Olen 26v. nainen ja haaveilen vanhemmasta miesporukasta naimassa mua. Mieluiten 45 vuotiaita miehiä. Saa olla varattukin.
Minulla myös fantasia vanhemmista miehistä..
8
248
Vastaukset
Hei olen 51v mies haluaa kokeilla kivoja juttuja ole terve käytös hyvä 180/82 hyvä kuntoinen
- Anonyymi
Oikea kommentti tuollaiselle!
HYVÄ!
Todella keväällä on kaikki mielisairaudet kärjistyvät:) "Anonyymin"/Kutsun ainakin...Suosittelisin psykiatrista hoitoa.Ei normaali ihminen jaksa vuosiin "metsästää" netissä.Voisi löytyy parempaa tekemistä kuin etukäteen tuhoon tuomittu yritys estää ihmisten vaistoja ja haluja.Ja leikkiä Jumalaa..TURHAAN...
- Anonyymi
Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseeseen.. Lisää ilmiantoja kehiin ja löylykauhaa perseeseen näille tippuri tiinoille muille sonneille.. Oikea meininki
Kiinnostus heräsi. Mistä päin oletkaan?
Tämä täyttyy roskapostista, mutta olisin oikeasti kiinnostunut...
Nuoret naiset saavat mut kuumaksi.
- Anonyymi
Meitä olis 4 hengen porukka menossa "lintuja bongaamaan" ja sä olisit ehkä sopiva teeri meille:)
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181193
- 55752
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39566- 71523
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49520Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48512- 32510
- 42485
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25477