä muistelen. Sinulla itselläsikään ei tainnut olla silloin helppoa.
- Anonyymi
Olen ollut soppailemassa...
Vähän väsy tuli...
Citarikin tylsä paikka....
Se toinen paikka olis ollut paree...
Mut nyt näin..alan herkuttelee...
Tuli kummallinen ketju....
Ei yhtään RAKKAUTTA...
MINÄ SE VAAN RAKASTAN❤❤❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗🤗T:Mimosa- Anonyymi
Mikä toinen paikka olisi ollut parempi?
- Anonyymi
Se on toinen juttu se...👍☀❤🤗T:Mimosa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021