Täällä yksi. Kuvittelin aiemmin, et kiinnostuisin vain itseäni vanhemmista miehistä mutta sitten törmäsin erääseen kiehtovaan tapaukseen, joka ei ole suostunut lähtemään mielestäni pois monista yrityksistä huolimatta. Epätoivoinen minä? No tässä tapauksessa kyllä.
Kuinka moni nainen kaipaa nuorempaa miestä?
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sielunkumppaniaan voi koskaan unohtaa täysin. Erästä vanhempaa naista kaipaava yksinäinen sielu.
- Anonyymi
Pakko se myöntää että hän mies nuorempi tehnyt lähtömättömän vaikutuksen eikä siinä auta aika tai muukaan kun jo vie...
N-M - Anonyymi
Juhan kaipaaja on todella epätoivoinen, se on täällä tullut huomattua.
- Anonyymi
Sinä se kuvittelet kaiken täällä koskevan Juhaa tavalla tai toisella. Olisko sun aika ottaa tauko täältä palstalta? Ja kenties unohtaa se Juha myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se kuvittelet kaiken täällä koskevan Juhaa tavalla tai toisella. Olisko sun aika ottaa tauko täältä palstalta? Ja kenties unohtaa se Juha myös?
Itsekö sitten tänne kirjoittelee toistuvasti ja kaipailee nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekö sitten tänne kirjoittelee toistuvasti ja kaipailee nimellä?
Taitaa olla eri juhat. eks taida olla samaa ikää yks juha ja sen muija. Se eukko joka sitä vanhaa ukkoo kaipaa taitaa olla sellainen audreu hedburnin ikäkautta.
- Anonyymi
Mä kaipaan nuorempaa miestä.
- Anonyymi
Huomaisit vähän enemmän😎
- Anonyymi
Liinastiina
- Anonyymi
Hyvä arvaus, mutta en kirjoittanut tähän ketjuun. Tai mihinkään muuhunkaan pitkiin aikoihin.
- Anonyymi
Mansikki moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mansikki moi
Voi ku kiva 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä arvaus, mutta en kirjoittanut tähän ketjuun. Tai mihinkään muuhunkaan pitkiin aikoihin.
Mitä kuuluu Mansikki?
- Anonyymi
Joo, arvoitukseksi jäi mies. Velipoika/kaveri, jotain samankaltaisuuksia meissä oli. Jos ei vuosien aikana tutustu niin siihen on syynsä, realisti kun olen se syy on torjunta ja arvostuksen puute. Hyvästit on jätetty ja toivotin vilpittömästi onnea uuteen elämään. Aika vereslihalla vielä oon, toivon vielä kuulumisia tulevaisuudessa mutta en odota sitä..
Dollyn sanoin
https://youtu.be/aDqqm_gTPjc - Anonyymi
Minä en kaipaa. Romanttisessa mielessä kiinnostun vain omanikäisistä.
En voisi kuvitellakaan ihastuvani johonkin lapselliseen teiniin, vaikka nämä miten antaisi signaalia. Hävettää tuollaisten raukkojen puolesta. :/- Anonyymi
Jatkan vielä..
usein juuri noi teinit tuntuu ihastuvan minuun ja käytös on sitten sen mukaista. Yleensä yli-tylyllä käytökselläni asetan ne tsitten akaisin maan pinnalle.
En halua kehua, mutta niin kävi taas tänään. :I - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä..
usein juuri noi teinit tuntuu ihastuvan minuun ja käytös on sitten sen mukaista. Yleensä yli-tylyllä käytökselläni asetan ne tsitten akaisin maan pinnalle.
En halua kehua, mutta niin kävi taas tänään. :IKuulostatpa itse hyvin kypsältä yksilöltä.
- Anonyymi
Itse ihastuin vanhempaan naiseen. Kaikki hänessä on jotenkin todella ihastuttavaa. Aina kun istuin vastapäätä olisin voinut upota niihin silmiin ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Näin taisi käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin taisi käydä.
Onko sinullakin samanlaisia kokemuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinullakin samanlaisia kokemuksia?
En halua kertoa.
- Anonyymi
Istutko vielä vastapäätä?
- Anonyymi
Täällä myös ihastelen ja ikävöin nuorempaa miestä. Kyllä se vaan niin on että toisen kanssa homma natsaa ja toisen kanssa ei. Voisin koska tahansa ottaa uusiksi;)
- Anonyymi
Lähes kaikki ihastukseni ovat olleet minua nuorempia, mutta olen seurustellut itseäni vanhempien kanssa. Tälläkin hetkellä eräs itseäni nuorempi kiinnostaa.
- Anonyymi
Aina ikä ei ole este. Jos muuten kemiat kohtaa.
- Anonyymi
Yksi vanhempi nainen listaan lisää. En suunnitellut nuorempaan rakastumista, se vain kävi. En ole koskaan ollut suhteessa nuoremman kanssa, ja lähtökohtaisesti olen torjunut selkeästi nuorempien lähestymiset. Häneen tutustuin ihmisenä ensin, enkä edes ajatellut silloin ikää. Hän kuin herätti minut talviunesta ja kun näin mitä olen vaille (rakkautta, kumppanuutta, asioiden jakamista ja läheisyyttä), Hän ravisteli maailmaani aika tavalla. Olin jo 1.5v miettinyt eroa ennen rakastumista, mutta olin päättänyt jaksaa lasten takia. Nyt olen keskustellut puolisoni kanssa haluavani eron. Kissa on siis jo pöydällä.
En usko hänen enää haluavan suhdetta. Hän on selkeästi ollut alla päin/kevyesti torjuvakin. Saattaa olla myös, että mukana tuleva paketti on liikaa. Omat tunteeni ei ole muuttuneet. Mutten kyllä näissä oloissa jaksa mitään kissa-hiirileikkejä ja haluan vai. suhteen, jota kumpikin haluaa tunteella. Olen valmis myös olemaan yksin, kunnes rakkaus luonnollisesti osuu kohdalle. t. SeNainen - Anonyymi
Minä en ole nyt enkä koskaan aiemminkaan. En ole pedofiliaan taipuvainen, joten kiinnostun vain itseni ikäisistä.
- Anonyymi
Olet selvästi ns. nuoriaikuinen tuossa ehdottomuudessasi ja ymmärtämättömyydessäsi. Se, että mies on nuorempi ei tarkoita tässä kohtaa edes parikymppistä miehenalkua.
Ap
- Anonyymi
Siis sinä et ole epätoivoinen jos yrität nuorempaa miestä, olet itsevarma ja tiedät mitä haluat. Tee vaan selväksi kohteelle että olet kiinnostunut. Jos hänkin on niin hoitaa homman maaliin.
Itse olen erittäin seksuaalinen ja tarvin nuoremman miehen jotta hyvää seksiä olisi paljon. Vanhemmat miehet siihen harvoin pystyy. Vanhemmat miehet ovat monesti myös jyrkkiä, joustamattomia, tapoihinsa pinttyneitä ja vanhanaikaisia. Ei kiitos. - Anonyymi
Ihastun henkilöön en ikään. Tällä hetkellä olen ihastunut nuorempaan mieheen, joka olisi juuri oikeaa parisuhdetyyppiä minulle. Ikäeroa on kuitenkin niin paljon, että kynnys lähteä tunnustamaan kiinnostusta on korkea ja pelkkää seksisuhdetta en haluaisi tietäen haluavani enemmän. En halua pyytää mieheltä niin suurta ”uhrausta” parisuhteessa, jotta lähtisin pilaamaan hyvää ystävyyttämme. Kuitenkin on kokoajan pieni ikävä ja suru asiasta. Toivon miehelle onnellista parisuhdetta ja perhettä; miehessä näen hyvän isän jollekin pikkuiselle. Ihastumisen, rakastumisen aiheuttaa kokonaisuus ei todellakaan mikään yksittäinen tekijä kuten ikä.
- Anonyymi
Minäkin ilmoittaudun. Näin pääsi vahingossa käymään lähes vuosi sitten.
- Anonyymi
Täällä myös yksi joka kaipaa.. mullakin tästä jo aikaa.. mut ei voi unohtaa 😍. Mitähän tälle tunteelle tekis ☺️. On vaan niin ihana. Ja todella hyväkäytöksinen mies.
- Anonyymi
Kauanko on aikaa?
- Anonyymi
Tavattiin jo vuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708