Minulle on työkaverina ihminen, jollaista en ole ikinä tavannut. Hän on henkisesti ikäistään paljon kypsempi, mielettömän empaattinen, rauhallinen ja muita aina huomioiva nuorimies, jonka kanssa minulla on ollut muutaman kuukauden ajan käsittämättömän hieno yhteys ja olemme keskustelleet todella paljon elämän kaikista alueista. Huomaan kaikesta, että hänkin kunnioittaa arvojani ja pitää minusta, vaikka meillä on ikäeroakin.
Aloin miettimään (ja suremaankin) tulevaa eroamme ja mietin, että minun täytyy muistaa häntä jotenkin että mikä olisi hyvä läksiäislahja parikymppiselle pojalle, joka on muslimi.
Nautin jokaikisen työkaverin seurasta, mutta tämän kyseisen tapauksen lähellä rauhoitun, jonka olen tälle sanonutkin.
Muiden seurassa meno on hillitöntä ja älytöntäkin.
Tässä nuoressa miehessä on jotain jota en voi käsittää..
Mitä läksiäislahjaksi + 20-vuotiaalle pojalle?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko mainita, että hänen puheäänensä on hämmästyttävän lämmin ja rauhallinen, joka kai lisää sitä rauhallisuuden tuntua. Ikinä hän ei ole puhunut pahaa sanaa kestään ja on kertonut minulle paljon muslimien arvoista ja Ramadan periaatteistakin, joka on todella paljon enemmän kuin päiväsaikaan syöminen.. Maanantaina alkaa ramadan, joten meitä ei tule olamaan montaa ruokapöydän ääressä. :D
Tämä nuorimies nuuskaa, mutten varmaan kehtaa muistaa häntä nuuskalla? :DD
Tämä onkin kuulemma tulevan Ramadan tiukin paikka, ruoka ei niinkään.. Onneksi saavat kuitenkin syödä ja nuuskatakin päivän pimetessä. :DD - Anonyymi
Muut vaan miettii jonkun peppua tai kohtaamisia ja minä aivan erilaisia asioita. :DD Mua ei kiinnosta yhtään teidän aiheet, jotka on niin maallisia ja typeriä. :D
Jotenkin minun pitää kyseistä nuortamiestä muistaa. Hän on ollut päivieni ilo silloin kun ollut töissä. Muiden kanssa on hauskaa, mutten aina kaipaa sellaista..
Aina tavatessamme tapanamme on myös koskettaa toisiamme käsivarresta tai muuten, joka on mielestäni kaikkien kanssa hieno tapa. Itsekin yleensä kosketan keskustelukumppaniani käsivarreta tai muuten kun puhun.
No, täytyy sitten vain itse miettiä sitä tulevaa läksiäislahjaa, mutta ainakin jotain aion hälle ihanalle antaa.- Anonyymi
Tarjoo parhainta osaa itsestäsi. Kuulostat valmiille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184