Huolimatta unisesta maahantuojasta suzukin voittoputki jatkuu. Ensirekisteröinnit ovat kasvussa mikä kertoo sen että ihmiset luottavat suzukin laatuun. Ohjauskin on aivan tämänpäivän parhaimmistoa ja legendaarinen kestävyys on iskostunut suomalaisiin. Hyvä suzuki!
Suzukin voittoputki jatkuu
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
Nelivetosena oiva värkki jos märkää lunta tulee koko kesän syksyyn asti?
- Anonyymi
Maaseudun ihmiset ovat vissiin heränneet ostamaa neliveto Suzukia, sinne se sopiikin, mutakaisille teille.
- Anonyymi
Näppärä myös kaupungissa eikä talvella aurausvallit pysäytä menoa ja kesällä mökkitien liejut ei hetkauta Suzuki kuskia.traileri nousee vedestä ilma pyristelyä .jja viatkaäan ei vaivaa Suzukia,kohtuu pieni ruokainen nelikoksi.huollot edullisia ja listaa vois jatkaa, mutta eiköhän mömmön syöjät ja vemppaajat jo tästäkin saa tarpeeksi tuulta purjeisiinsa t.synnove täti
- Anonyymi
Vm 17 ässä alla ei mitään vikoja on se vaan hyvä
- Anonyymi
joo, ei näistä kannata huudella, eihän maahantuojakaan näe tarpeelliseksi edes mainostaa Vitaraa ja kaupaksi käy ilmankin. Hyvää ei tarvitse kehuskella.
- Anonyymi
Ihan kelpo pirssi hintaisekseen hilavitkuttimiakin on ihan tarpeeksi ja ne vielä toimiikin, ei mulla muuta
- Anonyymi
Olin mukana kun kaveri teki kaupat uudesta Vitarasta. Ajoin koeajolenkllä osan matkaa ja yllättävän hyvä ajettava tuossa hintaluokassa. 1.0 turbo tuntui aivan riittävän tehokkaalta. Kulkee kevyemmin kuin vanha 1.6.
Varusteina kaista-avustin ja kuolleen kulman varoitus uutta.
Voisin ostaa itsekkin Vitara, mutta kun on itellä alla vähän kalliimpi auto, on sitä vaikea saada vaihdettua halvempaan. Ehkä sitten 5 vuoden kuluttua. - Anonyymi
Joo hyvin on pelittäny Vitara mullakin liki 3 vuotta RaPe
- Anonyymi
Vm 17 vitara automaatti laatikolla ollut vaivaton ja viaton pirssi kohta ekalle leimalle kevyin mielin kuuluvat olevavan katsastus tilastojen parhaimmistoa,en vielä suunnitele vaihtoa oottelen josko tulee vähän isommalla peräkontilla varustettua mallia on vähän ahdas kahdelle isolle koiralle
- Anonyymi
Vitara on ihan ok maalla, taajamissa ja kaupungeissa mutta ei maanteillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882