Miksi teette uskosta filosofiaa??
Eikö se ole vaaraksi kaidantienkulkijoille uskon elämää ajatellen. Uskohan ei perustu järkeen??
Eikä kristinusko järkiperäisiin letkautuksiin. Vaan puhtaaseen ja elävään uskoon.
Onko siis mielestänne oikein tehdä uskosta filosofiaa ja turmella Jumalan työ ihmisessä, joka on uskon sytyttäjä??
-rip
USKOSTA FILOSOFIAA??
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kristinuskossa on tämä omituinen piirre, mitä muissa ei ole: pitää järjelle heittää hyvästit ja sokeasti uskoa. Tämä ei ole kehitystä vaan taantumista.
- Anonyymi
Asia on täysin päinvastoin, mieti sitä !
miten kukaan voi olal noin pöljä että kuvittelee Kaikkivaltiaan Jumalan olevan taantumuksellinen !
mutta jos pidät nykyistä homokulttuuria ja kaikkea mahdollista ihmisten sikailua edistyksenä, sitten ei meillä ole puhuttavaa! - Anonyymi
Kirjoitit lestalaisen näkemyksesi, mikä ei mitenkään kumonnut sitä, että pitää sokeasti uskoa mitä Sinulle kerrotaan saarnaajien toimesta. Omaa järkeä si saa käyttää.. Keksit homokulttuurit ja sikailut itse. Niistä ei ollut lainkaan kysymys.
Esikoislestadiolaisilla eikä Esikoisilla kummallakaan ei ole taivaan valtakunnan avaimia. Esikoiset ovat lähteneet eheytymisen tielle, mutta miten heillekin käy jää nähtäväksi. - Anonyymi
ALOITTAJA PUUTTU PELIIN.
NIIKU JOS SILLAI SAARNAMIES PUHUU FILOSOFIAA, MITEN SE LIITTYY USKOON?
USKOHAN EI LIITY FILOSOFIAAN?
JOS JOKU SIIS USKOO FILOSOFISIA PUHEITA, SE ON ERI ASIA KUIN USKON ASIA.
SAA USKOA FILOSOFEJA MUTTA EI SEKOITETA ASIOITA JA....... USKOA, JA USKOMISTA JOHONKIN JOSTAKIN SYYSTÄ,.. KOSKA SAARNAAJA SANOI TMS...
USKO OK PUHDASTA, EIKÄ SIIHEN LIITY MITKÄÄN SAARNAAJIEN JA PALJASJALKAMUNKKIEN SANOMISET.
EI SIIS TEHDÄ JUMALAN ANTAMASTA USKOSTA JÄRKIPERÄISTÄ FILOSOFIAA KIITOS!! EIHÄN?? - Anonyymi
NIIN KUIN VELI SANOI, MINUSTA TULI USKOVAINEN KUIN TEIN PARANNUSTA.
ELÄVÄN USKON FILOSOFIA.
MUTTA JUMALAN SANA KEHOITTAA FILOSOFISIA PUHEITA VAROMAAN.
ETTÄ MIKSI TEETTE USKOSTA FILOSOFIAA?? - Anonyymi
ETSIMÄLLÄ RATKAISUJA JUMALAN SANAAN JA TUTKIMALLA JUMALAN SALAISUUKSIA TEETTE KOKO KRISTINUSKOSTA YHTÄ FILOSOFISIAA??? MIKSI??
ETTÄ NIIN JA NIIN SE TAPAHTUI JA SIITÄ SEURASI SELLAISTA... JA MISTÄ SE JOHTUU...,NIIN SE JOHTUU SIITÄ JA SIITTÄ...
ONKO EHKÄ VAIKEATA USKOA JUMALAN LUOMISTYÖHÖN??? - Anonyymi
PAAVIN HENKI SANON MINÄ, EPÄUSKO JUMALAA KOHTAA, JÄRKIPERÄISET SELITYKSET JA KAAVAT KRISTINUSKOSTA, KUINKA TULET USKOON JA KUINKA VAELLAT KRISTITTYNÄ KAIDALLA TIELLÄ NIIN ETTÄ PÄÄSET TAIVAASEEN.
HIENOA FILOSOFIAA, TOIVOTTAVASTI JUMALA ANTAA TEIDÄN JUMALANNE ANTAA TEUDÄN EPÄUSKONNE ANTEEKSI... - Anonyymi
MISSÄÄ VIETÄT PAAVIN LAAPSIII, KERRAAAN IIKUISUUTESIIIII.... DAAADAADAADADAADAADAAAA
- Anonyymi
Itsehän en ole kristitty, mukava vain todistaa kuinka tyhmiä olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän en ole kristitty, mukava vain todistaa kuinka tyhmiä olette.
Tästä on hyvä aloittaa rakentava keskustelu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit lestalaisen näkemyksesi, mikä ei mitenkään kumonnut sitä, että pitää sokeasti uskoa mitä Sinulle kerrotaan saarnaajien toimesta. Omaa järkeä si saa käyttää.. Keksit homokulttuurit ja sikailut itse. Niistä ei ollut lainkaan kysymys.
Esikoislestadiolaisilla eikä Esikoisilla kummallakaan ei ole taivaan valtakunnan avaimia. Esikoiset ovat lähteneet eheytymisen tielle, mutta miten heillekin käy jää nähtäväksi.no en ole ikinä ollut lestalainen millään tasolla, mieti nyt sitä aluksi.
kukaan saarnaaja ei ole minulle sanellut mitään, siinä lisää funteerausta sinulle.
Kristinuskossa uskotaan faktoihin. Tuhansien todistajien silminnäkijätodistuksiin. Mitään ei uskota sokeasti ja ihmisiin uskominen pelastuksen asiassa on kokonaan kielletty.
Me jotka olemme Kristusta seuranneet olemne tulleet Jumalan käsittämättömän ihanista siunauksista osallisiksi jo tässä ajassa. Onnelliset kodit ihanat lapset ei päihteitä ei avioeroja. En ikinä vaihtaisi jumalattoman elämään tätä onnea. :)
Kiitämme Jeesusta päivin ja öin. Hallelujaa kiitos jeesus!- Anonyymi
Kyllä tähän on sanottava aamen asia on juurikin noin !
vaikka vaito ei "maahanpolkijaa" aamennakkaan! - Anonyymi
Jeesuksesta puuttuvat kaikki silminnäkijätodisteet. Evankeliumit on kirjoitettu vuosikymmeniä mahdollisen Jeesuksen jälkeen, kaikki ”todisteet” hänestä ovat kuulopuheita ja kirjoittajien mielikuvituksen tuotteita.
Uskotte käytännössä satuihin.
Eräs kirjoittajistamme on tosiaan toistuvasti ilmaissut inhoavansa heitä, jotka syövät sovintouhrimme Jeesuksen Kristuksen lihaa ja juovat hänen vertansa pelastuksekseen ja ovat näin elävässä yhteydessä Kristukseen. Kammotavampaa todistusta ihminen ei voi itsestään kirjoittaa!!! 🤢
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770